Reidar Fredrik Frydenlund Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Har tenkt over en ting mens jeg har fløyet online, og det er at jeg ALDRI har hørt en kvinnelig stemme. Er dette med flightsim veldig mannsdominerende? Har stusset litt over dette, og det er kansje noen andre som har gjort det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Rognlien Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Bare det å leke seg på PC'en er mannsdominerende .... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
per berge Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Har fått inntrykk av att jo lengre østover i verda du kommer er det større innsølag av jenter innen denne sære hobbyn vår. Særlig i Thailand ser jeg mange jenter på forumet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Jeg har sett ei Mrs.Julie..ett eller annet som ATC på Vatsim.Salt lake city. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel Klepp Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Har hatt en dame i mitt luftrom på Vatsim.. øst-europeisk eller noe slikt, heter vertfall Diana ettellerannet, men hun er alltid bare på tekst. Sjekka statsen og hun hadde noen hundre timer på vatsim. På tide med voice da! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Vi har jo hatt både kvinnelig controller i Norge samt piloter. Traff jo Torill på siste FLG, men av familiære årsaker tror jeg ikke hun flyr noe særlig mer, blitt voksen tror jeg he he. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Seljeseth Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Hun var vel AOR for Norge en stund også? (VATSIM) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir G Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Hanne aktiv for en tid til bake. Hun var vel min første instruktør på VATSIM om jeg husker rett. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Merch Grønmyr Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Pleier også å være kvinnelig controller på EGCC iblandt! Husker ikke navnet i farten men cred til den som verver en kvinnelig pilot/atc inn i miljøet i Norge Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Rognlien Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Her har man en på tape til og med Medlem i VACCHUN Se fra ca 2:50 [video:youtube] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reidar Fredrik Frydenlund Skrevet 19. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2010 får ikke hørt eller sett noe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Seljeseth Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Pleier også å være kvinnelig controller på EGCC iblandt! Husker ikke navnet i farten Wendy Crow? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Har fått inntrykk av att jo lengre østover i verda du kommer er det større innsølag av jenter innen denne sære hobbyn vår. Særlig i Thailand ser jeg mange jenter på forumet.Smart måte å få kloa i en smådesperat vestlig simmer vettu Men grunnen til at det er få jenter som spiller flysimulatorer er nok rett og slett så enkel som at det ikke er plagsomt mange jenter som er flyinteresserte, og da lokker vel ikke flysimulatorer nevneverdig heller. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mathias Næss Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Stemmer nok det Fredrik sier, tror ikke jeg kan huske å ha sett noen her inne, vet vel om én på scanair.no. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Stemmer Geir. Min Vatsim karriere startet for 10 år siden og da hadde vi ei aktiv dame som het Hanne Merland.Hun var instruktør for ATC,husker godt min utsjekk der ja Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Hanne Mærland Strand http://www.flightsim.no/ubbthreads/ubbthreads.php?ubb=showflat&Number=273577&page=2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reidar Fredrik Frydenlund Skrevet 20. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2010 Tom, den var revende god! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Merch Grønmyr Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Wendy Crow ja stemmer det! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.