Gå til innhold

Luftambulanse 11 Lørenskog - Hamar..


Anbefalte innlegg

Det peip godt i helseradion, overføring fra Hamar til Ullevål! Ut på tur aldri sur :grin:

 

nla_1.jpg

 

 

nla_2.jpg

 

 

nla_3.jpg

 

 

nla_4.jpg

 

 

nla_5.jpg

 

 

nla_6.jpg

 

 

nla_7.jpg

 

 

nla_8.jpg

 

 

nla_9.jpg

 

 

nla_10.jpg

 

 

nla_11.jpg

 

 

nla_12.jpg

 

Photbucket dreper jo bildene med overlegg, men det får bli som det blir. Det var forresten så god kaffe i mottaket på Hamar at jeg ble stående ;)

 

Scenery for begge plasser er laget av undertegnede, modellen er Nemeth sin EC135 og paint også av meg.

 

Nå må man ut å nyte solen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flotte bilder! Nydelig arbeid du har gjort her Otto!

Regner med det er Thomas du mener :-)

Mine scenery, er nok ikke like flotte, da jeg i denne omgang først og fremst har laga sceneryene bare for å ha noe å fly til.

 

Veldig bra bilder, og veldig pent scenery Thomas.

Håper du en gang finner ut at du vil legge ut noe av dette da :-D

 

edit: hehe...du så det og endra det før e rakk poste Even:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Javisst!! Det er meget bra scenery som er i produksjon. Når det er sagt, så hadde det vært fint å vite om en snart kan vente seg dette i filbiblioteket? Eller hva det blir til?

 

Håper ikke den bare forblir i dine hender Thomas? :-) Til det er dette alt for bra! Om det blir delt med andre, har du en ca. release dato? Orker snart ikke spenningen lenger :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss gutar, her går det unna med superlativer ;)

På Hamar er det litt dealing med copyright, gresset som er benyttet er ikke laget av undertegnede så her må evt. godkjennelse innhentes av rette vedkommende.

AHUS kan slippes som en slags BETA da jeg liksom aldri helt blir fornøyd og selve sykehuset er lite bra laget - men men..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AHUS kan slippes som en slags BETA da jeg liksom aldri helt blir fornøyd og selve sykehuset er lite bra laget - men men..

 

Skjønner helheten..... Har fulgt litt med noen år i FS nå, og synes huske du har en god del andre scenery i denne sammenheng Thomas? Eller tar jeg helt feil nå?

 

For min del brukes FSX kun til "vertikal takeoff" Og da vet de fleste at det er begrenset med gode valgmuligheter i den sammenheng. Da er det kanskje forståelig at en event. release av disse vil bli julekveld x 10 :-)

 

Please..... Hold oss oppdatert Thomas, på ditt utrolige arbeid.

 

Har for egen del hatt lyst til å starte med Sykehuset Telemark HF, men har desverre ikke tid eller for den sakt skyld, ork til å starte......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner helheten..... Har fulgt litt med noen år i FS nå, og synes huske du har en god del andre scenery i denne sammenheng Thomas? Eller tar jeg helt feil nå?

 

Jo, det stemmer forsåvidt. Snekret sammen Lørenskog, Ullevål, Drammen, Ål, Lillehammer, Kongsvinger og nå Hamar. Mange av disse er det lenge siden ble laget så de ligner ikke pungen på en gris idag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lekkert Thomas! He he, ja du ble stående der ja -

det tviler jeg ikke på. Var nok "du" som var årsaken

til at en del forvirrede folk ikke kom seg ut av

p-plassen der her om dagen tenker jeg, kjørte forbi

der ett par ganger når helikopteret nettopp hadde

landet. De brukte bl.a. én ambulanse ved den ene

innkjøringen (mot Furnesveien) for å hindre biler

å kjøre inn derfra, samt en fyr på den andre siden.

Hadde nok vært langt mer optimalt med landingsplass

på taket ja, ingen tvil om det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...