Gå til innhold

ATC-stream fra Gardermoen


Even Rognlien

Anbefalte innlegg

  • Svar 122
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive medlemmer

Herlig Alexander! :D Virker som du får inn godt både ATC og fly!

 

Til info er min oppe igjen nå, etter nok et strømbrudd. Får inn enkelte ATC posisjoner bedre enn vanlig for øyeblikket :) Ikke like bra som Alexander gjør men.

 

Venter i spenning på din også Daniel! Knall å få dekket litt flere posisjoner! ;)

 

EDIT:

@Alexander: prøv å skru ned lyden på scanneren litt. Virker som den er høyere enn hva lydinngangen takler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Enig med Tom Knutsen at dette er tull.

Hadde jeg fått slike telefoner, hadde jeg truet tilbake med telefonsjikane.

 

Streame alle flyplasser på internett er helt legalt.

Det eneste man må passe på er å ha godkjent utstyr for scanning i sitt hjem.

Så lenge dette blir videreformidlet gjennom internett kan ingen med loven i hendene forby dette.

 

EU parlamentet prøvde seg på dette for snart 10 år siden med begrensninger/sensur av internett.

Dette i sin tur medførte at europa risikerte å bli utestengt fra alle linjer/internettilgang i mange verdensdeler.

Dette viser at ingen kan begrense eller legge lokk på informasjon enkelte land ikke vil ha.

 

Gjeldende regler for internett er og har alltid vært fri flyt av informasjon, og ingen kan begrense dette.

 

Så bare å fortsette ATC, og ledelsen på Vigra flyplass får bare leve sitt eget liv.

 

Lars Peter.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener vi har dokumentert at det ikke er ulovlig. Se denne tråden: http://www.flightsim.no/ubbthreads/ubbthreads.php?ubb=showflat&Number=604236&page=1

 

Hvis de truer med politi en gang til må du be dem oppgi hva slags lov eller forskrift de støtter seg til. Så kan vi tilbakevise påstanden deres en gang for alle.

 

Det var faktisk ulovlig å snik-lytte på såkalte lukkede samband for mer en 10 år siden, men det er ikke lenger ulovlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Midlertidig ATC-stream oppe: http://vindkast.no:3389/ENGM1.m3u - Høyreklikk, lagre som og åpne i VLC eller Windows Media Player, så er det bare å lytte! Satser på at denne blir oppe en del i helgen :)

 

Ustream sender nesten bare reklame nå, så det gidder jeg ikke bruke mer..

 

Minner om at Euroscope-streamen også er oppe igjen nå.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Opprett ny...