Andreas R.Pettersen Skrevet 14. juni 2012 Del Skrevet 14. juni 2012 Fiske? fra Safir'n, må få høre hvordan d går. *ivar: skjønte d, måtter bare spørre, hørtest ut som et morro prosjekt da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Geir-Finstad Skrevet 15. juni 2012 Del Skrevet 15. juni 2012 Da går det en C17 kl 14 i dag som jeg egentlig skulle ha hvert med opp til Bodø, men jeg blir ikke til og reise i dag, så dere får ha en fin helg med flyshow, og pass på og få med dere flyvningen ca kl 22 i sentrum på rocke konserten... Neste helg er det Andøya, så om noen skal dit, så er æ klar for en kaffe eller noe, jeg har relativt god tid på showet, er kun i action når display maskinen flyr og litt til.....God helg og godt show. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Rolandsen Skrevet 15. juni 2012 Del Skrevet 15. juni 2012 Noen som har ETA på C17? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mathias Næss Skrevet 15. juni 2012 Del Skrevet 15. juni 2012 Landet vel like etter at du postet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Rolandsen Skrevet 15. juni 2012 Del Skrevet 15. juni 2012 Jepp, var på jobb(ved byggmaker) å posta spørsmålet fra kontoret. Like etter sa sjefen at han så noe stort i mot øst. Så jeg fikk den med meg. Øvinga også... Så Ernst også...om mulig med enda mer snurr i barten enn vanlig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Geir-Finstad Skrevet 15. juni 2012 Del Skrevet 15. juni 2012 Vet ikke om dere er klar over det, men det blir flyshow i oslo i begynnelsen av september....rocken roll Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 15. juni 2012 Del Skrevet 15. juni 2012 Her er link til kart over området; http://bodoairshow.no/Bod%C3%B8AirShow2012kart.pdf Skal vi prøves å smales f.eks på Sheltret ved lokasjon 4? Ser for meg at Shelter er en fin plass å få tatt bilder fra, så man kommer seg over folkemengden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Rolandsen Skrevet 15. juni 2012 Del Skrevet 15. juni 2012 Jeg skal forsøke å komme tidlig. Har heller ikke noe imot om flere av oss her samles. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 15. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2012 Jeg kommer tidlig og vil være på sheltret ved lokasjon 4 kl 10:05 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Peter Galaasen Skrevet 16. juni 2012 Del Skrevet 16. juni 2012 Hei. Et innlegg til denne lange tråden. Har sett litt på stevneprogrammet. Imponerende å få Italienske "verdens beste" display team til Bodø. Det er noe som alle bør få med seg. Et savn å ikke se minst en F-104 Starfighter i lufta. Dette var i mange år et varemerke for Bodø Flystasjon. Er det ikke flere F-104 fly igjen?? Håper på fint vær, og et flott flystevne/jubileum. Lars Peter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas R.Pettersen Skrevet 16. juni 2012 Del Skrevet 16. juni 2012 hvis du ser på programmet så skal di ta en taxing runde me 104'n i 12 tiden. bli godt og høre motoren raute igjen Edit: Hvem herifra forumet er det som skal dit i dag ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Holberg Skrevet 16. juni 2012 Del Skrevet 16. juni 2012 Jeg står på stand for NLF(lokasjon nr 5) store deler av dagen. Bare å hilse på! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 16. juni 2012 Del Skrevet 16. juni 2012 Jeg, Daniel Larsen, og Anders Moen har hatt en fantastisk dag, masse spennende. Nå skal vi snart ut å spis.. Blir å finn på Orion nå om en halvtime Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mathias Næss Skrevet 16. juni 2012 Del Skrevet 16. juni 2012 Jeg jobber på stevnet, blir hovedsakelig å finne rundt de større flyene imorrra om jeg skjønte det riktig, går unikt kledd i uniform og refleksvest (), men at jeg er nærmere to meter høy og går med kamerabag og kamera burde være lettere å se. