Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Oppdaget en bug med tid i går. Vi satte klokka til 16.30 når vi dro på tur for å ta av i dagslys og få skumring underveis, men det var fremdeles dagslys når vi landet etter halvannen time og simklokken hadde kun blitt 17.05. 

• Like 1
Skrevet
12 timer siden, DrPeedee skrev:

Jøss, med mindre de tuller til med andre ting så er dette mer enn jeg hadde håpet på nesten i en patch 2. :)   

Synes det er flott at MS holder ord og faktisk hører på brukerne når det gjelder bugs som er rapportert inn. I nesten 10 år prøvde jeg å få LM til å fikse grunnleggende feil i simuleringen i P3D, uten at jeg noen gang fikk svar annet enn bortforklaringer fra andre brukere. Nå bare noen få uker etter lansering av FS2020 så holder MS på å fikse turboprop simuleringen i tillegg til mye annet som jeg og mange andre har rapportert inn. Blir bra å få inn patch 2. Håper dem fortsetter i samme retning videre fremover, for det gjenstår enda en god del bugs og forbedringer. Om dette fortsetter så kommer vi i løpet av et års tid til å ha en simulator som er overlegen alt annet som er på markedet. Både grafisk og når det kommer til simuleringen.

• Like 5
Skrevet

Har ikke fått den patch 2 lagt inn. Det står at  relaunch the game to updata, men etter re start er det ikke noe forandring. Har 130 GB ledig på denne SSD M.2 så det skulle ikke bli plassproblemer. Noen som har noe forslag på hvordan jeg kan gjøre det. 

Benny 

Skrevet (endret)

den sim klokka er drita full ofte. kan variere med 3-8 timer feil margin.

Men jo det har komt ut hva updaten skal inneholde.. Her er noe av punktene som man kan forvente seg oppdatering på

CRASH & CTD 

Keflavík International Airport /BIKF

• MSFS crashes to the desktop when flying, departing or arriving close to or from BIKF Keflavík International Airport (Iceland).

LIVE WEATHER NOT UPDATING

• We are looking into the reports and will provide additional information.

ATC

• We are looking into the reports and will provide additional information.

AIRPORTS

• To report missing or incorrect airports please submit a bug report.

PERIPHERALS

Peripherals that are not detected on Steam

Xbox One Controller Rudder

• We are aware of this issue and we are actively working on it. We advise checking the Peripherals forums for tips and tricks.

MISCELLANEOUS 

Achievement "In The Wild" not unlocking 

• Currently, the achievement “In The Wild” is not obtainable. There is no known workaround but is being fixed on our end and will be released in an upcoming build.

Autopilot 

• We are looking into the bug reports and will provide additional information.

Content manager:

• Deleting first-party content from the Content Manager will cause it to be downloaded again on next startup

Azure TTS:

• No audio being generated by the ATC if the “Azure” option is selected

Aircraft instruments:

• The autopilot may struggle with altitude and speed targets
  • VNAV is partially implemented on airliners, and not on general aviation aircraft

Garmin avionics issues:

• Some airliners core systems are partially or not implemented
  • The switch from NAV mode to LOC does not happen automatically

Endret av Olav Moldestad
  • Like 1

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...