Gå til innhold

Dino's EF2000


Anbefalte innlegg

Ny på Simmarket, flyr som en drøm, sterk som fy. IndiaFox er man hva skal ha for å få rett EF2000. Så jeg måtte full fart lage en Norsk repaint (mod)...og denne tok jo av. Tillatelse til å laste opp fikk jeg og. Plutselig var vi tre på multiplayer, så før jeg laster opp repaintene må jeg lage litt flere reg's enn bare 273 ;) Jeg laget greitt vimpelen selv, men skal vi ha noe mer fancy, trenger jeg shots av logoer, etc som kan brukes til formålet.

 

vrSAjXR.jpg

 

cqks8Cm.jpg

 

BxkuMRO.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fløy den i DOS, laget av Digital Image Design, og de måtte senere stenge ned simmen da den var for nøyaktig (de jobbet nemlig for det Britiske forsvaret, sier dette fordi jeg hadde kontakt med de ang. Norsk scenery langt tilbake). Hvilket ikke er så rart da EF2000 var kald krig og hadde base Gardermoen av alle umulige ting.

 

Dino's flyr ikke ulikt legendariske EF2000 (som jeg holder på linje med Falcon4), og "Super EF2000". Bare spør de to andre som var med på multi i dag. Mht Andøya så har det blitt et sted jeg tester ut mye nytt, takker deg for det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Jeg fløy den i DOS, laget av Digital Image Design, og de måtte senere stenge ned simmen da den var for nøyaktig (de jobbet nemlig for det Britiske forsvaret, sier dette fordi jeg hadde kontakt med de ang. Norsk scenery langt tilbake). Hvilket ikke er så rart da EF2000 var kald krig og hadde base Gardermoen av alle umulige ting.

 

Dino's flyr ikke ulikt legendariske EF2000 (som jeg holder på linje med Falcon4), og "Super EF2000". Bare spør de to andre som var med på multi i dag. Mht Andøya så har det blitt et sted jeg tester ut mye nytt, takker deg for det :)

 

Selv takk... :)

 

Husker også godt EF2000 til DOS på 90-tallet. Husker jeg måtte tweake oppstartsfilene for å frigjøre nok minne til å kjøre den. Var som du sier på høyden med Falcon og det absolutt beste innen simulatorer på den tiden.

 

https://www.youtube.com/watch?v=lYfAT1rxWNI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

EF2000 husker jeg også godt ja. Morro med mimring!  ;D

En liten avsporing mtp Eurofighteren. Frankrike/Tyskland/Storbritannia har ingen fremtidig erstatter på gang av denne? EF er ikke akkurat nytt design lengre heller. Noen som vet?

Typhoonen har bare vært i tjeneste siden 2003, så de er fortsatt relativt nye - det vil si, det er snakk om at de første maskinene skal pensjoneres, da disse ikke lar seg oppdatere til dagens standard - mener dette også gjelder Østerrikes 15 maskiner.

 

Typhoonen kommer nok til å være med oss, i en eller annen form, i lang tid fremover. Italia og RAF utvider jo også med F-35 i tillegg til Typhoonen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...