Dag Baardsen Skrevet 6. april 2021 Del Skrevet 6. april 2021 Blir til og med egen F16-parkering 7 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole Jonny Snarheim Skrevet 6. april 2021 Del Skrevet 6. april 2021 Det jeg mener er å sette ut bygninger i [Dev Mode] rett på foot print .Si att du lager flyplassen med parkering og taxi baner, når du er ferdig ,så kan andre sette ut bygninger? bare lurte om det lot seg gjøre ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag Baardsen Skrevet 6. april 2021 Del Skrevet 6. april 2021 (endret) Ja, du kan gå rett i Dev mode og lage et prosjekt. Men du må ha et prosjekt å starte med. Deretter er det bare å sette ut bygninger. Men som regel finnes det en flyplass der fra før, og da må du først justere ved å ekskludere de elementene du IKKE vil ha med deg inn i ditt prosjekt. Det første du da gjør er å ekskludere bygninger. Eventuelt kan du starte med rwy og taksebaner og bruke standardbygninger enn så lenge. Så kan du gi prosjektfilene til noen andre som legger inn det de skal gjøre. Slik funker det i dette tilfellet. Endret 6. april 2021 av Dag Baardsen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Chr. L Skrevet 6. april 2021 Premium Medlem Del Skrevet 6. april 2021 Dette blir helt strålende! Takk! Tenkte å kjøre Kjeller som utgangspunkt for litt VFR i Vatsim. Det har jeg foreløpig ikke hatt nerver til. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Hans Erik Bye Skrevet 6. april 2021 Premium Medlem Del Skrevet 6. april 2021 43 minutter siden skrev Chr. L: Dette blir helt strålende! Takk! Tenkte å kjøre Kjeller som utgangspunkt for litt VFR i Vatsim. Det har jeg foreløpig ikke hatt nerver til. Skulle vært morsomt om vi fikk til et GA miljø på Kjeller i simmen, slik det er i virkeligheten! Der er det militærtrafikk, helikopter trafikk, veteranfly, vanlig klubb og skolefly + mikro i skjønn forening 🙂 6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roy Johansen Skrevet 7. april 2021 Del Skrevet 7. april 2021 9 timer siden skrev Hans Erik Bye: Skulle vært morsomt om vi fikk til et GA miljø på Kjeller i simmen, slik det er i virkeligheten! Der er det militærtrafikk, helikopter trafikk, veteranfly, vanlig klubb og skolefly + mikro i skjønn forening 🙂 Jeg bruker ofte Kjeller som utgangspunkt for småflyturer i østlandsområdet. Hadde vært trivelig å kunne slå følge med noen i lufta i ny og ne. 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Chr. L Skrevet 7. april 2021 Premium Medlem Del Skrevet 7. april 2021 Sitat Skulle vært morsomt om vi fikk til et GA miljø på Kjeller i simmen, slik det er i virkeligheten! Det hadde vært gøy! ser frem til det! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag Baardsen Skrevet 7. april 2021 Del Skrevet 7. april 2021 Hva med et fast tidspunkt, f.eks. "Kjeller virtuelle flyklubb møtes torsdager kl. 20" med standardparametre for server og multiplayersettings, når vi kommer så langt? 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 7. april 2021 Del Skrevet 7. april 2021 Har dere noen ca. ETA for "nye" Kjeller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag Baardsen Skrevet 7. april 2021 Del Skrevet 7. april 2021 22 minutter siden skrev MagTvei: Har dere noen ca. ETA for "nye" Kjeller? Siste finpuss nå! Tør ikke være mere presis enn det - vi sitter ikke i samme rom og jobber 3 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 8. april 2021 Del Skrevet 8. april 2021 Vel... Tanken er god, men... Det er måte på hvor langt man kommer på en hverdags VFR-tur, og det skal ikke SÅ mange turer til før alt er sett mange ganger. Dette er jo et "problem" i REAL flymiljø også. Det er måte på hvor god kaffe de har på Notodden, som er et typisk fint turmål for VFR. Faste samlinger er gull å få til, men kanskje dårlig odds for langvarig engasjement å knytte dette til en enkelt flyplass. Vi har jo hele verden å ta av. Skal oppdatere Discord-tråden med et samarbeid jeg har diskutert på siden som berører denne tanken. TBA 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin Bunæs Skrevet 8. april 2021 Del Skrevet 8. april 2021 Ikke for å tease for mye - beklager hvis bildekvalitet er dårlig. Selvom det er veldig deilig å se mye ting falle på plass så er det jo dessverre slik at omgivelsene trenger ett enda større fjesløft, men som folk har kommentert så er jo det ting som tas fortløpende. @Dag Baardsenstår for ground textures. ETA er tba 3 7 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Hans Erik Bye Skrevet 8. april 2021 Premium Medlem Del Skrevet 8. april 2021 Dette blir litt av en godteri pakke ! ☀️😎✈️ 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
