Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 8. april 2018 Premium Medlem Del Skrevet 8. april 2018 https://www.abcnyheter.no/reise/reisenyheter/2018/04/07/195385933/wideroe-har-inntatt-jetalderen 1 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 9. april 2018 Del Skrevet 9. april 2018 Den lander på Gran Canaria om ikke lenge, kom fra Recife. Repaint er på gang forresten. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ø.C.H. Skrevet 9. april 2018 Del Skrevet 9. april 2018 51 minutter siden, Andrew Thomsen skrev: Den lander på Gran Canaria om ikke lenge, kom fra Recife. Repaint er på gang forresten. Ser ut til å stemme det ja: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 9. april 2018 Del Skrevet 9. april 2018 Nettopp landet. Er vel på tide med en overnatting nå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ø.C.H. Skrevet 9. april 2018 Del Skrevet 9. april 2018 Tipper det. 5 timer og 22 minutt i lufta er vel ikke hverdagskost for WIF-piloter Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 9. april 2018 Del Skrevet 9. april 2018 Gleder meg til å få AI flyet på ENCN. Og så håper jeg AS snart oppdaterer A318, for der har jeg en WIF paint jeg kan fuske med :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johan Clausen Skrevet 9. april 2018 Del Skrevet 9. april 2018 (endret) Jeg vet, at det ikke er den rigtig modellen (den er ikke lavet som AI endnu), men har allerede paintet den til den gamle AI Aardvark EMB190 modellen: Det er bedre end intet paint. Endret 9. april 2018 av Johan Clausen 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 9. april 2018 Del Skrevet 9. april 2018 Jeg hadde planer om å painte den selv (siden jeg har moret meg med dette et års tid). Men så tenkte jeg en viss Johan var i gang, og takk, denne gleder vi oss til. Så kan jeg konsentrere meg om norske F-35 etterhvert som de kommer. Flott paint :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johan Clausen Skrevet 10. april 2018 Del Skrevet 10. april 2018 Tak, Andrew! Jobbede my med halen, da jeg ikke rigtig kunne få fargerne til at passe. Men det lykkedes! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Steinar Bakke. Skrevet 10. april 2018 Premium Medlem Del Skrevet 10. april 2018 Hvem er det som har en god. P3D v4 Embrear 170/190 så man er klar til Widerø painten kommer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan R. Storelvmo Skrevet 10. april 2018 Del Skrevet 10. april 2018 13 timer siden, Ø.C.H. skrev: Tipper det. 5 timer og 22 minutt i lufta er vel ikke hverdagskost for WIF-piloter Det er nok helt vanlig, men ikke i et strekk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ø.C.H. Skrevet 10. april 2018 Del Skrevet 10. april 2018 2 timer siden, Jan Reidar Storelvmo skrev: Det er nok helt vanlig, men ikke i et strekk Var i et strekk je mente Veit du forresten om der er eksisterende piloter som skal fly disse? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johan Clausen Skrevet 10. april 2018 Del Skrevet 10. april 2018 3 timer siden, Michael Gjertsen Bakke skrev: Hvem er det som har en god. P3D v4 Embrear 170/190 så man er klar til Widerø painten kommer. Tænker du AI eller et fly du selv kan flyve? Hvis AI så er det følgende filer på AVSIM: aia_emb_170_act_p3dv4.zip, aia_emb_175_act_p3dv4.zip, aia_emb_190_act_p3dv4.zip og aia_emb_195_act_p3dv4.zip. Hvis UI, så vet jeg det ikke. Har aldrig kigget på noen addons til netop EMB170/175/190/195. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan R. Storelvmo Skrevet 10. april 2018 Del Skrevet 10. april 2018 28 minutter siden, Ø.C.H. skrev: Var i et strekk je mente Veit du forresten om der er eksisterende piloter som skal fly disse? Det går vel på ansinitet som alt annet i Widerøe. Så vil tippe det blir eksisterende piloter med lang erfaring som får gleden av å fly disse Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 10. april 2018 Del Skrevet 10. april 2018 LN-WEA passerer Brest nå, med nesa mot UK. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Steinar Bakke. Skrevet 10. april 2018 Premium Medlem Del Skrevet 10. april 2018 8 timer siden, Johan Clausen skrev: Tænker du AI eller et fly du selv kan flyve? Hvis AI så er det følgende filer på AVSIM: aia_emb_170_act_p3dv4.zip, aia_emb_175_act_p3dv4.zip, aia_emb_190_act_p3dv4.zip og aia_emb_195_act_p3dv4.zip. Hvis UI, så vet jeg det ikke. Har aldrig kigget på noen addons til netop EMB170/175/190/195. Takker for svar. Det var Addons jeg siktet til. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 12. april 2018 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 12. april 2018 Widerøes første jetfly kommer til Norge.https://www.vgtv.no/video/156710/wideroees-foerste-jetfly-kommer-til-norge Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Kristensen Skrevet 12. april 2018 Del Skrevet 12. april 2018 Fantastisk filming, not, har dem brukt et fjernstyrt kamera? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 13. april 2018 Del Skrevet 13. april 2018 Den der filmingen er lite "fantastisk" men grei nok. I lengden kjedelig. Er vel bare jeg som blir skutt for å si hva jeg mener. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 14. april 2018 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 14. april 2018 Enig Andrew....... amatører filmer bedre de holder i det minste fokus på objektet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Torbjørn M Skrevet 15. april 2018 Premium Medlem Del Skrevet 15. april 2018 Widerøe har da vært i jetalderen lenge... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslak Iversen Skrevet 21. mai 2018 Del Skrevet 21. mai 2018 T/R Kanariøyene er ikke uvanlig fra Norge. Veldig lange dager, men ikke ulovlig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.