Gå til innhold

I`m hooked .


Anbefalte innlegg

  • Premium Medlem

Lowpass over Tromsø,  opptrekk i en halv loop og så heading mot storhavet.  Der ute duver hjemmebasen, nå på kurs rett vest,  wind 22 knuter.  Satte vann-detaljer på maks i P3D og effekter på full guffe,  og dermed dukket også kjølvannet etter hangarskipet opp.  I tillegg ble havet levende,  med nifst bra bølge-effekter.  På stillsfoto ser det sikkert litt merkelig ut,  men i bevegelse har det en nesten skremmende effekt.  Har ikke turt å prøve dette før ( FSX sitter fortsatt i ryggmargen), men i P3D2.4 merker jeg ingen resursproblemer,  og frames/flyt går uten hakk !!

-  Et par avbrudte landinger,  så var jeg på dekk.  Verkende nakkemuskler, røde øyne,  klarer simpelthen ikke å avslutt FS  ::)  :o  :P

 

car.jpg

 

car1.jpg

 

car2.jpg

 

car3.jpg

 

car4.jpg

 

car5.jpg

 

car5b.jpg

 

car6.jpg

 

car7.jpg

 

car8.jpg

 

car9.jpg

 

Fortsatt goood helg  :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

He he Andreas, du kunne ikke dy deg  ;D . Vel vel,  F-14 er ikke spesielt godt egnet til den slags flyvning,  og med en realistisk og meget god flightmdl.  så var det faktisk en hårreisende erfaring.  Måtte nokså langt unna Edwards for å beregne innflyvningen,  og da er det ikke så lett å få øye på hangaren.  Ellers er det trangt om plassen med vingene utfoldet,  men det gikk akkurat.  Artig utfordring  :D

 

edw1.jpg

edw2.jpg

edw3.jpg

edw4.jpg

 

Ikke så mye rom for korrigering,  og rompa var nær ved å skrape nedi  ;D  Værsågod neste  ;)  .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem
Kjøpte denne saken ...flott maskin men er ganske hard på resursbruk både jeg og Tore Stranden opplevde out of memory med den i Tromsø ...just for info for de som lurer ....Dino sin flyter som smeltet smør i forhold  ;)

 

Hmmm?  Var det under MP-flyvning ??  Jeg merker ikke noe resursproblemer i Tromsø,  (eller andre steder ).  Har ganske mye AI-trafikk og scenery så det holder,  og er imponert over både flyt og "oppførsel",  både på landbaserte flybaser og fullspekket hangarskip. .  Kan jo ikke sammenligne med Dinos,  da det er to helt forskjellige kvaliteter.  Jeg har begge, og er veldig fornøyd med Dinos freeware-kvalitet,  men vil man ha proff F-14 er det egentlig ikke noe valg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Ha ha ha ja,  æ begynner nok å bli rusten på inverted  Fredrik  ;D  Har ikke såpass som rollet med dette spetakkelet,  og har plutselig begynt å skjære tenner  !?  Må nok ha noen flere timer i cockpit før æ tar henne iverted gjennom hangaren,  det var ille nok med rettvendt i sakte fart  ::) .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Bølgeeffektene er helt rå i P3D! En drøm (eller mareritt) for de som flyr sjøfly med Accusim!

 

F-14 frister, men har ikke tid å lære meg noe nytt nå, så artig å få rapporter fra dere andre. Nå er det FTX Norway som står for døren og da blir det å ferdigstille Andøya-scenery som gjelder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant denne kommentaren i den andre F-14 posten din Ernst men syntes bildene passa bedre inn i denne.

 

 

Fikk endelig tid til å denge inn AiCarrier samt skipet som var med fra Aerosoft, så da bar det ut på bølgan blå.

 

 

drJgVJP.jpg

 

 

Etter å ha tatt av fra Benny land ( Flesland ) gikk kursen vestover.

 

 

G0fwhPJ.jpg

 

 

Fikk igang Carrier pakka dog ikke via meny men måtte starte det manuelt. Sikkert noe krøll med EXE:XML fila?

 

 

FIoFh9Y.jpg

 

 

Got the Ball.

 

 

Edztdez.jpg

 

 

Var nok litt vel tidlig nede på dekket, så det ble wire nr 1.

Chiefen var heller lite fornøyd med dette, så jeg ble sporenstreks kommandert på ny utskytning.

 

 

w1hQjbf.jpg

 

 

Klar til shoot.

 

 

odGXAuD.jpg

 

 

Gooo!!

Øvelse gjør mester sier dem, så her må det nok noen flere landinger til før det sitter som smurt.

Synes maskina var strøken på innflyging etter å ha trimmet den godt slik at man slipper å sitte å rive i kjeppen for å få den til å gå rett.

Er lenge siden jeg tok en seriøs carrier landing så dette var virkelig moro.

 

 

Eneste er at jeg ikke får frem noe kjølvann selv etter jeg har satt dine innstillinger Ernst..

Skal se litt nærmere på det.

 

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...