Gå til innhold

Meljet 777!


Tord Øvrebotten

Anbefalte innlegg

Jada dette er et mesterverk vil jeg si "[smil]" !!!!

 

Mest detaljerte mdl hittil for fs.

 

777 er noe av det bedre Boeing har laget, og det er et fly jeg liker svært godt.

 

Gleder meg som en unge til release av denne, går alt etter planen vil den være klar til å laste ned en gang i morgen !!!!

 

Godt Nytt År

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, å dømme ett freeware produkt (negativt)utifra bilder blir vel for dumt, Timmy. Dessuten er det drøssetalls med bilder på siden hans, finner det litt merkverdig at du syns kroppen ser for tjukk ut på kun to av bildene..

 

Nei, vent heller til i morgen med å rakke ned du, denne karen er vel en av de mest talentfulle designerne vi har, so let's keep it that way.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

..ja og da er det utført short vfr app ENVA touch and go... og tja

...nå har ikke jeg prøvd en 777 i real, men det virker liksom som at this is very close to it. (sett i fra hva en fs2002pro kan gi meg).

 

UROOOLIOG BRA!!! .....for å si det sånn så er det ikke hvilket som helst fly som holder meg oppe så sent en lørdags.. søndags morgen kl. snart sju ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja Ja Thomas...

 

*mimre* Continental er heller ikke dumt... */mimre*

 

Da vant du prisen! Du får komme deg en tur ned til Houston så skal jeg sette deg opp i B777 simulatoren. Den skal, etter de som flyr B777 til daglig, reagere akkurat det samme som det virkelige flyet... så får du bedømme selv!

 

Jeg liker BA's nye (den siste) maling, og våres selvfølgelig, men jeg er jo partisk... "" De gamle United Airlines fargene var mye finere og jeg har ingen sans for den triste grå fargen... og flyene forsvinner på flyplassene ved dårlig sikt "" Det er en dårlig etterligning av de gamle BA farvene...

Når kommer du Thomas... ""

 

Dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. Er det egentlig meningen at dette flyet skal bruke default FS2002 panel?

 

2. Det kommer ikke fram VC, og jeg greier ikke å flytte meg bak i cabin.

 

3. Hvordan åpner men egentlig cargo door og main exit?

 

Jeg har vært både på Meljet sitt forum, og lest instruksjon boka.. Noen som vet??

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. Du kan kjøpe PSS sitt, ellers må du bruke Microsoft sitt.

 

2. Hvis du har et program som heter Active Camera kan du bevege deg dit. Her finner du det.

 

3. Cargo og mai exit åpnes med at du tar ut tailhook. Gå inn i kontroll-instillingene og fiks tailhook og fold wings til noen. Så trykker du på knappene du har valgt, og dørene åpnes og vingene brettes inn. Værre er det ikke. ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller du kan gå til avsim å laste ned det nye panelet fra Jorge Salas:

New! Boeing 777 Advanced Panel Meljet

File Description:

This panel has been designed for use with the wonderful freeware Meljet 777. (www.meljet.com) It has a full working overhead, pedestal, TCAS radar, ATC control, customized FS2002 GPS, APU, custom gauges, and much more. If you are familiar with my advanced boeing panel v2, this one will feel very familiar as the same overhead and pedestal bitmaps have been adapted for use with a twin engine jet. All overhead switches work and have sounds. There are custom switches specifically programmed for the Meljet 777 which toggle the exits, engine maintenance modes and folding wings. This panel is a complete rework of my earlier 767/777 panel, which has a combined download count of over 15,000 at avsim and flightsim.

 

Har ikke rukket å prøve det selv enda, men det ser unektelig interassant ut ""

 

JTS

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for svar! Driver og laster ned panelet som var nevnt her, men plages fortsatt med main exit å cargo door, har lagt det inn slik at vingene folder seg inn, men det hjalp ikke stort..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...