Kristoffer Rivedal Skrevet 3. desember 2016 Del Skrevet 3. desember 2016 Kjære Crew Chief, jeg beklager så mye! Lenge siden jeg har flydd i DCS, og da ender det fort slik. Og ja, bremsesporene er mine! ;D : Hører med til historien at jeg punkterte under takeoff. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Sparby Skrevet 3. desember 2016 Del Skrevet 3. desember 2016 Hadde vært interessant å se crewchief'ens tilsvar, spesielt om det var en bestemt herremann fra mine dager på Line hos 331/334 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Svein-Frode Skrevet 3. desember 2016 Premium Medlem Del Skrevet 3. desember 2016 Huff og huff. Dette blir en omfattende TS. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Kristensen Skrevet 3. desember 2016 Del Skrevet 3. desember 2016 Såpass, knekt NLG, plenty med FOD som sannsyneligvis stammer fra flyet, sannsynelige skader på både MLG og nosecone'n, dette blir dyrt du Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristoffer Rivedal Skrevet 3. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2016 Har alt begynt å spare til straffekasse til Crew Chief og til en ny F-5. ;D Hadde vært interessant å se crewchief'ens tilsvar, spesielt om det var en bestemt herremann fra mine dager på Line hos 331/334 Han med etternavn som begynner på M eller han som begynner på B? ;D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 3. desember 2016 Premium Medlem Del Skrevet 3. desember 2016 Du berget i hvertfall livet ....., flyene i DCS har en tendens til å eksplodere, gå i oppløsning og ta fyr, når du skrenser utfor rullebanen ;D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivin Stensø Skrevet 3. desember 2016 Del Skrevet 3. desember 2016 Bra det er mykt i sanden ;D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 4. desember 2016 Del Skrevet 4. desember 2016 Varmer et DCS-hjerte å se at flere finner veien inn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Sparby Skrevet 4. desember 2016 Del Skrevet 4. desember 2016 Han med etternavn som begynner på M eller han som begynner på B? ;D Definitivt M Jeg hadde ikke turt å møte han igjen etter at en har gjort noe sånt med hjertebarnet hans Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristoffer Rivedal Skrevet 5. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2016 Varmer et DCS-hjerte å se at flere finner veien inn DCS er kjempe gøy, men det er veldig mye å sette seg inn i, så det er lett å falle ut. Men der er jo F-5 veldig grei. Definitivt M Jeg hadde ikke turt å møte han igjen etter at en har gjort noe sånt med hjertebarnet hans Han er en du har lyst å være på god siden til. Har jobbet på babyen hans sammen med han en gang og den ble tatt godt vare på ja. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 5. desember 2016 Del Skrevet 5. desember 2016 Bli med oss å fly på søndag Kristoffer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Sparby Skrevet 5. desember 2016 Del Skrevet 5. desember 2016 Han er en du har lyst å være på god siden til. Har jobbet på babyen hans sammen med han en gang og den ble tatt godt vare på ja. Har sett M rasende et par ganger, samt at jeg har fått min del av kjefta som CCA Vanlig marsjstøvel i shelter = jævlig dårlig ide, for å si det sånn, pluss at på Beredskapen skal du gjøre det du skal, når du skal og på måten du skal innen 15 minutter. Men en lærer en hel del, og en ting han sa sitter fortsatt i skallen 16 år etter at jeg dimma: Om du ikke gjør det du skal, når du skal og på måten du skal, kan noen dø. Og om det er piloten som dør fordi du ikke følger boka eller ikke burde vært på Line den dagen (syk/fyllesyk etc), så skal du få stå i begravelsen hans sammen med meg og forklare hvorfor. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Kristensen Skrevet 5. desember 2016 Del Skrevet 5. desember 2016 Skjønner at tidene har forandret seg til da jeg var CCA Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristoffer Rivedal Skrevet 6. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2016 Bli med oss å fly på søndag Kristoffer Er ikke helt sikker på om jeg kan på søndag, men om jeg kan så er jeg med. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.