Gå til innhold

Kjære Crew Chief


Anbefalte innlegg

Varmer et DCS-hjerte å se at flere finner veien inn :)

 

DCS er kjempe gøy, men det er veldig mye å sette seg inn i, så det er lett å falle ut.  Men der er jo F-5 veldig grei. :)

 

 

Definitivt M :D Jeg hadde ikke turt å møte han igjen etter at en har gjort noe sånt med hjertebarnet hans :P

 

Han er en du har lyst å være på god siden til. :) Har jobbet på babyen hans sammen med han en gang og den ble tatt godt vare på ja. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er en du har lyst å være på god siden til. :) Har jobbet på babyen hans sammen med han en gang og den ble tatt godt vare på ja. :P

 

Har sett M rasende et par ganger, samt at jeg har fått min del av kjefta som CCA :P Vanlig marsjstøvel i shelter = jævlig dårlig ide, for å si det sånn, pluss at på Beredskapen skal du gjøre det du skal, når du skal og på måten du skal innen 15 minutter.  Men en lærer en hel del, og en ting han sa sitter fortsatt i skallen 16 år etter at jeg dimma: Om du ikke gjør det du skal, når du skal og på måten du skal, kan noen dø. Og om det er piloten som dør fordi du ikke følger boka eller ikke burde vært på Line den dagen (syk/fyllesyk etc), så skal du få stå i begravelsen hans sammen med meg og forklare hvorfor.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...