Gå til innhold

Litt beautiful Norway


Anbefalte innlegg

Har flydd med den, Robert. Tilmed 737-100, med "sandluke" på nesehjulet. Men det var ikke Braathens, men Busy Bee. Maskinen skulle egentlig til et "sand-land", men ble overtatt av bien.

 

Er det en default maskin du har den repainten til? Det er jo ikke forbudt å fly default fly, bare for å nyte en fin repaint, meg bekjent. Så nå venter jeg ivrig på tips. Vet du forresten at BRA fløy på ENLI en periode? Jeg sto oppi det med begge beina.

 

Et tiår eller to senere, sånn cirka, passerer en IL-76 forbi stuenvinduene, på vei til ENLI. Det er da jeg innser den kalde krigen er over. I alle fall offisielt. Dog ikke uoffisielt. Enten det eller så er det invasjon. Men det handlet om laks, og nyhetene her i landet omdøpte jeg etterhvert fra "Dagsrevyen" til "Laks-Revyen" :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du verden. Jeg ble bortgjemt på Sjølingstad fra 1970 til 1975. Der lærte jeg kun om trær og elg. Jeg var på Lista i arbeidsuka da jeg etterhvert nådde ungdomsskolen. Ble nesten satt i kakebua pga en nattlig ekspedisjon til en viss hangar, uten å spørre om lov. Takk for tips..ser ut til jeg må ha denne i stallen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Vakkerlandet blir bare finere og finere i P3D.  Må innrømme at æ har vært fristet til å kjøpe den klassiske 737`ern,  men var usikker på om den funker i P3D.  Nå ser det ut som du har fått den til,  er det bare å innstallere direkte,  eller må du trikse den på plass ??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flotte bilder Robert!  8)

Jeg ser at du flyr en Braathens 732 med feil i teksturene på høyre side.

Dette er en tabbe fra meg, som jeg ikke oppdaget før etter utgivelse. Det var en lang prosess med mye  skifte av teksturer.

I kampens hete forskjøv teksturer seg over 2 templates, og førte til at den ene "A'en" i Braathens forsvant.

Jeg har forlengst rettet dette opp og sendt nye filer til Milviz. Det kom en ny SP forleden dag, og jeg har ikke fått sjekket ennå om

denne inneholder korrekte teksturer for Braathens liveryet (LN-SUA)

 

Dersom den ikke gjør det, skal jeg ta dette opp igjen med Milviz (evt gjøre det riktige settet tilgjengelig)....  :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Hei Gunnar ...ja det var nok tidlig versjonen jeg hadde der .......har lastet ned v3 men fikk noe bugg med installeren til p3d til den så har ikke fått sjekket der men den gikk fint inn i FSX men den "suger" minne i FSX mere enn jeg liker  :-\

 

et par nye bilder fra ver3 low res

zsydJ2p.jpg

HR1vvSK.jpg

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmmm...har ikke registrert at den suger så mye minne. Nå er det en stund siden jeg har flydd denne, og jeg skal også installere den siste SP'en. Vi får se hva som skjer da.

Jeg har ikke hatt så mye med 732'en å gjøre siden release. MEN, jeg har i allefall rettet Braathens logoen (for lenge siden) og sendt filene til Milviz med beskjed om å erstatte liveryet.

 

Ser også at du har lastet SUA med gravel kit. Det var ikke meningen. Vet ikke når det har gått galt, men den har en feil modell entry i aircraft.cfg. Selv om LN-SUA var en combi, fløy den hva jeg vet aldri med gravel kit. Og den var aldri laget slik fra min side heller. SUA var satt til combimodellen, men dersom koderen har endret combimodellen slik at denne utelukkende har gravel kit, blir det feil. Da må SUA endres til pax modellen i aircraft.cfg. Gravel teksturene ble aldri malt på SUA. Det ble derimot delene til det ordinære nesehjulet. ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...