Gå til innhold

Beta2 til DCS A10-C er kommet


Anbefalte innlegg

  • Svar 238
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive medlemmer

Har det blitt lagt inn random failures nå? Både nå i beta 4 og i beta 3 opplevde jeg at systemer tryna nå og da, senest i går forsvant den ene MFCDen da jeg var ute og fløy. Det var i et custom mission med bare meg og en tanker, så det kan ikke ha vært "battle damage" heller, og jeg var altfor langt unna tankeren til at den kan ha hatt noen betydning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som Erlend sier, så skjer nok dette fordi du slipper "pickle button" for fort. Men skulle uhellet først være ute så er det mulig å reset'e hung stores i lufta.

 

Sakset fra manualen:

 

1. Press DSMS INV (OSB 5)

2. Press the OSB (1 - 11) that corresponds to the hung station.

3. Press the OSB that corresponds to the store class of the hung weapon.

4. Press the OSB that corresponds to the type of hung weapon.

5. On the store page, press LOAD (OSB 9) to reload the station.

6. Press STAT (OSB 1) to return to the main DSMS page.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Noen bilder fra Beta 4. Må jo innrømme at jeg enda er i modifisert "game" mode, dette er no-nonsens og det tar sin tid å bli stødig operatør av dette beistet. Ser også at med en vanlig FS joystick så er det mange begrensninger i effektivitet når man skal gjennomføre oppdrag i denne simulatoren. Hotas Warthog er på ønskelista! Må også si at Track Ir er helt nødvendig for å kunne gjøre jobben i cockpit! Flere bilder blir lagt til etterhvert.

 

http://picasaweb.google.com/ernstrolfster/DCSA10?feat=email#

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Usj, jeg må lese meg opp litt på taktikker tror jeg, det var veldig mye enklere å ikke bli skutt ned i Black Sharken, da kunne man bare sette seg i auto hover et stykke fra målet og ta ut ting en etter en. Nå er man plutselig rett over målet hvis man roter litt for mye med targeting poden, og da ender det som oftest med at man får en SAM i rumpa, eventuelt AAA-ild :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Opprett ny...