Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mange av dere har sikkert sett denne engelskmannen som har hatt ett par serier gående på Discovery:

En bil blir født - hvor han bygger en kitcar.

En bil blir gjenfødt - han restaurerer en gamme Jaguar.

Nå er han i gang igjen, og denne gangen skal han bygge helikopter. Dette blir sikkert en serie med severdige programmer - interessant og spekket med humor...

Første episode gikk i dag (Han var i USA og kjøpte byggesettet), men det fortsetter hver dag mellom 20:30 og 21:00.

Skrevet

Noen som vet prisen via Norsk forhandler?

Var å sjekket på rotorway sine sider og kom vel fram til at de solgte for ca. 475 000 NOK. Dette uten maling og diverse opplæring.

Regner med at prisen er betydelig høyere her i Norge...?

[ 17.10.2002, 17:09: Endret av: Vidar Martinsen ]

Skrevet

Hei.

Dumt spørsmål kanskje, men er det HK og Volum avgift på flymotorer i Norge?

Forundrer meg ikke hvis det er det..

Jeg lette rundt på nettet og fant en fyr som bygger RotorWay Exec 162F..

Meget bra side med masse flotte bilder.

I tillegg har han en liste med diverse oppgraderinger som kanskje kan være kjekke å ha..

Hvertfall løsningen med tannbelte framfor kjede i oljebad..

Jeg vet hvertfall hva som står på toppen av ønskelista mi til julenissen i år.. "[stort

Mvh,

Thomas.

[ 17.10.2002, 23:40: Endret av: Thomas Olafsen ]

Skrevet

Da har Mark fått helikopteret sitt i luften. Om jeg vinner mye penger i lotto en eller annen gang vet jeg hva jeg skal bruke noen av pengene til "[blink]"

Eller kanskje et fly - Når nå serien om helikopteret er ferdig er det vel bare å vente til de begynner å sende A plane is born...

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...