Jørn Aasland 2 Skrevet 20. september 2016 Del Skrevet 20. september 2016 I tillegg til F5ene i "Arctic Tigers" tråden så har jeg startet på noen norske F-86F til DCS. Jeg legger ut linker når ting er klare til nedlasting. Først ut er AH-A (332 skv.): Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Ekle Skrevet 20. september 2016 Del Skrevet 20. september 2016 Så helt rått ut! Blir spennende å teste ut! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Kristensen Skrevet 20. september 2016 Del Skrevet 20. september 2016 Nydelig, bra jobba. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Sparby Skrevet 20. september 2016 Del Skrevet 20. september 2016 Knallbra Og yepp, VISA-kortet mitt kommer til å skrike... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 20. september 2016 Del Skrevet 20. september 2016 Sabren er det bare å skaffe seg Marius, den er knall Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørn Aasland 2 Skrevet 20. september 2016 Forfatter Del Skrevet 20. september 2016 Nydelig, bra jobba. Takk ...og der fikk AH-A plutselig besøk av en skvadronkamerat: Nesa på Jokeren blir det litt vanskelig å få fikset nå i første omgang (jeg er vant til parametrisk modellering i solidworks, og da blir paths i photoshop rimelig frustrerende greier), men vingetippene skal jeg få fikset etter hvert. Edit: Nå med ny vingedekor. Ikke perfekt, men det ligner i hvert fall: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørn Aasland 2 Skrevet 22. september 2016 Forfatter Del Skrevet 22. september 2016 Oppdatert: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørn Aasland 2 Skrevet 25. september 2016 Forfatter Del Skrevet 25. september 2016 Da er 4 stk F86 klare til nedlasting her: https://www.digitalcombatsimulator.com/en/files/2100844/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 25. september 2016 Premium Medlem Del Skrevet 25. september 2016 Dåkker e nesten irriterende dyktige , så nå klarer æ ikke å stå i mot lenger . Har skrinlagt DCS tidligere, men med dette massive angrepet mot vegringsfriheten, ser æ meg nødt til å krype fram fra P3D3-hiet ??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 26. september 2016 Del Skrevet 26. september 2016 Kom og fly med oss, Ernst! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Sparby Skrevet 26. september 2016 Del Skrevet 26. september 2016 Come fly with us, forever and ever! Neida, ikke creepy i det hele tatt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Kristensen Skrevet 26. september 2016 Del Skrevet 26. september 2016 Awesome, selv om jeg kjenner OCD'en kværne når jeg ser FN-D fra 331 uten maskotten sin på skroget ??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørn Aasland 2 Skrevet 26. september 2016 Forfatter Del Skrevet 26. september 2016 Jeg skal se hva jeg får til med maskotten (og de gule kantene på alle lukene) på FN-D. Jeg fant noen bilder på IPMS Norge og i boka til Roar Glenne som kan brukes. Og jeg er åpen for forslag hvis det er en F86 som savnes i DCS. Neste å lista er AH-D i rød/hvit/blå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 26. september 2016 Premium Medlem Del Skrevet 26. september 2016 Kom og fly med oss He he, ikke føl dere for trygge ;D , men foreløpig er det et stykke fram. Har faktisk fått DCS World opp å gå igjen, og jeg hadde jo både P-51D og Dora`en stående i hangaren ! Fremdeles liker jeg ikke flight mdl på disse, da de dingler uten luftmotstand ved de minste bevegelser på stikke og pedaler . Jobber med finetuningen på kontrollene, og klarer både take off og landinger nå, og vanlig flyvning fungerer brukbart (?). Og noe har tydeligvis skjedd, for da æ fikk på plass F-86, var denne en helt annen nytelse å fly . Nå står F-5 for tur, så det ser ut til å bli jet framfor propell, og da trenger jeg selvsagt Nevada som øvingsområde. Skynder meg langsomt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørn Aasland 2 Skrevet 26. september 2016 Forfatter Del Skrevet 26. september 2016 Og er det noen som har tilgang til luftkrigsskolens bildetatabase som kunne sendt meg "T.O. F-86F Sabre - Merkebestemmelser for F-86F"? Det funker ikke å registrere seg der, og webmaster+redaktør har døde mailadresser. