Morten Pedersen Skrevet 4. mai 2022 Del Skrevet 4. mai 2022 Ny oppdatering ENGM versjon 1.6 nå 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 4. mai 2022 Del Skrevet 4. mai 2022 Heldigvis mulig å installere uten interiørmodellering nå 👍👍 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil WombiiActual Skrevet 4. mai 2022 Del Skrevet 4. mai 2022 Jeg har hjulpet litt til med noe problemløsning på ENGM. Personlig ser jeg ca ingen fps forskjell på default og denne addon med interiør. Det jeg ser er en mulig bug som jeg har sett andre steder i landet også: At jeg mister 5-15fps hvis jeg ser mot nord-nordøst i forhold til andre retninger. Noen som kan bekrefte dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 5. mai 2022 Del Skrevet 5. mai 2022 Ble ikke bedre her heller dessverre. Det verste er ikke fps, men jeg får noen stutter på ca. et sekund ved ankomst. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil WombiiActual Skrevet 5. mai 2022 Del Skrevet 5. mai 2022 Får du det dersom du slår av ai traffic og parked aircraft også? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Setsaas Skrevet 6. mai 2022 Del Skrevet 6. mai 2022 Jeg har samme problemet ved ankomst Røros. Plutselig kraftig lag, kanskje ned i 1 FPS, ender med flykrasj om jeg ikke er ekstremt rolig på yoke..... Bruker frkristi sin addon ENRO. Spørs om problemet har kommet med en update, var i hvertfall ikke slik for noen mnd siden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frank Kristiansen Skrevet 6. mai 2022 Del Skrevet 6. mai 2022 16 minutter siden skrev Tom Setsaas: Jeg har samme problemet ved ankomst Røros. Plutselig kraftig lag, kanskje ned i 1 FPS, ender med flykrasj om jeg ikke er ekstremt rolig på yoke..... Bruker frkristi sin addon ENRO. Spørs om problemet har kommet med en update, var i hvertfall ikke slik for noen mnd siden. Det dukket opp et problem jeg hadde med ENRO tidligere etter SU9. Plutselig har jeg doble runways når Navigraph er installert. Jeg skal se om det er mulig å eliminere problemet. Scenery er for øvrig uendret siden SU6/7, så det er et problem som dukket opp etter SU9. Har landet på ENRO 2-3 ganger i beta og etter SU9, og kan ikke si jeg har opplevd noe dramatisk fall i FPS. Skal ta meg en ny tur og teste... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frank Kristiansen Skrevet 7. mai 2022 Del Skrevet 7. mai 2022 12 timer siden skrev Tom Setsaas: Jeg har samme problemet ved ankomst Røros. Plutselig kraftig lag, kanskje ned i 1 FPS, ender med flykrasj om jeg ikke er ekstremt rolig på yoke..... Bruker frkristi sin addon ENRO. Spørs om problemet har kommet med en update, var i hvertfall ikke slik for noen mnd siden. Opplever en generell reduksjon i FPS over alt, men etter å ha testet ENVA-ENRO akkurat nå, så ligger den faktisk ganske stabilt hos meg. Kanskje en liten dropp ved landing, men ikke mye. Doble runways hadde også forsvunnet etter siste oppdatering av Navigraph. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Chr. L Skrevet 7. mai 2022 Premium Medlem Del Skrevet 7. mai 2022 Nyeste ENGM er bedre en noensinne, funker knirkefritt. Takk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siggen Skrevet 7. mai 2022 Del Skrevet 7. mai 2022 (endret) Jeg opplever veldig framerate drop/stuttering på div. addon flyplasser etter siste oppdatering. Noen andre som opplever det samme? Endret 7. mai 2022 av Siggen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten Pedersen Skrevet 21. mai 2022 Del Skrevet 21. mai 2022 (endret) Ny oppdatering til ENGM versjon 1.7 Added static 3D passenger models to the 'engm-ultra-interior-optional' package. IF YOU WANT TO USE THE PASSENGER MODELS, YOU NEED TO INSTALL 'DAVE'S 3D PEOPLE LIBRARY' FROM FLIGHTSIM.TO "https://flightsim.to/file/5452/dave-s-3d-people-library" TO MAKE THE PASSENGER MODELS APPEAR! (If you don't want to use them, then no need to install it.) -Added detailed ATC tower interior -Added custom buildings/hangars to the east side of the airport -Some corrections to taxiway signs -Added stairs to some of the jetway models -Further enhanced night lighting of the main terminal Endret 21. mai 2022 av Morten Pedersen 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rolf Thorsen Skrevet 21. mai 2022 Del Skrevet 21. mai 2022 2 timer siden skrev Morten Pedersen: Ny oppdatering til ENGM versjon 1.7 Added static 3D passenger models to the 'engm-ultra-interior-optional' package. IF YOU WANT TO USE THE PASSENGER MODELS, YOU NEED TO INSTALL 'DAVE'S 3D PEOPLE LIBRARY' FROM FLIGHTSIM.TO "https://flightsim.to/file/5452/dave-s-3d-people-library" TO MAKE THE PASSENGER MODELS APPEAR! (If you don't want to use them, then no need to install it.) -Added detailed ATC tower interior -Added custom buildings/hangars to the east side of the airport -Some corrections to taxiway signs -Added stairs to some of the jetway models -Further enhanced night lighting of the main terminal Veldig bra scenery. Kunne like gjerne vært payware. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Torbjørn M Skrevet 22. mai 2022 Premium Medlem Del Skrevet 22. mai 2022 Ja, jeg er forbauset over hvor utrolig mye bra freeware som er sluppet for Norge. Det er jo helt rått å se hvor mange talentfulle folk vi har med på laget! 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag Baardsen Skrevet 22. mai 2022 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2022 (endret) Er det noen admin som vet hvorfor bilder stadig blir borte og erstattet av "Image processing"-beskjed slik som i starten av denne tråden? @Geir Teigo Endret 22. mai 2022 av Dag Baardsen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil WombiiActual Skrevet 23. mai 2022 Del Skrevet 23. mai 2022 De er linket direkte fra flightsim.to som av og til har litt problemer med bildeserveren sin. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 23. mai 2022 Del Skrevet 23. mai 2022 Ikke lagt merke til dette tidligere, og det er nok lite vi kan gjøre vedr. eksternlinking. Kan det være at bildet som er linka til er bak passordmur? Tester med et bilde fra et passordbeskyttet forum jeg vet om... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 23. mai 2022 Del Skrevet 23. mai 2022 hmmm... dette var hosta av tapatalk, så eksempelet funket ikke... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.