Gunnar van der Meeren Skrevet 21. mars 2021 Del Skrevet 21. mars 2021 2 timer siden skrev Ole-Chr Larsen: Har du AI skipstrafikk installert? Fikk liknende fenomen på Skateflukaia i Ålesund hvor jeg hadde plassert et statisk skip når hurtigruten til Henrik anløp byen...... Ja, det har jeg. Er nok den som er synderen da... 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomassonor Skrevet 4. april 2021 Forfatter Del Skrevet 4. april 2021 Lastet opp ny versjon i dag: https://flightsim.to/file/8938/bergen-features Inkludert modell av CircleK bensinstasjonen, Bybaneterminalen på Birkelandsskiftet med buen, ubåtbunkeren på Haakonsvern, lappet over avbildningen av en semitrailer ved rundkjøringen med anleggsarbeider, byggekran og forskjellige elementer på rett øst for flyplassen. Flere båter rundt omkring og mange terrengendringer for å ta bort "strukket" terreng ned mot vannet i mange viker rundt Flesland. Endret litt på lyssettingen og diverse på elementer fra tidligere versjoner. 4 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag Baardsen Skrevet 4. april 2021 Del Skrevet 4. april 2021 Akkurat lastet ned Takk! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomassonor Skrevet 16. mai 2021 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2021 Oppdatering i dag. Lagt inn marinaer med flytebrygger og enkle båter i stedet for disse halvt nedsunke klistremerkene på en rekke steder nær flesland. Også litt frittliggende småbåter langs strandlinjen. Laget det som en egen pakke i pakken, mest for å holde det håndterbart for meg Selv. Håper det faller i smak. Husk at dette er enkle modeller som skal skape rett inntrykk fra luften, ikke imponere noen som oppholder seg på vannet. - Haakonsvern båtlag, Håkonshella, Alvøen - både inne i bukten og båtlaget langs veien, Grimstadneset, Dolviken, Hjellestad Marina, Bergens seilforening (Hjellestad/Milde) 7 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
YngveP Skrevet 18. mai 2021 Del Skrevet 18. mai 2021 Veldig fine oppgraderinger du har laget. Klarer du å legge inn de to mastene på Løvstakken også, er gode landemerker når man kommer inn over Bergen? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomassonor Skrevet 19. mai 2021 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2021 Den 18.5.2021 klokken 10.39 skrev YngveP: Veldig fine oppgraderinger du har laget. Klarer du å legge inn de to mastene på Løvstakken også, er gode landemerker når man kommer inn over Bergen? Ja, det må vi vel klare. Ser en varde, to bygninger og én mast. Hvor er mast nummer to? Det er mulig jeg venter til etter Nordic-oppdateringen i juni... 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
YngveP Skrevet 19. mai 2021 Del Skrevet 19. mai 2021 Du ser de veldig godt fra Storetveit- Minde-Wergelandområdet, der er begge godt synlig 😀 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet 5. januar 2023 Del Skrevet 5. januar 2023 Jeg er helt ny i dette og vil gjerne kjenne igjen byen min, men Sotra og Askøybroen vises fremdeles ikke. Brann stadion er bare ett "bølgete bilde". versjon 1.8. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 5. januar 2023 Del Skrevet 5. januar 2023 4 timer siden skrev Einar: Jeg er helt ny i dette og vil gjerne kjenne igjen byen min, men Sotra og Askøybroen vises fremdeles ikke. Brann stadion er bare ett "bølgete bilde". versjon 1.8. Du må installere Japan-pakken for at de broene skal vises. Søk på Bergen på flightsim.to Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 5. januar 2023 Del Skrevet 5. januar 2023 Brann stadion 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet 6. januar 2023 Del Skrevet 6. januar 2023 Ikke noe Japanpakke å finne her https://flightsim.to/discover/bergen heller ikke Brann stadion. Skjønner det skal ikke være lett å være ny her, har brukt en evighet på å finne ut at filer skal legges i community folder som befinner seg forskjellige steder alt ettersom hvilken instalasjon man har. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag Baardsen Skrevet 6. januar 2023 Del Skrevet 6. januar 2023 7 minutter siden skrev Einar: Ikke noe Japanpakke å finne Denne finner du inne i simmen på Marketplace. Pakka er gratis. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet 6. januar 2023 Del Skrevet 6. januar 2023 OK, så der finner jeg kanskje en england pakke med brannstadion også? Det er mindre enn en uke siden jeg instalerte simmen, så jeg trodde jeg hadde alt nødvendig da hver gang jeg starter opp så får jeg melding om at jeg har siste oppdateringer. 😉 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 6. januar 2023 Del Skrevet 6. januar 2023 (endret) Mener Brann stadion ligger i denne pakka, det gjør også broene: https://flightsim.to/file/8938/bergen-features Denne anbefales også: https://flightsim.to/file/36652/bergen-city Endret 6. januar 2023 av MagTvei Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 6. januar 2023 Del Skrevet 6. januar 2023 Her ser du Japan installert. Last ned de du er interessert i og har plass til på maskinen din. