Gå til innhold

Development Update


Anbefalte innlegg

2 timer siden skrev Siggen:

Hva synes du om SU10?

Hva kan vi forvente av oppdateringen?

Kommer vel full logg i morgen over hva som er oppdatert/forbedret. Husker ikke helt i farten nå, for betaen har pågått i flere måneder :P 

Her er forøvrig nok en gladnyhet: https://fselite.net/content/nvidia-reveals-massive-performance-improvements-for-microsoft-flight-simulator-thanks-to-new-dlss-3/

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Hei

Tenkte jeg skulle få oppdatert simulatoren med siste oppdatering, men finner ikke ut av det. Tidligere har jeg kunnet oppdatert inne i simulatoren, men denne gangen blir jeg henvist til MS-store. Jeg kjøpte MSFS i Microsoft Store, men klarer ikke å finne den igjen. Er logget inn, inne på Bibliotek, her burde den vises, men ingenting. Hva er det jeg ikke gjør riktig her ??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Hei. Da ordnet det seg med å finne oppdateringen. Installert og testet, perfekt. Bare et tilleggs spørsmål, er det noe i innstillinger man bør ettergå med den nye oppdateringen, OG, jeg har ekstern kjøpeversjon av Princess Juliana (TNCM). Nå kom denne flyplassen med oppdateringen, er det noe jeg bør deaktivere ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...