Gå til innhold

Beta2 til DCS A10-C er kommet


Anbefalte innlegg

Dette er ikke en demo.

 

De har åpnet for forhåndsbetaling av sim'en og som en belønning får vi tilgang til utvalgte beta builder fram til release.

 

Så det finnes ingen demo, du betaler heller ikke for en beta, du betaler for spillet på forhånd og får som en bonus tilgang til beta versjon.

 

Og det er verdt det :)

 

Alternativt, hvis du liker detaljert sim, og heli, kan du gå for Black Shark som er like realistisk og like morsomt, men med en vanvittig bratt læringskurve, men du så morsomt når du begynner å komme inn i det.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 238
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive medlemmer

Ikke nok med at det er en av de mest avanserte simmene, men det er rett og slett "The one to beat" når det kommer til Combatsims. Såklart, vet at det er mange Falcon 4-piloter som får kaffe/te/hvapokker i vrangstrupen når jeg sier det, men jeg vil si at DCS:A10C setter standarden for modern-day combatflightsims for ganske mange år, akkurat som Black Shark har gjort det for helikoptersims.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Jada, reinstallerte alt vel. Men litt underlig, første innstall var til harddisk nr.2, installerte default til c:\\ nå og ser det ut til å funke ok. Har faktisk klart å få beistet opp en tur med tilhørende hard landing, og punktering av nesehjul. Her er mange timer med prosedyretrening før man blir klar til kamp ja! Har problemer med å få Logitech Wingman til å fungere skikkelig og FF og Control under Options lar seg ikke konfigurere, virker som programmet ikke gjenkjenner stikka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at det funker! Det er endel bugs enda, men Beta 2 er mye bedre enn Beta 1, så vi får bare vente litt, så får de nok skvist de fleste bugene etterhvert :)

 

Regner med at det sikkert er noen som ikke har oppdaget dette easter egget i Warthog, så legger ut noen flere bilder.

 

15.jpg

-Lag et nytt mission og legg til en UAZ i nærheten av flyet ditt.

 

16.jpg

-Så skyter du deg ut...

 

17.jpg

-Når du lander går du bort til bilen og trykker "Space".

 

18.jpg

-Og vips så kan du kjøre bil!

 

19.jpg

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den første av de 3 kampanjene fungerer ikke. Den kræsjer i første mission. Og treningsseksjonen fungerer ikke med beta 2. Kampanjene og trening er "work in progress".

De 2 andre kampanjene ser ut til å fungere så langt for meg. Prøvd et par oppdrag i hver. Husk at det er beta og en del ting er WIP og ikke alt er med enda. For dere som har forhåndskjøpt spillet og har tilgang til beta så er det lurt å følge med i "Open Beta" forums hos DCS. Dette forumet har du tilgang til. Sjekk profilen og payments så ser du tilgangen til open beta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som tidligere nevnt er skademodellen veldig bra :)

 

ScreenShot_000.jpg

Nettopp truffet av en Tunguska, og halter meg hjemover til basen

 

ScreenShot_001.jpg

Kom meg ned, men med punkterte hjul og ingen bremser ble det overshoot :)

 

Allikevel, så viser det hvor mye denne dingsen tåler av hjuling.

 

Det som er litt kjedelig er at ED ikke har implementert repair funksjonen enda (eller er det noe jeg har gått glipp av?) Men rearm og refuel virker nå, samt aerial refuel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...og enda flere bilder...

 

Et par bilder høyt over Nevada:

DCS%202010-10-30%2018-25-18-09.jpg

DCS%202010-10-30%2019-18-14-54.jpg

DCS%202010-10-30%2019-18-25-92.jpg

 

Et par bilder noe lavere over Nevada (tror dette var Eivind?):

DCS%202010-10-30%2019-10-42-26.jpg

DCS%202010-10-30%2019-11-44-16.jpg

DCS%202010-10-30%2019-13-07-31.jpg

 

Stolt som bare det da jeg klarte ta 3x BTR-something med en GBU-12 bombe:

dcs%202010-11-06%2011-37-33-76.jpg

dcs%202010-11-06%2011-39-26-00.jpg

dcs%202010-11-06%2011-40-41-50.jpg

 

Litt senere var jeg vitne til en rekke med BMP-3(?) som skjøt etter Audun:

dcs%202010-11-06%2012-40-52-73.jpg

 

Audun angriper noen tanks:

dcs%202010-11-06%2013-40-46-53.jpg

dcs%202010-11-06%2013-40-55-99.jpg

 

Linselus Audun prøver å refuel'e:

DCS%202010-11-06%2018-46-13-30.jpg

DCS%202010-11-06%2018-50-57-99.jpg

DCS%202010-11-06%2018-51-49-07.jpg

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jonas. DCS A10 er ikke et addon til FSX, men et krigsfly simulator / "spill" Her er det snakk om full simulering av et avansert krigsfly. Dette er ikke et "spill" du hopper rett inn i og mestrer. Skal du mestre dette "spillet" krever det mange timer med lesing/pugging og trening. Under et oppdrag må du mestre alle systemene i flyet. Jeg tror du skal vente litt med å kjøpe dette "spillet". DCS A10 er en fantastisk simulator som jeg anbefaler, men læringskurvet er veldig bratt. Det kan fort hende at kurven blir så bratt for enkelte at "spillet" blir en støvfanger og bortkastet penger.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man har jo alltids "game mode" hvis man syns "simulation mode" blir for vanskelig. Minuset med det er selvfølgelig at de aller fleste som spiller online spiller i "simulation mode", og det er like greit å lære seg alle systemer først som sist. Training missionene er gode, om enn litt buggy, og manualen er knall, så det er bare å lese i vei ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Opprett ny...