Ole Almenningen Skrevet 22. oktober 2015 Del Skrevet 22. oktober 2015 The future is bright...: http://nexgenflightsim.com/wordpress/ Se videoer på bunnen av siden. Hvis dette blir en simulator for dødelige som attpåtil fungerer på en noenlunde dødelig maskin, så er det bare å finne frem solbrillene! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paul Thomas Kvam Skrevet 22. oktober 2015 Del Skrevet 22. oktober 2015 Så imponerende ut disse videoene. I helicoptersimmen så det ut for meg som det var benyttet GoFlight sine moduler. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole Almenningen Skrevet 22. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2015 Ja, og en neve med store LED skjermer Men ja, imponerende! (Lenge siden, men takk for sist forresten) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune Gustafson Skrevet 22. oktober 2015 Del Skrevet 22. oktober 2015 Ser unektelig utrolig bra ut. Kanskje jeg skal utsette oppgraderingen av maskinvaren og håpe på at jeg lever så lenge at jeg får med meg release : RuneG Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan R. Storelvmo Skrevet 22. oktober 2015 Del Skrevet 22. oktober 2015 Dette ser HELT rått ut! Desverre så har jeg en mistanke om at det kommer til å gå flere år før man evt har norsk kvalitetslandskap og fly ala 737 osv. Hvis det noengang kommer. Men grafikken er mildt sagt helt rå. Skulle ønske man hadde tilsvarende grafikk i P3D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 22. oktober 2015 Del Skrevet 22. oktober 2015 http://flightsim.no/forum/smf/index.php?topic=84012.0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole Almenningen Skrevet 22. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2015 Ah, ok den hadde jeg ikke fått med meg. Men i retteferdighetens navn skal det sies at jeg i det minste søkte på "nextgen" før jeg postet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Svein-Frode Skrevet 23. oktober 2015 Premium Medlem Del Skrevet 23. oktober 2015 Så en demo av denne grafikkmodellene i et benchmark program for mange år siden. Artig å se at det nå skjer videreutvikling av innhold og bruk av modellen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 23. oktober 2015 Del Skrevet 23. oktober 2015 Men i retteferdighetens navn skal det sies at jeg i det minste søkte på "nextgen" før jeg postet Fikk vel opp en del PMDG da he he.. : Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Malmstrøm Skrevet 24. oktober 2015 Del Skrevet 24. oktober 2015 Ser otroligt bra ut, men når kan man tro at den kommer ut på markedet? ;D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Kjetil Håvan Skrevet 25. oktober 2015 Premium Medlem Del Skrevet 25. oktober 2015 Her en ny video for 3 uker siden. Ja det er pent, men flymodellen de bruker her er ikke spesielt bra. legg til realistisk flightmodels/systemer, flytrafikk, båttrafikk og no annet stæsj. Hvor mye går fps ned da? Dette er d3D11, nå blir det D3D12 som gjelder, forhåpentlig går fps betraktelig opp da, selv med mer stasj. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole Almenningen Skrevet 25. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2015 Fikk vel opp en del PMDG da he he.. : Hehe, nei fikk faktisk ikke det engang Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole Almenningen Skrevet 25. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2015 Litt uvant med detaljerte steinrøyser og tømmerstokker skylt opp fra havet. Men kanskje dette er mer en grafikk motor bedre tilpasset andre typer simulatorer? De virkelige fordelene ser man jo først helt nede på bakkenivå og ute i skauen. Men hildrande du for en detaljrikdom. Og ja, synes flyvebildene avslørte en relativt enkel flysimulering. Og ikke særlig mye aktivert antialiasing heller. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 25. oktober 2015 Del Skrevet 25. oktober 2015 Her en ny video for 3 uker siden. Ja det er pent, men flymodellen de bruker her er ikke spesielt bra. legg til realistisk flightmodels/systemer, flytrafikk, båttrafikk og no annet stæsj. Hvor mye går fps ned da? Dette er d3D11, nå blir det D3D12 som gjelder, forhåpentlig går fps betraktelig opp da, selv med mer stasj. Syns egentlig ikke at det var så kjempeimponerende jeg da men... Ja, det ser alright ut, men det er da virkelig ikke "leaps and bounds" foran det vi ser i dag... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.