Gå til innhold

DCS: Warthog


Fredrik Edvardsen

Anbefalte innlegg

  • Premium Medlem

Er helt målløs..... :o . Det kan da umulig bli så bra i simmen/spillet, dette er jo film ?!?! Hvem er målgruppen for denne galskapen, ferdig utdannede jagerpiloter?? Her tror jeg det trenges både luftforsvarets flygeskole og unnagjort plikttjeneste, før man behersker alle avanserte våpensystemene. Tror det blir en bratt læringskurve for nybegynnere........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det blir nok noe på linje med Black Shark. Men det blir mulig å skalere realismen, om man ikke har lyst til å gjøre alt slik det gjøres i virkeligheten så finnes det shortcuts for å f.eks starte opp hele maskinen. Eagle Dynamics har også laget en ny type training missions for å gjøre det litt enklere å komme inn i det hele, det ligger to videoer ute på youtube av training missionet for å starte A-10en.

 

[video:youtube]CV35B-vfT4U

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arrrrrrgggghhhhhhhhhhhh!!!!!!!!!!!!!!

 

Og dette møter meg når jeg nettopp er kommet jobb og skal sette igang med dagen ;) Kommer ikke til å bli gjort noe som helst fornuftig i hele dag :D kan like godt bare ta fri :D

 

Du er en dødare mot ærlig arbeid Fredrik, takk for at du delte disse opplysningene med oss forresten... :)

 

Snakkes i Hog'en

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, må ødelegge litt, Audun ;)

 

Hvordan er frameraten hos folk? Den versjonen vi får nå er ikke optimalisert og det merker jeg ihvertfall godt på min rigg... I lufta flyter det greit, men på bakken er det et slideshow. Tror nok uansett det er på tide å kvitte seg med det gamle GeForce 9800-kortet og finne noe nytt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel vel, første test unnagjort, og jeg sitter med stjerner i øynene og haka på knærne.

 

Fantastisk flott, avansert og utrulig bra flyt.

 

Nå er morradagens oppdrag å programmere X-65'en som sitter og skjelver spent på kontor pulten ;)

 

Må bare gratulere ED med nok et konge produkt, og til det Amerikanske Flyvåpenet som for en gangs skyld har brukt pengene til noe nyttig og gjort dette mulig for oss :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...