Kjell Martinsen Skrevet 7. oktober 2002 Del Skrevet 7. oktober 2002 Noen som ønsker å vite hvordan det er å være pensjonist, og samtidig være bitt av flybasillen? Les artikkel på "Artikler.net" eller prøv denne linken: http://www.artikler.net/Default.asp?vis=artikkel_side&kategoriid=&webartikkelid=1680 Beste hilsen fra KjellM Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth G. Sørensen Skrevet 7. oktober 2002 Del Skrevet 7. oktober 2002 Flott artikkel Kjell! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørn Mikalsen Skrevet 7. oktober 2002 Del Skrevet 7. oktober 2002 Hehe, ja...kjempeartikkel. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sondre Aabø Skrevet 7. oktober 2002 Del Skrevet 7. oktober 2002 UTDRAG: forumets deltakere hadde laget opptak av samtalen mellom presidentens fly ”Airforce One” og bakkekontrollen da president Clinton besøkte i Norge i november i 1999. Når jeg skal ut å reise Jeg vil gjærne høre den er det noen som har den og kan sende den til meg på fly@halden.net Takk tøft innleg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild Oldervoll Skrevet 7. oktober 2002 Del Skrevet 7. oktober 2002 Og til arild@oldervoll.com Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars K. Rønes Skrevet 7. oktober 2002 Del Skrevet 7. oktober 2002 Og til lroenes@politiet.net ?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Chr. Hansen Skrevet 7. oktober 2002 Del Skrevet 7. oktober 2002 Flott artikkel det der ja Kjell. [ 07.10.2002, 21:47: Endret av: Lars Chr. Hansen ] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Lorentzen Skrevet 7. oktober 2002 Del Skrevet 7. oktober 2002 Flott artikkel, Kjell! Edit: Lars, åffer måtte du editere innlegget.. blir jo ikke no morro da [ 07.10.2002, 22:00: Endret av: Thomas Lorentzen ] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Martinsen Skrevet 7. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2002 Eh, takk for ros - det var da så lite.... Mvh KjellM Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 7. oktober 2002 Del Skrevet 7. oktober 2002 Og til georg@ha.online.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Chr. Hansen Skrevet 7. oktober 2002 Del Skrevet 7. oktober 2002 quote: Opprinnelig postet av Thomas Lorentzen: Flott artikkel, Kjell! Edit: Lars, åffer måtte du editere innlegget.. blir jo ikke no morro da hehe... skjønte ikke helt åffår du hadd så mange der med.. før eg titta på mitt eiget innlegg (jada... er trøtt og går nå på friuka...) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roald Hansen Skrevet 7. oktober 2002 Del Skrevet 7. oktober 2002 Hei Kjell! Jeg sitter med SAS Magasinet nr 11 November 2000 foran meg. Har du (bare sånn tilfeldig ) tatt vare på det du også ? Det er ikke verst å få plass i innholdsfortegnelsen med ingress!! På side 23-24 finnes artikkelen "Gratistur til Los Angeles" med 777'en. Også denne står seg godt, meget godt! Hilsen Roald Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOS Skrevet 7. oktober 2002 Del Skrevet 7. oktober 2002 quote: Opprinnelig postet av Sondre Aabø: Jeg vil gjærne høre den er det noen som har den og kan sende den til meg på fly@halden.net Takk tøft innleg Og viss du hadde gdda.. sendt det til torsein@virtualnorwegian.com og? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Chr. Hansen Skrevet 7. oktober 2002 Del Skrevet 7. oktober 2002 quote: Opprinnelig postet av Roald Hansen: Hei Kjell! Jeg sitter med SAS Magasinet nr 11 November 2000 foran meg. Har du (bare sånn tilfeldig ) tatt vare på det du også ? Det er ikke verst å få plass i innholdsfortegnelsen med ingress!! På side 23-24 finnes artikkelen "Gratistur til Los Angeles" med 777'en. Også denne står seg godt, meget godt! Hilsen Roald Undertegnede skaffet han iallfall en kopi av bladet (hvis jeg ikke husker heilt feil ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Martinsen Skrevet 8. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2002 Har tenkt å skaffe meg restopplaget av SAS-magasinet for november 2000 (soverommet trenger ny tapet) Det stemmer Lars Chr. Tusen takk for hjelpen. Du hadde jo fanget fullt da du kom fra Alta! Mvh KjellM [ 08.10.2002, 07:07: Endret av: Kjell Martinsen ] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 8. oktober 2002 Del Skrevet 8. oktober 2002 quote: Opprinnelig postet av Sondre Aabø: UTDRAG: forumets deltakere hadde laget opptak av samtalen mellom presidentens fly ”Airforce One” og bakkekontrollen da president Clinton besøkte i Norge i november i 1999. Når jeg skal ut å reise Jeg vil gjærne høre den er det noen som har den og kan sende den til meg på fly@halden.net Takk tøft innleg Og til borge@heltreidar.com hvis du er grei . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Gulliksen Skrevet 8. oktober 2002 Del Skrevet 8. oktober 2002 Bra artikkel Kjell! Her var det en del man kan kjenne seg igjen i ja. Simulatoren har nok "hjulpet" mange av oss flygale! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olav M. Rønningen Skrevet 8. oktober 2002 Del Skrevet 8. oktober 2002 Opprinnelig postet av Roald Hansen: quote: Hei Kjell! Jeg sitter med SAS Magasinet nr 11 November 2000 foran meg. Har du (bare sånn tilfeldig ) tatt vare på det du også ? Det er ikke verst å få plass i innholdsfortegnelsen med ingress!! På side 23-24 finnes artikkelen "Gratistur til Los Angeles" med 777'en. Også denne står seg godt, meget godt! Hilsen Roald Jeg er helt enig! Den artikkelen i SAS Magasinet nr. 11 2000 (med Silje Nergaard på forsiden), inkl. den som Kjell presenterer i denne tråden er glimrende forfattet! Det er sååå gjenkjennelig! Takk, Kjell . [ 08.10.2002, 11:08: Endret av: Olav M. Rønningen ] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Svensen Skrevet 8. oktober 2002 Del Skrevet 8. oktober 2002 Dette var en veldig bra artikkel Kjell ! Veldig bra skrevet. Mere sånt folkens Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.