Gå til innhold

Beta2 til DCS A10-C er kommet


Anbefalte innlegg

Som sagt Beta 2 til DCS A10-C er på plass, og da er det vel på sin plass med noen flere bilder :)

 

ScreenShot_006.jpg

Her er vi ute for første gang med ny Beta på plass

 

Største forandringene i fra forrige beta er vel utvidet elektrisk system, forbedret nøyaktighet på LGB, mer stabil Maverick søker som locker lettere og forbedret slew kontroll for de med Warthog HOTAS med TGP'en.

 

ScreenShot_008.jpg

Ny bom med LGB, tok litt tid før vi fant ut at vi faktisk måtte putte inn laser koden i TGP for at LGB'en skulle tracke laseren :)

 

ScreenShot_009.jpg

JDAM er det ikke problemer med, lock med TGP og full treff :) denne gangen måtte en Albatross bøte med livet.

 

ScreenShot_011.jpg

Flyr man rett over en ZSU-23 i lav høyde ender man på dette viset...

 

ScreenShot_013.jpg

Karl Johan har også stiftet bekjentskap med AAA'en (skal sies at rett etter dette bildet klarte han på mirakuløst vis å ta knekken på AAA'en med 30mm'en)

 

ScreenShot_017.jpg

Karl Johan tar en Low Pass for å sjekke at den virkelig er ute av spill.

 

ScreenShot_018.jpg

Karl Johan ble sulten og istedenfor å fly hjem til basen ejected han likegodt direkte over den lokale McDonalds reustarenten :D

 

ScreenShot_022.jpg

Mens flyet fortsatte videre.

 

Dette var dagens dose, dette spillet blir bare bedre og bedre, her er det detaljer over hele fjøla, og til å være en ganske tidlig beta så er det faktisk uanstendig stabilt. Tror mange utviklere kan lære noe av ED.

 

Takk for meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 238
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive medlemmer

Hmm, har ikke testet Nevada enda, men ser på forumet til ED at noen har kommentert om det.

 

Ellers er jeg storfornøyd, var endel prosedyrer i oppstarten som måtte endres på etter at siste beta kom, og ja, rearming på flyplassen virker nå, har ikke fått de til å refuele enda, men det gjør ikke noe, styrter som regel før fuelen er brukt opp allikevel :)

 

Og nå kan vi også ha AAA & SAM i MP, det virket ikke i forrige Beta.

 

Å! Det glemte jeg nesten fikk Warthog stikka før helga, og det er absolutt den beste stikka som noen gang er solgt, fantastisk følsom, ingen spikes i det hele tatt, tung som fy, bare throttlen veier nesten 3.5 kg, herrrlig :)

Og ikke minst (veldig viktig å få fram :) ) Serial nummeret mitt på stikka er 0080 :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Har ikke noen hjemme cockpit, og det stemmer som du sier at den blir litt høy på skrivepulten, men det funker ganske bra.

 

Det jeg har gjort for min del er å rigge et par lavere bord på hver side av stolen min som jeg har satt stikke og throttle på, noe som funker meget bra.

 

Egentlig så er denne stikka så bra at jeg vil anbefale denne over de fleste stikker og til det meste av bruk. Testa den kjapt i FSX med heli, og følsomheten på stikka gjør at du får en mye bedre kontroll enn tidligere med andre stikker.

 

Edit: Glemte å nevne det ja, Fredrik, synes også at sceneryet har fått seg et kraftig løft, flere bygninger, flere detaljer på flyplasser +++ Uten at jeg har vært på Nevada kartet enda, men jeg så et bilde fra Las Vegas i denne versjon og der var byen nesten på plass, dog uten tesxture på bygniger, men det kommer seg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, stikka kjøpte jeg her Flightsore.co.uk koster £280 + frakt med FedEx, havna på ca £310-320.

 

FedEx funka veldig bra, fikk tracket forsendelsen hele veien, og blir tatt over av Posten fra Gardemoen, brukte fire dager på turen fra Leeds til Stavanger for meg.

 

Men ser at de er utsolgt nå, men venter inn ny forsendelse midten på November.

 

Prismessig er det dyrt men ikke så mye dyrere enn f.eks. X-65 fra Saitek, men kvaliteten er milevis foran Saitek og dermed vel verdt den høyere prisen sammenlignet med denne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke umulig at jeg ville vært interessert i online spilling, men ikke noe seriøst med diverse krav til antall timer og slike ting.

Men en felles gjeng som stiller til dyst innimellom for Hog'ing hadde vært morsomt.

 

Og ja jeg er klar over at det fremdeles er en mulighet for at det kommer en moms regning, men tar ikke det så tungt, stikka er uansett tiårets kjøp for min del. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for infoen. Da blir det nok en sånn på meg ja. Skal se om jeg finner et annet sted som har på lager før jeg bestiller derfra. Jeg regner med at moms regning kommer. Veldig sjeldent jeg har slippi unna den.

Selger min knapt 1 år gamle X52 Pro når den dukker opp :)

 

Kan godt tenke meg å bli med i en skvadron selv når tia kommer. Men som en annen sa, uten krav til tid, timer osv. Sånt er jeg for gammal til :P

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, ikke noe altfor seriøst, vi kan nok fint hoppe over opptaksprøver og timekrav :)

 

On another note, jeg har tidligere vært litt negativ til det nye Nevada-sceneryet, men nå begynner det virkelig å ligne noe. ED har gitt ut en fix for oss som slet med å laste sceneryet i Beta 2 og Las Vegas begynner å se ut som en storby...

 

hog1.jpg

 

hog2.jpg

 

hog3.jpg

 

I utkanten av byen er det også litt mer detaljerte modeller av hus.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oh, fri frakt :D

Der sparte jeg 70 pund gitt. Handler fra play.com eller så drar jeg til sverige og handler den der.

 

jeg fant en norsk nettbutikk, forøvrig aldri hørt om den, og de skal ha 3995.- + moms...5000 spenn. (http://www.computerpartner.no/shop/catalog/default.php)

Helt latterlig sum.

 

Edit: Play.com sender ikke denne stikka til Norge. Kun til UK adresser :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Knallbra bilder! Mer!

You bet ;)

 

Prøvde meg på et "Quick mission" over Nevada i kveld.

 

01.jpg

-Her er jeg og wingmanen min på vei ut for å finne de russiske styrkene.

 

02.jpg

-Første kontakt med fienden blir via Litening poden.

 

03.jpg

-Missile away!

 

04.jpg

-I Warthog vil ikke bakkestyrkene bli stående og vente på å bli skutt, de vil faktisk flytte på seg, og om mulig gjemme seg.

 

05.jpg

-Death from above.

 

06.jpg

-LGB on its way...

 

07.jpg

-Og slik ser det ut når den finner målet sitt.

 

08.jpg

-Under en bomb run gikk jeg litt for lavt og ble "oppdaget" av en russisk AAA.

 

09.jpg

-Skadene ble betydlige, men svinet tåler det meste og flyr fortsatt.

 

10.jpg

-Jeg setter nesa mot Groom Lake som er den nærmeste flyplassen.

 

11.jpg

-Configured for landing...

 

12.jpg

-Landingen blir ikke helt "by the book", men jeg kommer meg helskinnet ned i det minste.

 

13.jpg

 

14.jpg

-En nærmere inspeksjon av skadene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Opprett ny...