Gå til innhold

Grand Canyon flight


Anbefalte innlegg

Her er atypisk bakdelen med et genialt flott photoscenery, det stiller ekstra krav til valg av fly.

 

Er ikke kvaliteten på topp virker bare flyene som en morsom karikatur av et tegneserieprodukt.

 

De 3 nest nederste bildene gjorde opp for dette innlegget :)

(Beklager Fred, men her tok Øystein innersvingen med bildene sine)

 

Så forresten ut som en flott tur, fristende å henge seg på en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synd du ikke var med Tom fordi da hadde du fått med deg hvorfor jeg la ut disse bildene.

 

Om du ikke la ut bildene for å få kommentarer på dem, så er jeg veldig int. å høre grunnen, sett i gåseøyne at jeg ikke var der selvfølgelig Fred :)

 

Hva er agendaen Tom Knudsen?

 

Agenda? Hva mener du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Både og, Fred la ut bildene for å vise oss hvordan flight`n så ut med Mega Scenery Earth, i forhold til default eller OZx freeware Grand Canyon, som vi andre fløy med. Resultatet er åpenbart, Mega Scenery Earth er "vinneren", mens OZx kommer hakk i hel. Ellers var bildene fra Fred og de andre en bekreftelse på at vi hadde det kjekt på denne søndagsturen også ;) . Og for sammenligningens skyld kommer det et par bilder fra meg, tatt med OZx freeware.

 

cany.jpg

 

cany1.jpg

 

cany2.jpg

Siste bildet er av Jan Arild og meg som dannet baktroppen, mens vi enda befant oss i default scenery.

 

Søndagen endte hyggelig, men vi hadde mye trøbbel underveis, og mange måtte dessverre gi opp i starten. Det er tydelig at enkelte fly/PC-oppsett sliter i forhold til MP-server, så her må det forskes på hva som er problemet. Men det kan vi kanskje diskutere i en egen tråd i MP-forumet?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trur kanskje det dei meinar Tom, var at desse bileta vart lagt ut for å syne kor kjekt dei hadde det medan dei flaug ilag ikveld, ikkje for å få kommentarar på flott grafikk og scenery\\flyvalg etc smile

 

Aha, jeg er vel bare en håpløs flysim geek jeg, tenker teknikk, grafikk osv fremfor kosen med å ha det gøy i FS..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, men til Toms forsvar så kan det vel sies at det ikke var helt lett for uinnvidde å oppfatte at tråden var ment som en lukket seanse og debrief for søndagskjørere, og hvor synspunkter fra ytre forstyrrende elementer som Tom var uønsket... :grin:

 

Når det er sagt så syns jeg den Grand Canyon varianten på bildene til Fred så svært bra ut. Imponerende. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...