Anders Merch Grønmyr Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Bruker tråden din og går litt offtopic. Utrolig hvilken service ATC kan yte, hører på 118.875 og her gir Oslo Control resultater fra VM i alpint Storslalom ut på frequencen etter request fra en SAS maskin Stilig! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sivert Indergaard Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Hørte på 118.60 (Værnes approach) for noen måneder siden. Husker ikke helt eppisoden men NAX'en fløy over vassfjellet, på vei inn for å lande; ATC: Ser du om skiheisene går? NAX: Nei, vi er på feil side av fjellet. ATC: Ok. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel Klepp Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 En annen fra Værnes Approach: Pilot: Vet du hvilken kanal barcelona-kampen går på ikveld? ATC: Standby ATC: Viasat Sport Pilot: Takk for det, da håper vi de har den på hotellet! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Rognlien Skrevet 18. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2011 Streamen er oppe i kveld, såfremt jeg har stabilt internett.. Enjoy! Men ja, mye rart som sies over radioen.. Hørte en gang på Oslo Approach eller Oslo Control, en dansk pilot på en Norshuttle på climbout fra ENGM som lurte på om det var en 'skjibæke' like ved Rygge (om jeg husker rett..). Det endte med at piloten sjekket det selv på iphonen.* Edit: sånn var det ja.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders furse Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Nice skal sitte å kose meg litt med dette nå. Og btw, middagsåsen skisenter ligger i Våler hvor jeg bor, 10min fra Moss ikke langt fra Rygge. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Rognlien Skrevet 19. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2011 Åja, da var det kanskje det han så! Han fant i hvetfall ikke noe om det på mobilen sin virket det som... Streamen er oppe forresten Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Merch Grønmyr Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 Angående streaming, jeg lytter jo på 3frekvenser, ENTO_TWR, ENOS_CTR og Vestfold Politidistrikt. Kan noen bekrefte at sistnevnte er ulovlig å streame? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Karlsen Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 Jeg vet at Politiet i Oslo var streamet før, Men etter at de fikk heleradioen, så forsvant de. Du kunne høre de på www.kjeltring.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten Ruud Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 Har ikke lest noen lover eller lignende. Kun søkt på Google, og lest noen forum der. Det ser ut som at dette er den gjengse oppfatningen av lovligheten/ulovligheten av politiradio. Når det gjelder regelverket angående politiradio, er det slik: - Helt lov å høre på politiradio fra f.eks egen scanner og lov til å høre på fra nett. - Det som derimot ikke er lov, er å videreformidle det du hører i politiradioen til andre. Så teknisk sett har personen som streamer politiradio fra sin egen scanner til internett begått et lovbrudd. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Rognlien Skrevet 20. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2011 Streamer i kveld Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simon Trefjord Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Klikket på linken "Enjoy" i posten din litt lengre opp på siden og regnet med jeg kunne bruke den. Men jeg hører ikke noe... Er det feil sted? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Rognlien Skrevet 20. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2011 Prøv nå.. ser volumet stod litt lavt. Har skrudd opp nå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Rognlien Skrevet 25. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2011 Up and running Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Rognlien Skrevet 3. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2011 Oppe nå også Veldig dårlig sikt på østlandet nå, så litt spennende Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Rognlien Skrevet 6. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2011 Oppe utover kvelden Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steve Strøm Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 står offline? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Rognlien Skrevet 7. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2011 Jepp, PC'en ville visst ikke mer i går kveld. Men streamen er oppe igjen nå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steve Strøm Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Even: Dette er jo supert.....og hvilkene dedikasjon: #597579 - I går kl 05:42 PM ....05:42, da snakker vi! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Tore Elvheim Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 PM betyr ettermiddag 05:42 PM = 17:42 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Rognlien Skrevet 24. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2011 Så lenge nettet er oppe blir streamen blir oppe i hele dag: http://www.ustream.tv/channel/gardermoenatc Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegar Mikalsen Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Noen som vet om det finnes en stabil permanent streaming av Oslo approach og/eller Gardermoen tower? Foreløpig har jeg ikke funnet noe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Rognlien Skrevet 28. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2011 Åpne Windows Media player > Fil > Åpne URL.. og lim inne dette: http://sbs-osl.no-ip.info:2434 Den har vært oppe og gått i årevis, men er ikke så god lyd på den. EDIT: hmm, nei den er kanskje nede nå.. funker ikke her.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Rognlien Skrevet 29. april 2011 Forfatter Del Skrevet 29. april 2011 Oppe litt utover kvelden: Streaming Platforms -siden den andre er nede. På langt nær så god kvalitet som Thomas Lorentzen sin, men er da noe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ståle Wærness Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 Synes den var bra jeg Even. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 online please Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Rognlien Skrevet 1. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2011 Mulig jeg kan sette den opp i ettermiddag... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Rognlien Skrevet 1. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2011 Sånn.. Oppe i kveld i hvertfall.. http://www.ustream.tv/channel/gardermoenatc Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carl Waylon Nelson Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Er jo lenge til jul da Anders hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Rognlien Skrevet 2. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2011 Holder den oppe utover dagen tenker jeg.. Er en del heavy på vei inn mot Oslo AOR nå forresten Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 nede? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.