northernpilot Skrevet 8. april 2021 Forfatter Del Skrevet 8. april 2021 Dette er over all forventing! Dette er mer solid enn mye av paywares jeg har kjøpt gjennom tidene. Å ha noen Kjeller-kvelder burde vi absolutt få til, om det så er et "lukket arrangement" eller åpent for alle. Godt jobbet! 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Steinar Bakke. Skrevet 8. april 2021 Premium Medlem Del Skrevet 8. april 2021 2 timer siden skrev Hans Erik Bye: Dette blir litt av en godteri pakke ! ☀️😎✈️ Jeg leter førbrilsk etter RAB livery, til spitten men finner den ikke. Kan du gi meg et hint hvor jeg finner den,please.? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 8. april 2021 Del Skrevet 8. april 2021 (endret) 31 minutter siden skrev Steinar Bakke.: Jeg leter førbrilsk etter RAB livery, til spitten men finner den ikke. Kan du gi meg et hint hvor jeg finner den,please.? Flightsim.to gå til Aircraft liveries og military og spitfire. Endret 8. april 2021 av MagTvei Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Steinar Bakke. Skrevet 8. april 2021 Premium Medlem Del Skrevet 8. april 2021 5 minutter siden skrev MagTvei: Flightsim.to gå til Aircraft liveries og military og spitfire. Jærtelig, er nå nedlastet 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 9. april 2021 Del Skrevet 9. april 2021 Fikk akkurat melding fra eieren av den grønne hangaren på nest siste bilde. Er det mulig å plassere en static Pitts i den hangaren? Gjerne uten/åpen dør 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin Bunæs Skrevet 9. april 2021 Del Skrevet 9. april 2021 @Geir Teigo Fullt mulig ja, men det vil gi ekstra jobb som ikke står helt øverst på prio. listen. Kanskje fikse det i senere utgaver. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 10. april 2021 Del Skrevet 10. april 2021 ok. Premie loves;) Takk for tilbakemelding Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag Baardsen Skrevet 10. april 2021 Del Skrevet 10. april 2021 Lanseres i dag! Følg med her og på flightsim.to. Hilsen Kjellergutta! 6 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 10. april 2021 Premium Medlem Del Skrevet 10. april 2021 Ser den er på vei inn gleder meg til å se den kommer i TBM så snart den lansert 😉 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 10. april 2021 Del Skrevet 10. april 2021 Da blir det Spitfire ved Spitfirebrakka her i kveld! Sikkert ikke alene 😁 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin Bunæs Skrevet 10. april 2021 Del Skrevet 10. april 2021 Folk kan jo samles i kveld ifbm lansering og ta en liten group flight 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole Jonny Snarheim Skrevet 10. april 2021 Del Skrevet 10. april 2021 Da er den ute👍 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag Baardsen Skrevet 10. april 2021 Del Skrevet 10. april 2021 (endret) Da ligger'n ute! https://flightsim.to/file/12477/enkj-kjeller-airport Hilsen Kjellergutta - Martin, DagH og Steffen Endret 10. april 2021 av Dag Baardsen 3 6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Chr. L Skrevet 10. april 2021 Premium Medlem Del Skrevet 10. april 2021 Herlig! Takker! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 10. april 2021 Del Skrevet 10. april 2021 Tusen takk, den var veldig etterlengtet! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole Jonny Snarheim Skrevet 10. april 2021 Del Skrevet 10. april 2021 Da har jeg tatt en runde på Kjeller og det ser helt supert ut .Veldig bra jobba👍👍 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frank Kristiansen Skrevet 10. april 2021 Del Skrevet 10. april 2021 Veldig bra 🙂 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.