Kim Ruben Fjeldstad Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Bestilte min film 14 desember å jeg har ikke fått den ennda.. Men men vi får bruke tiden til hjelp, så kommer den nok før eller siden.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rene Jensen Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 har købt en del fly dvdér fra usa der regnes med 30 dages levering fordi de pakkes og sendes fra usa.fik min nyeste med airbaltic her inden jul det tog 3 uger om at komme.så tålmodighed gutter Rene Jensen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvdan Hellenes Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Rare greier at det har blitt så treigt nå med leveringen. Jeg bestilte i slutten av november ifjor og det tok bare ca. 1 helt ukomplisert uke før de var framme i posten. Ang. HD-kvalitet eller ikke. Jeg aner ikke hva det detaljert teknisk ligger i definisjonen av dette, men jeg holder uansett fast på at det tydelig er en kvalitetsforskjell til det bedre i disse 2 DVD'ene sammenlignet med det man billedmessig finner i World Air Routes-DVD'ene, som jeg har rundt 50 forskjellige titler å sammenligne disse med. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Henriksen Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 DVD = Normal kvalitet Bluray = HD kvalitet 1920:1080 Derfor hvis denne filmen er kjøpt som DVD så kan du se langt etter noe HD kvalitet ettersom den bare finnes på Bluray eller det gamle/utgåtte formatet HDDVD. Itilleg trenger du en bluray spiller, hdmi kabel og en tv/monitor/projektor som har minimum 720i (hd ready) eller 1080i (full HD) oppløsning. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christopher Andersen Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Som de fleste sikkert har sett, har filmen nå landet i shoppen: http://www.flightsim.no/shop/product_info.php?products_id=570 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag Johansen Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Ja, pakken har endelig dukket opp. For dere som har ventet siden midt i Desember så kan jeg si at jeg har ventet siden begynnelsen av Desember (Omtrent 6 uker tok det). Nå kan dere bestille filmen herfra og få den i postkassen deres i morgen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werner Rafteseth Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Kjøpt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Skal dra visa når jeg kommer hjen fra jobb. Håper den ikke er utsolgt.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Thoresen Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Da var den utsolgt :crazy: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag Johansen Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Midlertidig utsolgt. Mer er på tur, og om du skal være sikker på å få av neste forsyning (som skal være her om en ukes tid) bør du registrere din ordre i nettbutikken vår. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Merch Grønmyr Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Er man nødt til å få denne tilsendt som enten servicepakke/bedriftspakke? Blir jo da nesten 400kr for en DVD noe som kanskje er litt mye? For all del det er sikkert verdt det men spørsmålet er om det ikke går ann å få den tilsendt ved vanlig brevforsendelse? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Thoresen Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Det er flere valg viss du har tatt en titt. A-Post til 31kr, så 400kr blir det vel ikke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Merch Grønmyr Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Hadde gamlevarer i handlekurven som jeg aldri har bestilt/kjøpt derfor så det ut til å være få valg iogmed de varene var litt store. Hehe.. så nevermind:) EDIT: bestilt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sondre Nytrøen Hansen Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Fikk min i dag, nøyaktig en uke etter jeg bestilte den fra aeropresentation Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Agnor Bertheussen Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Nå har jeg bestilt herifra! Bare gleder meg til å få sjekket denne ut : ) Blir artig å se fire timer med SAS og 73G Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus F. Meese Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Obs, det er både CL og NG i denne filmen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten Ruud Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Skal se en time eller noe slikt i kveld, mens kona er på nattevakt! Gleder meg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sondre Nytrøen Hansen Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Sitter å nyter den nå, just lined up 19L Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Thoresen Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Dette er en av de bedre cockpit filmene. Det mangler en del småting som f.eks walkaround, men dette har vi vel sett nok ganger og det var ikke noe jeg savnet. Det kunne godt vært mer pek og forklar fra pilotene, men dette er typisk Jan Mogren. Han er litt for glad i å ha mest mulig av cockpiten i bildet til en hver tid, og er ikke så opptatt av detaljer. Vi får også se hvor flinke enkelte er til å kommunisere med ATC, og hvor ektremt dårlig/slurvete andre er. Det største minuset er at den "bare" varer i 4 timer, det gikk alt for fort Anbefales! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Geir-Finstad Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Hvor ble det av mitt svar i denne posten? Er det ikke normalt og gi noen beskjed når man sensurerer en bruker? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Merch Grønmyr Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Enda utsettelse på beregnet ankomst til shopen! jaja... får vente enda litt til da.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Vi venter i spenning og glede på noe godt som kommer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag Johansen Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Det er i grunn vanskelig å gi noen skikkelig dato på dette. Denne gangen har de endelig klart å sende pakken som express, men flyet tok av fra USA for snart en uke siden og foreløpig har ingen pakke dukket opp i Norge Det begynner etter hvert å spøke for levering i denne uken, men jeg krysser fingrene og håper pakken dukker opp de neste dagene.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 www.track-trace.com om det kan hjelpe.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag Johansen Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Da var pakken kommet og ferdig tollbehandlet, men det vil nok dessverre si at den ikke vil være her før lørdag eller mandag. Men jeg vil sende ut alle bestillinger med en gang pakken kommer inn her Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Merch Grønmyr Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Håper du får inn en stor nok leveranse til at vi som har kjøpt allerede kan få tilsendt fra denne leveransen da. Godt du oppdaterer oss her i tråden for når jeg så den nye forventet ankomsten ble jeg ikke akkurat veldig fornøyd. Men nå er jeg litt mer beroliget! Gleder meg til å se denne ja! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Merch Grønmyr Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Fått min mail om at orderen er pakket og klar til forsendelse Ser frem til at denne dukker opp i postkassen gitt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Fikk DVDen min i posten i dag fra Dag, whooooooo nå blir det filmkveld uansett hva kjerriga sier he he.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Lundby Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Helt enig. Hehe. Fikk den i posten i dag selv. Gleder meg til å se den Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Holberg Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Bestilt! Så får vi satse på at du er så kjapp som vanlig da, Dag Ikke noe å si på prisen ihvertfall! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.