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 16. juni 2012 Del Skrevet 16. juni 2012 Skal vi prøve å samles bedre i morgen? Jeg fant Daniel og Anders Moen. Vi kommer til å være samme plassen som i dag, shelter nummer tre fra terminalen, der Airsport Cafe er. Bare og ringe 93618279 hvis du ikke finner oss Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Mikal Aronsen Skrevet 16. juni 2012 Del Skrevet 16. juni 2012 Hei! Så deg så vidt i forbifarta! Kommer helt sikkert opp dit en tur også da. Er dere der i 11-tiden, treffes vi garantert! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christer AH Skrevet 16. juni 2012 Del Skrevet 16. juni 2012 Skal garanert innom i morgen! Landa med SK4112 noe forsinket rundt kl 16.00 i dag (fredag). Hadde vært moro om noen fikk knispa bilde da vi fikk et par hopp før vi lå fast på bakken (landingrate 1000+ et par hopp for å si det mildt!!) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 17. juni 2012 Del Skrevet 17. juni 2012 Oh Fredag, det er jo ikke i dag/går det. Du er sikker på at du ikke mener Lørdag? Har bilde av SAS4112 fra Lørdag, (LN-RPF) men ser nå du skriver Fredag. Hvis du landa under flyshowet så er nå hvertfall dette deg; Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christer AH Skrevet 17. juni 2012 Del Skrevet 17. juni 2012 Lørdag selvfølgelig, hadde blitt en del halvlitere når den posten ble skrevet Hadde vært gøy å sett neste bilde og sett hvor høyt vi var oppe igjen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inge Jenstad Skrevet 18. juni 2012 Del Skrevet 18. juni 2012 En fenomenal helg i nord igjen for en søring; - som i 2008. Lørdag ypperlig vær (som smittet av med lyserød farge i fjeset), bra nok på søndag også når man har hensiktmessige klær. Men Autofil-Larssen kunne jeg godt ha unnvært. Han burde heller holde seg til biler. Bare fjas og plattheter fra den kanten. Men han klarte så langt i fra å spolere dagene likevel. Dette arrangementet blir vanskelig å toppe senere, vil jeg tro. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Geir-Finstad Skrevet 20. juni 2012 Del Skrevet 20. juni 2012 Hei Inge, flott at du hadde en fin weekend i nord. For dere i Oslo som ikke fikk med seg dette er det flyshow i forbidelse med hoved arangemanget til forsvarets 100 års jubeilee 1 september i oslo, dvs i oslo havn. Jeg kan ikke si så mye enda, men det blir spekatkulært. Jeg har ansvaret for og ta ned downlink cocpit video fra Eskil, og har jobbet lenge med dette. Så derfor har jeg litt inside på dette, men forsvaret skal vise hva de er gode for denne helgen, og jeg tror mange blir litt overesket. Jeg kommer til og ha med meg et knippe med simmere som har fått beskjed på en vip tur, og håper at de vil filme, og ta bilder og dele med dere. Så toget er ikke gått... hmm toge, det ble feil :-) hei så lenge. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Holberg Skrevet 20. juni 2012 Del Skrevet 20. juni 2012 Sola var fantastisk. Bodø var om mulig enda mer fantastisk! Vi sees i Oslo i september folkens! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 21. juni 2012 Del Skrevet 21. juni 2012 Hvordan er det egentlig med Eskil nå, blir det sånn at han ikke skal fly display på et par måneder etter Andøya? Gleder meg til Oslo, håper bare det ikke blir like høyt og langt unna som displayet over havna i Bodø Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Geir-Finstad Skrevet 21. juni 2012 Del Skrevet 21. juni 2012 Hei, jeg kan ikke utale meg om dette desverre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Egil Johnsen Skrevet 8. juli 2012 Del Skrevet 8. juli 2012 Omsider har jeg kjøpt meg kamera (primært for å ta bilder på flyshow). Her er noen fra Bodø: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.