Fredrik Edvardsen Skrevet 20. september 2010 Forfatter Del Skrevet 20. september 2010 Det verste av alt er vel egentlig at når Warthog endelig kommer, så kommer vi til å være i himmelen i noen måneder, og så starter ventingen på neste modul igjen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_Andre Martinussen Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Hadde gjort seg i høstmørket. Ser unektelig veldig bra ut !:-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 20. september 2010 Premium Medlem Del Skrevet 20. september 2010 Er helt målløs..... . Det kan da umulig bli så bra i simmen/spillet, dette er jo film ?!?! Hvem er målgruppen for denne galskapen, ferdig utdannede jagerpiloter?? Her tror jeg det trenges både luftforsvarets flygeskole og unnagjort plikttjeneste, før man behersker alle avanserte våpensystemene. Tror det blir en bratt læringskurve for nybegynnere........ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 20. september 2010 Forfatter Del Skrevet 20. september 2010 Ja, det blir nok noe på linje med Black Shark. Men det blir mulig å skalere realismen, om man ikke har lyst til å gjøre alt slik det gjøres i virkeligheten så finnes det shortcuts for å f.eks starte opp hele maskinen. Eagle Dynamics har også laget en ny type training missions for å gjøre det litt enklere å komme inn i det hele, det ligger to videoer ute på youtube av training missionet for å starte A-10en. [video:youtube]CV35B-vfT4U Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Hansen Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Ser nice ut dette. Er litt lei av å haule pax fra A-B, kanskje jeg skal bytte ut airlinerne mine med denne eller/og noe lignende. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Sparby Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Det er sjelden jeg får ståpels av en video, men Glowing Amraam har VIRKELIG overgått seg selv denne gangen. Fyttidæven! Vel, jeg har en sparegris som blir loppa når DCS:WH kommer. TrackIR, HOTAS:Warthog og nytt skjermkort skal kjøpes! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Haldorsen Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Jeg frykter også at DCS: Warthog kommer til å loppe meg for en del penger... Jeg skal også ha HOTAS Warthog! Det må jo bli en uslåelig kombo . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Haldorsen Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 [video:youtube] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 4. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2010 Alle som forhåndskjøper Warthog vil fra i dag av få tilgang til Beta-versjonene som kommer frem til endelig release. Løp og kjøp, her er det allerede på vei ned Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend Andrè Larssen Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Er på vei ned her også EDIT: Bare synd at så mange andre også laster ned Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 5. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2010 Nettopp tatt min første flytur og førsteinntrykket er veldig godt. Hogen er dog overraskende snill, den føles litt tyngre og ikke fullt så snill som A-modellen i Flaming Cliffs, men likevel langt ifra så tung å håndtere som Su-25 i FC. Dette blir bra Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audun Sjøen Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Arrrrrrgggghhhhhhhhhhhh!!!!!!!!!!!!!! Og dette møter meg når jeg nettopp er kommet jobb og skal sette igang med dagen Kommer ikke til å bli gjort noe som helst fornuftig i hele dag kan like godt bare ta fri Du er en dødare mot ærlig arbeid Fredrik, takk for at du delte disse opplysningene med oss forresten... Snakkes i Hog'en Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend Andrè Larssen Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Ni timer estimert nedlastningstid igjen.. Glemte å stenge ned Bitlord i natt, så mye av båndbredden forsvant nok der. Får fyre opp KA-50'en imens Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 5. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2010 Hehe, må ødelegge litt, Audun Hvordan er frameraten hos folk? Den versjonen vi får nå er ikke optimalisert og det merker jeg ihvertfall godt på min rigg... I lufta flyter det greit, men på bakken er det et slideshow. Tror nok uansett det er på tide å kvitte seg med det gamle GeForce 9800-kortet og finne noe nytt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin Meyer Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Åjåjåj! Kjøpt og på vei ned, laster med 2,5mb/s ferdig om 30 min :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audun Sjøen Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Hva i alle, hvem har du bestukket, jeg får kun rundt 40kb/s, og det er ikke min linje som er flaskehalsen bare så det er sagt Er det noen forskjell på om en henter fra ftp serverne iforhold til http serverne? Edit: Fant trikset, bruk torrenten, lasta ned på en hall time da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audun Sjøen Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Vel vel, første test unnagjort, og jeg sitter med stjerner i øynene og haka på knærne. Fantastisk flott, avansert og utrulig bra flyt. Nå er morradagens oppdrag å programmere X-65'en som sitter og skjelver spent på kontor pulten Må bare gratulere ED med nok et konge produkt, og til det Amerikanske Flyvåpenet som for en gangs skyld har brukt pengene til noe nyttig og gjort dette mulig for oss Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 5. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2010 Ja, nå kan de bare gå i gang med å lage en DCS-versjon av F-16 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend Andrè Larssen Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Nå er jeg også i gang! Har gått igjennom et par training-missions og holder på å sette opp X52Pro'en. Gleder meg til full release nå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 6. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2010 Oppdaget nettopp noe jeg ikke var klar over at ville være med i Warthog, sloped runways :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.