Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 24. mars 2022 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 24. mars 2022 MS store så sim og så content Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 14. april 2022 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 14. april 2022 Fant en oppdatering i content manager til info 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 26. april 2022 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 26. april 2022 Da var den kommet (9) 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Torbjørn M Skrevet 26. april 2022 Premium Medlem Del Skrevet 26. april 2022 Fordelen med å henge på Flightsim.no er at man ikke trenger å kjøre refresh i Windows Store hvert femte minutt, men heller bare vente på @Robert Hulthin som er raskere enn sin egen skygge Thanks Mister, da kjører jeg en refresh og laster ned nå. 2 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 26. april 2022 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 26. april 2022 og husk turen innom content manager etterpå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 30. april 2022 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 30. april 2022 https://forum.pmdg.com/forum/main-forum/general-discussion-news-and-announcements/173138-30apr22-pmdg-737-for-msfs-developer-update-a-bit-of-long-video-for-your-saturday-morning-coffee Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frank Kristiansen Skrevet 14. juni 2022 Del Skrevet 14. juni 2022 WU X - USA dukket akkurat opp. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 15. juni 2022 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 15. juni 2022 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 15. juni 2022 Del Skrevet 15. juni 2022 Flyr ikke mye "over there" så jeg er ikke den rette til å mene noe om ting har blitt bra eller bedre, men hva syns folket? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 22. august 2022 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 22. august 2022 https://fselite.net/content/msfs-sim-update-10-delayed-world-update-11-canada/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 12. september 2022 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 12. september 2022 https://msfsaddons.com/2022/09/09/msfs-sim-update-10-slated-for-release-next-week/?fbclid=IwAR3PX8UQwsWoU1uUUxMgNQO6glFrWdQy2hsfSbad-WayG1Py26ZBVtd7GZ0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siggen Skrevet 14. september 2022 Del Skrevet 14. september 2022 Ingen nytt om når SU10 slippes?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Jan Gunnar Nystrøm Skrevet 14. september 2022 Premium Medlem Del Skrevet 14. september 2022 1 time siden skrev Siggen: Ingen nytt om når SU10 slippes?? Det er vel planlagt neste uke engang Trykk på linken til Robert så ser du Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siggen Skrevet 14. september 2022 Del Skrevet 14. september 2022 54 minutter siden skrev Jan Gunnar Nystrøm: Det er vel planlagt neste uke engang Trykk på linken til Robert så ser du "Neste uke" er vel denne uka etter det jeg har skjønt.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan R. Storelvmo Skrevet 14. september 2022 Del Skrevet 14. september 2022 SU10 er vel like om hjørnet nå. Kom ny beta igår, så regner med dette blir siste beta med mindre det dukker opp noe helt spesielt. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil WombiiActual Skrevet 15. september 2022 Del Skrevet 15. september 2022 Det har ikke kommet info om forsinkelse, så planen er såvidt vi vet fortsatt denne uka. Såvidt jeg forstår venter de på en driveroppdatering fra Nvidia før de slipper SU10. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siggen Skrevet 20. september 2022 Del Skrevet 20. september 2022 Den 14.9.2022 klokken 22.46 skrev Jan Reidar Storelvmo: SU10 er vel like om hjørnet nå. Kom ny beta igår, så regner med dette blir siste beta med mindre det dukker opp noe helt spesielt. Hva synes du om SU10? Hva kan vi forvente av oppdateringen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siggen Skrevet 20. september 2022 Del Skrevet 20. september 2022 Sim update 10 kommer i morra 👍👍👍 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan R. Storelvmo Skrevet 20. september 2022 Del Skrevet 20. september 2022 2 timer siden skrev Siggen: Hva synes du om SU10? Hva kan vi forvente av oppdateringen? Kommer vel full logg i morgen over hva som er oppdatert/forbedret. Husker ikke helt i farten nå, for betaen har pågått i flere måneder Her er forøvrig nok en gladnyhet: https://fselite.net/content/nvidia-reveals-massive-performance-improvements-for-microsoft-flight-simulator-thanks-to-new-dlss-3/ 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OddElviz Skrevet 21. september 2022 Del Skrevet 21. september 2022 Detta blir dyrt kjenner jeg.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan R. Storelvmo Skrevet 21. september 2022 Del Skrevet 21. september 2022 Da er det bare å vente på SU11 beta som det virker som er like om hjørnet. Denne gleder jeg meg til 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Tore Seljeseth Skrevet 13. november 2022 Premium Medlem Del Skrevet 13. november 2022 Hei Tenkte jeg skulle få oppdatert simulatoren med siste oppdatering, men finner ikke ut av det. Tidligere har jeg kunnet oppdatert inne i simulatoren, men denne gangen blir jeg henvist til MS-store. Jeg kjøpte MSFS i Microsoft Store, men klarer ikke å finne den igjen. Er logget inn, inne på Bibliotek, her burde den vises, men ingenting. Hva er det jeg ikke gjør riktig her ?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 14. november 2022 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 14. november 2022 Klikk få oppdateringer der så kommer den 😉 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Tore Seljeseth Skrevet 14. november 2022 Premium Medlem Del Skrevet 14. november 2022 Hei Robert. Hva mener du "der", så kommer den ? Mener du i bibliotek ? Mulig jeg overser noe, for jeg har ikke funnet noe med oppdatering å gjøre inne på MS-store. Finner ikke kjøpet av MSFS heller. Får ikke testet/sjekket i dag, før tirsdag kveld, men takk for svar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Geir Haugmo Skrevet 14. november 2022 Premium Medlem Del Skrevet 14. november 2022 Jeg oppdaterer gjennom "X-Box " appen på PC`n. Jeg vet ikke akkurat hva den heter , men se om du har en "X-Box" app installert. Hvis ikke søk etter den i Microsoft store. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 14. november 2022 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 14. november 2022 Oppe i høyre side Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Tore Seljeseth Skrevet 16. november 2022 Premium Medlem Del Skrevet 16. november 2022 Hei. Da ordnet det seg med å finne oppdateringen. Installert og testet, perfekt. Bare et tilleggs spørsmål, er det noe i innstillinger man bør ettergå med den nye oppdateringen, OG, jeg har ekstern kjøpeversjon av Princess Juliana (TNCM). Nå kom denne flyplassen med oppdateringen, er det noe jeg bør deaktivere ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 23. oktober 2023 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 23. oktober 2023 Fremdeles et problem med islagt fjorder 🥵 Utrolig at de ikke får skikk på dette problemet ..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Steinar Bakke. Skrevet 23. oktober 2023 Premium Medlem Del Skrevet 23. oktober 2023 5 timer siden skrev Robert Hulthin: Fremdeles et problem med islagt fjorder 🥵 Utrolig at de ikke får skikk på dette problemet ..... Jæklig Kjedelig.! Mener det sto skrevet, en eller annen plass, at det skal være fixet i Oppdate 14 som kommer, vi krysser fingrene.😒 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 24. oktober 2023 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 24. oktober 2023 Har nå rapportert det https://forums.flightsimulator.com/t/frozen-ocean-saltwater-in-se-alaska-not-accurate/358531/15 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.