Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Premium Medlem
Skrevet

Fordelen med å henge på Flightsim.no er at man ikke trenger å kjøre refresh i Windows Store hvert femte minutt, men heller bare vente på @Robert Hulthin som er raskere enn sin egen skygge ;) Thanks Mister, da kjører jeg en refresh og laster ned nå. 

• Like 2
  • Haha 5
Skrevet
54 minutter siden skrev Jan Gunnar Nystrøm:

Det er vel planlagt neste uke engang

Trykk på linken til Robert så ser du 

"Neste uke" er vel denne uka etter det jeg har skjønt..

Skrevet
Den 14.9.2022 klokken 22.46 skrev Jan Reidar Storelvmo:

SU10 er vel like om hjørnet nå. Kom ny beta igår, så regner med dette blir siste beta med mindre det dukker opp noe helt spesielt. 

Hva synes du om SU10?

Hva kan vi forvente av oppdateringen?

Skrevet
2 timer siden skrev Siggen:

Hva synes du om SU10?

Hva kan vi forvente av oppdateringen?

Kommer vel full logg i morgen over hva som er oppdatert/forbedret. Husker ikke helt i farten nå, for betaen har pågått i flere måneder :P 

Her er forøvrig nok en gladnyhet: https://fselite.net/content/nvidia-reveals-massive-performance-improvements-for-microsoft-flight-simulator-thanks-to-new-dlss-3/

• Like 1
  • Premium Medlem
Skrevet

Hei

Tenkte jeg skulle få oppdatert simulatoren med siste oppdatering, men finner ikke ut av det. Tidligere har jeg kunnet oppdatert inne i simulatoren, men denne gangen blir jeg henvist til MS-store. Jeg kjøpte MSFS i Microsoft Store, men klarer ikke å finne den igjen. Er logget inn, inne på Bibliotek, her burde den vises, men ingenting. Hva er det jeg ikke gjør riktig her ??

• Premium Medlem
Skrevet

Hei Robert. Hva mener du "der", så kommer den ? Mener du i bibliotek ? Mulig jeg overser noe, for jeg har ikke funnet noe med oppdatering å gjøre inne på MS-store. Finner ikke kjøpet av MSFS heller. Får ikke testet/sjekket i dag, før tirsdag kveld, men takk for svar

• Premium Medlem
Skrevet

Jeg oppdaterer gjennom "X-Box " appen på PC`n.

Jeg vet ikke akkurat hva den heter , men se om du har en "X-Box" app installert.

Hvis ikke søk etter den i Microsoft store.

• Premium Medlem
Skrevet

Hei. Da ordnet det seg med å finne oppdateringen. Installert og testet, perfekt. Bare et tilleggs spørsmål, er det noe i innstillinger man bør ettergå med den nye oppdateringen, OG, jeg har ekstern kjøpeversjon av Princess Juliana (TNCM). Nå kom denne flyplassen med oppdateringen, er det noe jeg bør deaktivere ?

• Premium Medlem
Skrevet
5 timer siden skrev Robert Hulthin:

Fremdeles et problem med islagt fjorder 🥵
Utrolig at de ikke får skikk på dette problemet .....

-2023-oct-23-002.jpg

Jæklig Kjedelig.!

Mener det sto skrevet, en eller annen plass, at det skal være fixet i Oppdate 14 som kommer, vi krysser fingrene.😒

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...