Tom Knudsen Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 File Description: This program automatically generates AI traffic for use with SquawkBox 4 in FSX. Its a universal SMS generator that will make the necessary changes so you can enjoy your favorite AI traffic packages while flying online. Tested with UT2, My Traffic X 2010 Last ned på AVSIM nå.. http://library.avsim.net/download.php?DLID=148245 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Rognlien Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Knall! Bare den virker med WoAi også så... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristoffer Vinje Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Funker dette med Fs2004? Ikke skyt meg om jeg spør teit. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Rognlien Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Fikk det i hvertfall ikke til på første forsøk. Prøvde med WoAI i FS2004 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOS Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Må vere eit helvetes stress for ATC når folk har ein haug med AI fly som fartar rundt dei :grin: Ser for meg kaoset... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Tore Elvheim Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Om eg har misforstått ironi her så beklager Torstein, men dette programmet er for å bruke aifly modellene istedet for vip modellene, altså ingen ekstra fly for atc, men hvordan piloter ser andre fly. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Rognlien Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Edit: som Jan-Tore skriver.. Om jeg har forstått rett, så er dette noe som gjør at du kan bruke modellene fra AI-pakken din til å erstatte de fæle VIP-modellene som følger med SB Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOS Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Ahhh. Men då så. Då gjer det jo ting litt greiare Såg for meg tusenvis av AI fly som laga trafikkaos på Gardermoen eg no :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristoffer Vinje Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Står hvordan det funker med FS9 her. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOS Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Hmmm trur eg må få installert litt AI trafikk eg då :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Hmm, dette skal testes. Begynner å bli lei av at jeg må velge alle selv i FSInn, håper dette funker bedre. Vet noen om det funker med egne AI fly/pakker? Har lagt inn en del selv fra AIG nemlig, AN124, CRJ900 og en del NAX painter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Petter Tandberg Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 EDIT: Misforståelse Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Meh, Script Error. Ett eller annet om Path not found. Oh well, får fortsette å fikse FSInn da... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Pedersen Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Lagt inn og testet på Vatsim, og alt fungerer 100% Så både helikopter og en flott SAS maskin inn for landing på Torp. Dette var flotte greier Jeg bruker FSX btw. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristoffer Vinje Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Funker helt fint i FS9 her også. Det eneste problemet er at flyene mangler hjul :crazy: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Pedersen Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Har litt gammel ai pakke, men liker den.. hehehe.. slik så det ut hos meg: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel Klepp Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 File no longer available? Får dere det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakim Hagen Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Jepp.. Sorry, file no longer available.You have either mistyped a URL, or this file is no longer available from the AVSIM Library. If you came from an AVSIM link, please let staff@avsim.com know where you came from. Click here to go back Bruker FsInn jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivin Stensø Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Bruker FsInn jeg Det er ikke alle som klarer å sette seg inn i FSInn vet du. Denne fila er nok for dem. Edit: Sorry. Klarte ikke dy meg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 21. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2010 Det er ikke alle som klarer å sette seg inn i FSInn vet du. Denne fila er nok for dem. Edit: Sorry. Klarte ikke dy meg. Ikke alle som er dumme nok til å sette seg inn i FSInn heller PS. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristoffer Vinje Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Prøv den linken her. Leste på forumet til SB at de la ut en ny versjon klokken 9 i morges som offisielt støttet FS2004. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Hassel Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Virker ut som et flott program eller hva nå man kan kalle det, men FSinn er helt klart det som gjelder om man vil ha en flott opplevelse på VATSIM. FSinn flyter så ekstremt mye bedre enn SB, så og bruke litt tid på og sette seg inn i det er helt klart verdt det! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A L Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Får opp en script feil jeg også... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivin Stensø Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 FSinn flyter så ekstremt mye bedre enn SB, så og bruke litt tid på og sette seg inn i det er helt klart verdt det! Helt klart. Du kan skreddersy flyparken, sortere og assigne fly på basis av bla LOD(riktignok må sitte å editere litt). I tillegg har du en masse andre smarte funksjoner som pushback w/ turn, quick txt, radar +++. Stilig at du kan assigne sendeknapp på joystick. Har assignet venstre knapp bak på CH-yoke. Da slipper jeg å flytte høyrehånda bort fra throttle og på tastaturet når du flyr manuelt. Det eneste jeg synes den mangler er transponder-integrering og voice-kalibrering som i SB4. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.