Gå til innhold

Noen shots av new stuff.


Anbefalte innlegg

For orden skyld; siste bilde er Stavanger X, der jeg er i gang med å teste afcad relaterte ting for Jo Erlend :smile:

 

Resten skal forhåpentligvis være tilgjenglig i løpet av dagen. Jeg kommer senere til å laste opp en alternativ afcad for Gardermoen (mørk asfalt), inkludert endret betongtextur. Bilde 1.

 

Benjamin. Tar meg en pause fra mitt eget bildeforum :grin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er med NSX II. Skreddersydd kystlinje langs Årø. Fin kystlinje rundt Vigra også. Det gjør ikke ting enklere for bare meg, men for alle som vil lage flyplasser nær en fjord. Ta f.eks bort AoN, og kystlinjen vil fremdeles være korrekt. Bilde av Vigra finner du i "det andre billedforumet" :smile:

 

Og min afcad testing på ENZV ble way off også med iFly737. Må nå finne ut om det er meg eller afcaden :grin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har kræsjet for Dag. Og han får ikke gjort noe før om en uke.

 

Så jeg diskuterer med Hans Ramberg hva vi nå skal gjøre. Jeg har funnet en alternativ løsning, men kan ikke si mer akkurat nå, annet enn FAEN i mattsvarte, mørkeste HELVETE :grin:.

 

Det gode er, at jeg har laget en ny zip som inneholder alternatv ENGM afcad og ny taxi/apron betongtextur.

 

Last ned, ingen separat download: Her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sørkjosen ENSR, med skreddersydd kystlinje. Ikke langt å fly til fra Tromsø. Fra Airstrips of Norway, overført til AoN med tillatelse av The Maker, Per Johansen.

 

sr1-Kopi.jpg

 

Bømoen. Fri for building crashes. Fri for "radiostajoner" på runway :grin:, og med en ekstra gmax hangar. Fly dit dere som er bushpiloter. Approach fra begge sider er minst i klasse med hva man kan kjøpe. Og denne galskap flyplassen koster intet. Og er bare sånn, as for real, as in the sim.

 

bm1-Kopi.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har du rett i. Etter år og år med beinhardt press fra en viss Gunnar, oppdaget jeg denne flyplassen. Nå er jeg der stadig vekk. For en oase, for et scenery, for noen sprø innflyvninger. Fly dit fra ENBR eller ENSG, eller fra ENML.

 

Spøk til side, så har Gunnar og jeg jobbet sammen fra Bergen til Bømoen siden Fly! kom ut. GVDM pisker meg den dag i dag til å fortsette :grin:

 

Så en takk til Gunnar van Der Meeren, og til Geir Grønlien for gmax modeller, er på sin plass her. Det er også ettertrykkelig nevnt i readme filene.

 

PS: Mulig jeg har feilparkert en bil. Men det er vel Geir, Tommy, eller Gunnar sin, og nå skal jeg ro til fiskeskjær, eller kaste årene og sette i gang Evinruden :grin:.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Danke Sehr,

 

Uttrykket "verdensveven" oversetter jeg til www. Intet latterlig såkalt språkråd endrer det. Bortsett fra den akilleshælen, har nok faktoren "hastighet" en viss innvirking :grin:, og kanskje bør jeg bruke fly som er litt mindre ivrige. Regnvær er også en dreper. Skal man vise bilder av nytt scenery med andre ord, unngå hastighet og vær. For det blir stort sett bare bra med default, og knapt nok det. FS effektene er så dårlige, at jeg forlengst har myrdet bølger og hjuleffekter. Patetiske begge deler.

 

Det der er skarpe bilder. Men er de ikke litt vel detaljerte? Zoom inn med Finn Kart. Sola ser ikke så sliten ut., selv om texturene er pokker så bra. Ikke det at jeg gjør bedre, gidder ikke engang bruke tid på det, annet enn den dagen photscenery koster intet og ikke minst 9 skjorter uten at jeg ønsker å spesifisere skjortebutikken. Spøk til alvor så ser det ut som noen har brukt er forstørrelsesglass, der de ikke skulle ha brukt det. Alle detaljene bør zoomes litt ut, om jeg ikke har blitt helt blind i det siste. GEX popper plutselig inn i mitt hode i den sammenheng.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...