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet 6. januar 2023 Del Skrevet 6. januar 2023 18 minutter siden skrev MagTvei: Mener Brann stadion ligger i denne pakka, det gjør også broene: https://flightsim.to/file/8938/bergen-features Denne anbefales også: https://flightsim.to/file/36652/bergen-city Det er den bergen-features jeg har lagt inn uten å få Brann stadion. Etter å ha innstalert 1,5 GB med japan update har jeg nå fått Sotra og Askøy broene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 6. januar 2023 Del Skrevet 6. januar 2023 (endret) Da er Brann stadion i den andre jeg nevnte 🙂 Endret 6. januar 2023 av MagTvei Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet 6. januar 2023 Del Skrevet 6. januar 2023 16 minutter siden skrev MagTvei: Da er Brann stadion i den andre jeg nevnte 🙂 Det var den første jeg la inn, og ingen 3d model av stadion. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 6. januar 2023 Del Skrevet 6. januar 2023 28 minutter siden skrev Einar: Det var den første jeg la inn, og ingen 3d model av stadion. Merkelig, er du sikker på at den er installert riktig? Du ser den jo på et av eksempelbildene på flightsim.to? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet 6. januar 2023 Del Skrevet 6. januar 2023 Blir jo selvfølgelig usikker, men andre ting er på plass som ADO og Ulriksmasten og båtene på havnen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 6. januar 2023 Del Skrevet 6. januar 2023 36 minutter siden skrev Einar: Blir jo selvfølgelig usikker, men andre ting er på plass som ADO og Ulriksmasten og båtene på havnen. Fant ut av det! Stadion ligger i Nordics update pakken som du finner sammen med Japan update. Du ser den på skjermbildet mitt ovenfor. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet 6. januar 2023 Del Skrevet 6. januar 2023 20 minutter siden skrev MagTvei: Fant ut av det! Stadion ligger i Nordics update pakken som du finner sammen med Japan update. Du ser den på skjermbildet mitt ovenfor. Flott, takk, da skal jeg få den på plass så snart som mulig.😀 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 6. januar 2023 Del Skrevet 6. januar 2023 21 timer siden skrev MagTvei: Brann stadion Må være varmt i dag, ser ut som en del av husene og trærene rundt har smeltet.. Men kudos til Brann stadion, den står frem i prakt og glory (PS. VIF supporter her så ingen favoritt plass dette he he. ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 6. januar 2023 Del Skrevet 6. januar 2023 38 minutter siden skrev Tom Knudsen: Må være varmt i dag, ser ut som en del av husene og trærene rundt har smeltet.. Men kudos til Brann stadion, den står frem i prakt og glory (PS. VIF supporter her så ingen favoritt plass dette he he. ) Tror du må få sjekka synet ditt Tom, husene i Bergen ser veldig realistiske ut i MSFS. Eller kan du vise oss noe bedre i sim? 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 6. januar 2023 Del Skrevet 6. januar 2023 3 timer siden skrev MagTvei: Tror du må få sjekka synet ditt Tom, husene i Bergen ser veldig realistiske ut i MSFS. Eller kan du vise oss noe bedre i sim? Da må det være trærene som forstyrer, du har kanskje ikke trær på toppen der du bor? Eller kanskje du forveksler trær med overkokte blomkål PS.. Var de kjøpt på Joker'n? Erter bare litt i god sportsånd 😂 Selv om Salvador Dali også sikkert ruller seg i graven, så foretrekker jeg min sims firkanta autogen klosser ja. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ø.C.H. Skrevet 6. januar 2023 Del Skrevet 6. januar 2023 Det er vel ikke autogen som vises i bildet der, er vel custom scenery som er basert på Google sine 3D cities? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 6. januar 2023 Del Skrevet 6. januar 2023 39 minutter siden skrev Ø.C.H.: Det er vel ikke autogen som vises i bildet der, er vel custom scenery som er basert på Google sine 3D cities? Vet ikke hva det er Spiller forsåvidt ikke noe rolle heller. 1 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mads Skrevet 6. januar 2023 Del Skrevet 6. januar 2023 (endret) 6 timer siden skrev Tom Knudsen: Må være varmt i dag, ser ut som en del av husene og trærene rundt har smeltet.. Men kudos til Brann stadion, den står frem i prakt og glory (PS. VIF supporter her så ingen favoritt plass dette he he. ) Hvorfor alltid et stikk mot MSFS? La vær å si noe, for folk er overall veldig fornøyd 😮💨 Endret 6. januar 2023 av Mads 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 6. januar 2023 Del Skrevet 6. januar 2023 2 timer siden skrev Mads: Hvorfor alltid et stikk mot MSFS? La vær å si noe, for folk er overall veldig fornøyd 😮💨 Nå er det vel ingen hemlighet hva jeg synes om den og de som spør meg får gjerne også svar. Men at dette er min ene og alene misjon om å påpeke, er vel tidenes skivebom. Dessuten hva skulle jeg tjene på det, at folk slutter å bruke den simmen de liker, avinstallerer den og bytter til det jeg bruker og liker? Høres ikke det vel merkverdig ut? Folk bruker forhåpentligvis de klærne de ønsker, spiser den maten de vil og flyr på den simmen de ønsker, uten å bry seg hva andre mener? Således beviser du jo her en hypotese Mads, at enkelte ikke tåler å høre hva andre kommentere MSFS (eller FS forøvrig) på en måte som ikke passer dem selv. Dessverre fremdeles en kjengsgjerning, man skulle tro de er redd for at det som faktisk ble sagt, faktisk stemte... Forøvrig, eneste fornuftig du over sa Mads, er: "folk er overall veldig fornøyd ".. Så bra da, kjekt at folk har det gøy og koser seg fremfor å sure seg på forum Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 7. januar 2023 Premium Medlem Del Skrevet 7. januar 2023 Vennligst ro dere ned med den "hakkingen" på hverandre MODERATOR 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.
Merk: Innlegget ditt må godkjennes før det blir synlig.