Gå til innhold

tattovering og mikrofly?


Alexander Lian

Anbefalte innlegg

Heisann. Vet at det har vært mange tråder om tattoos vs flyging. Men fant ingen tråder som ga meg svar på dette.

Jeg har lyst til å bli mikroflyger men har endel tattooveringer. Høyre arm er ganske godt dekket, bryst og høyre lår også. Har også en tattoo på halsen. Kan jeg bli mikroflyger? Vil vel egentlig tro det, er jo ingen som kan nekte meg å fly privat vel? Hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette handler vel mer om at selskaper ikke nødvendigvis synes det er like kult om du har synlige tattoveringer med uniformen på (her kan jo kortarmet skjorte bli trøblete). Jeg tenker selv å få litt blekk, men kommer ikke til å ta det så synlig som mulig (mtp at jeg tenker å bli flyver), i allefall ikke i første omgang ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og snakk om ansettelse i selskap blir en helt annen diskusjon. Vi har forøvrig mange ansatte i selskapet, både i cockpit og kabin, som har tatoveringer. Men de fleste er strategisk nok plassert til at de ikke synes når man bærer uniform. Akkurat tatoveringer er jo noe som blir stadig mere vanlig og akseptert virker det som.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...