Gå til innhold

Beta2 til DCS A10-C er kommet


Anbefalte innlegg

  • Svar 238
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive medlemmer

Blir ikke lei av denne simmen, og idag hadde Karl Johan og meg høydepunktet etter at dette kom ut kan du si.

 

Pga en bug i MP som gjør at noen av de fiendtlige bakke unitene blir umulige å ta knekken på for clientene, så fant Karl Johan og meg ut at vi skulle prøve å la meg merke en Shilka, mens Karl Johan, som var server, skulle slippe en bombe på min laser.

 

Her er resultatet:

 

ScreenShot_005.jpg

Målet er lyssatt, og info er sendt over datalink til Karl Johan sitt fly

 

ScreenShot_006.jpg

Karl Johan liner seg opp og Shilka'en har fått ferten av at det kommer et fiendtlig fly snart.

 

ScreenShot_007.jpg

Fulltreff

 

Herregud så deilig å få til :)

 

Et par bilder til fra dagens runde:

 

ScreenShot_008.jpg

Her har jeg nettopp sluppet 2 JDAM, idet de treffer ammo depoet ser jeg Karl Johan sitt fly på TGP'en som flyr 30 meter fra ammodepot, klarte dessverre ikke å ta bilde av det, men dette er resultatet av to JDAM og en strafing runde på en kolonne med lastebiler

 

ScreenShot_004.jpg

Skutt på blir vi også....

 

ScreenShot_000.jpg

Denne klarte jeg ikke å redde hjem, så det ble eject rett etter dette bildet er tatt.

 

Og for å gjenta engang til det som de fleste som har anskaffet dette sier, gud bedre meg så bra, og blir bare bedre og bedre etterhvert som en får satt seg inn i de uendelige systemene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Jonas

 

Du må forstå en ting, vi har ikke kjøpt en Beta, vi har forhåndsbestilt spillet, og vært så heldige å få tilgang til beta'en.

 

Å sende deg en serial key er ulovlig på samme måte som å laste ned pirat software. Ingen her vil gjøre dette for deg, da dette er ulovlig både for den som gir den til deg og for deg.

 

Jeg tror at du bør vente litt med dette til du er klar for å sette deg ned med manualen og lese. Dette er avanserte saker, du kan ikke bare hoppe inn og fly, bare det å starte flyet krever at du går gjennom alle prosedyrer i riktig rekkefølge og til riktig tidspunkt.

 

Og til slutt, dette sier jeg ikke for å fornærme, dette er ment som et råd, dette spillet krever tålmodighet i bøtter og spann, og etter å ha lest en del av innleggene dine, virker det ikke som om tålmodighet er din sterkeste side. Så la det ligge en stund, og skaff deg manualen, les deg opp på stoffet og ta en avgjørelse om kjøp eller ikke kjøp når det blir releaset i gold.

 

Snakkes :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt MP i løpet av helgen. Her er noen bilder (trykk på dem for større utgave) fra et mission hvor vi skulle ta ut en konvoi bestående av en blanding av T-80, BMP-3 og BTR-80.

 

Konvoien hadde en SA-15 Gauntlet (9K331 Tor-M1) og et par SA-19 Grison (2S6M Tunguska M) som forsvar mot oss. Et par ytterst kapable våpensystem.

 

 

Her har konvoien har spredt seg på begge sider av veien etter de oppdaget vi angrep dem.

dcs%202010-11-13%2011-18-27-33.jpg

 

SA-15 har her stoppet opp for å kunne sende avgårde noen missiler. En T-80 passere.

dcs%202010-11-13%2011-04-24-69.jpg

 

Kort tid etter flyttet SA-15'en seg litt lenger opp vien sammen med en Tunguska

DCS%202010-11-14%2016-34-55-08.jpg

 

SA-15'en er forøvrig en farlig sak. Her er et par bilder som viser Audun som blir skutt ned. Han trenger ikke være flau siden SA-15'en skjøt oss ned alle sammen... flere ganger...

DCS%202010-11-13%2017-59-13-58.jpg

DCS%202010-11-13%2017-59-14-33.jpg

DCS%202010-11-13%2017-59-25-49.jpg

 

Etter vi hadde lært oss å holde oss godt over 20 000 ft for å unngå SA-15'en så fikk vi tatt den ut med et par bomber. Fikk gjort det samme med et par Tunguska. Da ble alt så mye lettere og vi klarte å rydde opp i konvoien.

DCS%202010-11-14%2017-13-40-44.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Opprett ny...