Andrew Thomsen Skrevet 28. april 2017 Del Skrevet 28. april 2017 Ny på Simmarket, flyr som en drøm, sterk som fy. IndiaFox er man hva skal ha for å få rett EF2000. Så jeg måtte full fart lage en Norsk repaint (mod)...og denne tok jo av. Tillatelse til å laste opp fikk jeg og. Plutselig var vi tre på multiplayer, så før jeg laster opp repaintene må jeg lage litt flere reg's enn bare 273 Jeg laget greitt vimpelen selv, men skal vi ha noe mer fancy, trenger jeg shots av logoer, etc som kan brukes til formålet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Svein-Frode Skrevet 28. april 2017 Premium Medlem Del Skrevet 28. april 2017 EF2000 er vel et av få jagerfly som ikke har vært på Andøya, så den satt. Lekker sak! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 28. april 2017 Forfatter Del Skrevet 28. april 2017 Jeg fløy den i DOS, laget av Digital Image Design, og de måtte senere stenge ned simmen da den var for nøyaktig (de jobbet nemlig for det Britiske forsvaret, sier dette fordi jeg hadde kontakt med de ang. Norsk scenery langt tilbake). Hvilket ikke er så rart da EF2000 var kald krig og hadde base Gardermoen av alle umulige ting. Dino's flyr ikke ulikt legendariske EF2000 (som jeg holder på linje med Falcon4), og "Super EF2000". Bare spør de to andre som var med på multi i dag. Mht Andøya så har det blitt et sted jeg tester ut mye nytt, takker deg for det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Kristensen Skrevet 28. april 2017 Del Skrevet 28. april 2017 Herlige bilder, lurer litt på om det hadde blitt noe av FLO flashen i rødt, hvit og blått om vi hadde valgt Eurofighteren i stede for den sterile hvite flashen på halen til Lightningen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivin Stensø Skrevet 29. april 2017 Del Skrevet 29. april 2017 Jeg er svak for EF. Veldig fine farger på den repainten. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 29. april 2017 Premium Medlem Del Skrevet 29. april 2017 Litt fra moro i går Flott maskin dette ..............er første turen min ...........ble mye lyder ................tom for fuel etc. men gøy kom nå ned helskinnet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 29. april 2017 Forfatter Del Skrevet 29. april 2017 Gikk tom for fuel her og hehe. Fikk nettopp liv i alle multidisplayene, var så enkelt som knappen rett over hvert display. Da tror jeg du skal få en mulighet til å slå av Betty Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 29. april 2017 Premium Medlem Del Skrevet 29. april 2017 Hm ser de knappene nå de var ikke synlige i går kikket etter de akkurat der de er nå men nå funker det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Svein-Frode Skrevet 29. april 2017 Premium Medlem Del Skrevet 29. april 2017 Jeg fløy den i DOS, laget av Digital Image Design, og de måtte senere stenge ned simmen da den var for nøyaktig (de jobbet nemlig for det Britiske forsvaret, sier dette fordi jeg hadde kontakt med de ang. Norsk scenery langt tilbake). Hvilket ikke er så rart da EF2000 var kald krig og hadde base Gardermoen av alle umulige ting. Dino's flyr ikke ulikt legendariske EF2000 (som jeg holder på linje med Falcon4), og "Super EF2000". Bare spør de to andre som var med på multi i dag. Mht Andøya så har det blitt et sted jeg tester ut mye nytt, takker deg for det Selv takk... Husker også godt EF2000 til DOS på 90-tallet. Husker jeg måtte tweake oppstartsfilene for å frigjøre nok minne til å kjøre den. Var som du sier på høyden med Falcon og det absolutt beste innen simulatorer på den tiden. https://www.youtube.com/watch?v=lYfAT1rxWNI Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 29. april 2017 Forfatter Del Skrevet 29. april 2017 Artig å se den igjen, og jeg husker tweakingen ja, brukte til slutt Memmaker. Husker og de gangene jeg måtte skyte meg ut, at jeg kunne styre fallskjermen helt ned til bakken. Havnet på en og annen spasertur i Sovjetunionen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Kjetil Håvan Skrevet 29. april 2017 Premium Medlem Del Skrevet 29. april 2017 EF2000 husker jeg også godt ja. Morro med mimring! ;D En liten avsporing mtp Eurofighteren. Frankrike/Tyskland/Storbritannia har ingen fremtidig erstatter på gang av denne? EF er ikke akkurat nytt design lengre heller. Noen som vet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 29. april 2017 Forfatter Del Skrevet 29. april 2017 Det er snakk om ubemannet, eller å kjøpe fra andre. Se denne: https://www.quora.com/Will-there-be-a-successor-to-the-Eurofighter-Typhoon Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 29. april 2017 Del Skrevet 29. april 2017 EF2000 husker jeg også godt ja. Morro med mimring! ;D En liten avsporing mtp Eurofighteren. Frankrike/Tyskland/Storbritannia har ingen fremtidig erstatter på gang av denne? EF er ikke akkurat nytt design lengre heller. Noen som vet? Typhoonen har bare vært i tjeneste siden 2003, så de er fortsatt relativt nye - det vil si, det er snakk om at de første maskinene skal pensjoneres, da disse ikke lar seg oppdatere til dagens standard - mener dette også gjelder Østerrikes 15 maskiner. Typhoonen kommer nok til å være med oss, i en eller annen form, i lang tid fremover. Italia og RAF utvider jo også med F-35 i tillegg til Typhoonen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Kjetil Håvan Skrevet 30. april 2017 Premium Medlem Del Skrevet 30. april 2017 Ja da er det en god stund til enda ja. Som artikkelen sier kanskje de begynner å tenke på neste generasjon nå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Kristensen Skrevet 30. april 2017 Del Skrevet 30. april 2017 Klart mann begynner å tenke på neste generasjon, ta fly som F-22 og F-35 som har vært i utvikling siden slutten av 80- og begynnelsen på 90 tallet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.