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristoffer Rivedal Skrevet 26. september 2016 Del Skrevet 26. september 2016 Har du prøvd Editor Per Einar Jansen? Hvis ikke så vil jeg tro han kan hjelpe deg. Hvis eposten hans ikke fungerer så kan jeg spørre han på facebook om han har den tilgjengelig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørn Aasland 2 Skrevet 27. september 2016 Forfatter Del Skrevet 27. september 2016 Awesome, selv om jeg kjenner OCD'en kværne når jeg ser FN-D fra 331 uten maskotten sin på skroget ??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Kristensen Skrevet 27. september 2016 Del Skrevet 27. september 2016 Supert, der var universet i balanse igjen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 27. september 2016 Premium Medlem Del Skrevet 27. september 2016 Aplaus aplaus har nettopp testet F-86 i DCS, og gler meg til å se den i norske farger ! Og i samme slengen,..... har satt opp egen tast for screenshots, men finner ikke bildene. Hvor i all verden blir bildene liggende ?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 27. september 2016 Del Skrevet 27. september 2016 De legger seg i C:\Users\Ditt brukernavn\Saved Games\DCS World\Screenshots Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørn Aasland 2 Skrevet 27. september 2016 Forfatter Del Skrevet 27. september 2016 Og det kan anbefales å åpne xxxxx\DCS World\Config\graphics.lua og endre ScreenshotQuality til "100" og ScreenshotExt til "png" hvis du vil ha ukomprimerte bilder. Og LShift+F10 skrur av/på de blå merkelappene på flyene, og LCtrl+Y to ganger i F2 view skrur av statuslinja nederst på skjermen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 27. september 2016 Premium Medlem Del Skrevet 27. september 2016 Aaaaha, der var de jo, tusen takk ;D ....... og takk for flere gode tips :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørn Aasland 2 Skrevet 27. september 2016 Forfatter Del Skrevet 27. september 2016 Da tror jeg FN-D begynner å bli klar til opplasting. Endringer siden forrige utgave er gul merking rundt en del av lukene, maskotten , ny fin flash, og plassering/størrelse på vingerundellene: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristoffer Rivedal Skrevet 28. september 2016 Del Skrevet 28. september 2016 Ser fantastisk ut. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørn Aasland 2 Skrevet 1. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2016 Ny utgave er klar: https://www.digitalcombatsimulator.com/en/files/2100844/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 1. oktober 2016 Premium Medlem Del Skrevet 1. oktober 2016 Aaaah nydelig , men hvordan velger man de norske flyene i DCS. Tror jeg har innstallert riktig, men under free flight får jeg ikke bestemme hvilken paint jeg vil fly.....? ( Bruker World2 ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 1. oktober 2016 Del Skrevet 1. oktober 2016 Frøktelig lekre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristoffer Rivedal Skrevet 1. oktober 2016 Del Skrevet 1. oktober 2016 Aaaah nydelig , men hvordan velger man de norske flyene i DCS. Tror jeg har innstallert riktig, men under free flight får jeg ikke bestemme hvilken paint jeg vil fly.....? ( Bruker World2 ) Du må vel være Norge som land. Vet ikke hvordan det er med free flight, men i mission editoren så velger du Norge og F-86/F-5 for å få frem disse. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 2. oktober 2016 Premium Medlem Del Skrevet 2. oktober 2016 Okei takk skal du ha, er jo nybegynner, så har ikke våget meg inn på "mission editor" enda Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 2. oktober 2016 Del Skrevet 2. oktober 2016 Mission editoren er ikke så skummel som den ser ut som Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.