Gå til innhold

The legend returns...


Anbefalte innlegg

Eagle Dynamics fortsetter sine andre verdenskrigseskapader med det som må kalles det mest legendariske flyet fra den tidsepoken - Spitfire LF Mk.IX!

 

Her er noen bilder fra en tidlig testtur, det tar nok en stund før alt sitter som det skal. I lufta oppfører hun seg eksemplarisk, men på bakken kan hun være en skikkelig håndfull. Plasseringen av understellet gjør at om man taxer litt for fort og svinger så slår man vingen i bakken - det samme gjelder for store siderorsutslag under take off og landing.

 

 

01.jpg

 

02.jpg

 

03.jpg

 

04.jpg

 

05.jpg

 

06.jpg

 

07.jpg

 

08.jpg

 

09.jpg

 

10.jpg

 

11.jpg

 

12.jpg

 

13.jpg

 

14.jpg

 

15.jpg

 

16.jpg

 

17.jpg

 

18.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne måtte jeg jo kjøpe med en gang den var ute (dvs en dag før så jeg fikk tilbudsprisen).

 

Og herregud for en håndfull den var på bakken. Heldigvis er det en Mk. IX og ikke en Mk. I. Da hadde vi nok kokt motoren lenge før vi kom frem til rullebanen.

Men nå har jeg såvidt kommet der jeg klarer å ta av og komme meg i luften. Der oppe er det heldigvis litt bedre, men på landinger der er det fortsatt en del som gjenstår.  :D

 

 

Vi får nyte tiden i Georgia med skikkelige flyplasser. Når Normandie 1944 kommer så er det vel bare glatte trepaller, sagflis eller hønsenetting vi lander(krasjer) på. 8)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem
Når Normandie 1944 kommer så er det vel bare glatte trepaller, sagflis eller hønsenetting vi lander(krasjer) på. 8)

 

Huff ja,  æ håper både Spit`n og de andre WW2-modellene blir mer pilotvennlige til Normandie-modulen blir ferdig.  Hvis dette blir bra,  har vi mye å glede oss til.  I mellomtiden sitter jeg på gjerdet og ser med lengsel på hvor flott grafikk DCS  har fått til  :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I mellomtiden sitter jeg på gjerdet og ser med lengsel på hvor flott grafikk DCS  har fått til  :)

 

Hvorfor ikke bare laste ned gratis utgaven? Det følger med en TF-51D Mustang og en Su25T du kan kose deg med. :)

 

Første flyplass på Lista var planker, WW2. De mistet flere Me-109 pga understellet enn i luftkamper.

 

Har hørt det samme om Herdla, de gikk over til Fw190 etter hvert for å hjelpe på.

De brukte også Bf109T  som var bygd for hangarskip for å begrense ulykkene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne måtte jeg jo kjøpe med en gang den var ute (dvs en dag før så jeg fikk tilbudsprisen).

 

Og herregud for en håndfull den var på bakken. Heldigvis er det en Mk. IX og ikke en Mk. I. Da hadde vi nok kokt motoren lenge før vi kom frem til rullebanen.

Men nå har jeg såvidt kommet der jeg klarer å ta av og komme meg i luften. Der oppe er det heldigvis litt bedre, men på landinger der er det fortsatt en del som gjenstår.  :D

 

 

Vi får nyte tiden i Georgia med skikkelige flyplasser. Når Normandie 1944 kommer så er det vel bare glatte trepaller, sagflis eller hønsenetting vi lander(krasjer) på. 8)

Sjekk at ikke "take off assist" står på - det gjør den tydeligvis default og det gjorde i hvert fall take offs mye vanskeligere for min del. Etter at jeg har skrudd den av går take offs greit - landinger not so much :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem
Hvorfor ikke bare laste ned gratis utgaven? Det følger med en TF-51D Mustang og en Su25T du kan kose deg med. :)

 

Har gjort det,  har også World 2,  FW Dora, P-51D, F-86 og default-flyene.  Kjempeimponert av grafikken og stemningen.  Har også hatt mange spektakulære opplevelser og fine flyturer,  men blir ikke helt fortrolig likevel.

Bruker mye tid på å konfigurere fly og spaker m.m.m. og synes ikke flyfeelingen er helt på plass enda.  Derfor sitter æ på gjerdet og følger med i utviklingen.  Når flyene begynner å oppføre seg på noe som ligner virkeligheten,  kommer jeg tilbake  ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...