Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flesland ligger dessverre i et skille mellom to forskjellige satelitt/flyfoto på bing maps. Må nok enten vente på en verdensoppdatering, eller så må noen lime inn en fin bakketekstur for at det skal bli bra. Mulig man kan få det brukbart nok ved å skjule det med kreativ bruk av aprons?

Skrevet

Hper også at noen vil jobbe  videre med dette. Vet at vi har flere dyktige medelmmer som kunne ha gjort en slik jobb mer enn godt nok for de fleste brukere.

• Like 1
Skrevet

Kunne noen legge inn et tårn på ENBR. Er noe trist uten. MS har strødd om seg med tårn på en megde flyplasser en aldri har hørt om, eller kommer til å oppsøke. Men med et par unntak er ingen av dem i Norge.

Skrevet

Jeg har både bygninger og flyfoto til plassen. Men lager ikke ting basert på ehh, oppfordringer. Starter med en større flyplass etter mitt valg - kun om SDK og simulator blir noenlunde feilfrie... og når jeg selv har lyst.

• Like 2
Skrevet

Hvis noen vil teste så er her en testversjon. Kun 2 parking og en enkel runway, men mye malejobb på bakken er gjort og nesten alle taxiways er inne med navn og riktig lys ifølge AIP. Har gjort litt terraforming. Lurer veldig på hva som har skjedd med høydedata i området, for når man fjerner default airport så står man igjen med et enormt bombekrater.

midlertidig link til v0.0.1

Skrevet

Takk for videoen. Det ser ut til å være samme metode som jeg bruker, så veldig fint å få bekreftet at jeg gjør det på riktig måte. Merkingene fungerer igjen etter en reload, så jeg må sjekke om det er en feil med priority eller om det bare var en bug.

Skrevet

Har gjort ferdig oppmerking på bakken med stand nummer og fått inn taxiway signs (basert på videoer og gjetting). Lagt til litt mer GA parking, vehicle ruter og byttet ut noen bygninger med noen som ligner litt mer. Gjort litt mer med aprons og justert rullebanen. Ca denne versjonen vil bli lastet opp til flightsim.to etter hvert, når den er skikkelig testet.

v0.0.5

(Dersom noen vil lage et tillegg med 3D bygninger så støtter jeg det, men det er ikke noe jeg planlegger å lære meg med det første)

Skrevet
10 hours ago, Kjetil Garpestad said:

Har gjort ferdig oppmerking på bakken med stand nummer og fått inn taxiway signs (basert på videoer og gjetting). Lagt til litt mer GA parking, vehicle ruter og byttet ut noen bygninger med noen som ligner litt mer. Gjort litt mer med aprons og justert rullebanen. Ca denne versjonen vil bli lastet opp til flightsim.to etter hvert, når den er skikkelig testet.

v0.0.5

(Dersom noen vil lage et tillegg med 3D bygninger så støtter jeg det, men det er ikke noe jeg planlegger å lære meg med det første)

Det ser veldig bra ut nå! 👍

Skjermbilde (484).jpg

Skjermbilde (482).jpg

Skjermbilde (487).jpg

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...