Espen Sæther Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 halloen. er litt usikker på om dette er rette plassn å spørre men er det noen HER som har erfaring med denne nettbutikken? http://www.amentio.no er de pålitlige? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Hehe, du burde begynne å skrive i tabloidene Espen. [size:20pt]"KATASTROFE [/size] ...avverget" :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole Jespersen Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Kort svar JA Jeg har handlet derfra flere ganger, og opplever alltid god service og rask levering så lenge de har varer på lager. Amentia har blitt kåret til Norges billigste nettbutikk under flere annledninger. Kan absolutt anbefales Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Sæther Skrevet 14. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2009 hehe kanskje jeg skal gjøre nettopp det Ivar;) jo jeg så litt på prisene å utvalget de hadde, å både pris å utvalg er jo rett å slett imponerende bra. men takk for svar Ole da skal jeg prøve de, å fårhåpentligvis sitter jeg med samme mening som deg etterpå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakim Hagen Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Jeg handlet HDD til ps3 fra Amentio! Billig og de sa at det kom til å ta 3-5 dager da jeg valgte en treg transport for å få det blligst mulig. Gikk 1-2. Amentio er noe du absolutt kan stole på! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole Eivind Moen Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Handlet alle deler til pc, prosjektor og kamera. Er veldig godt fornøyd. HEr kan du trygt handle ja Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 God service, kjapp handel. Anbefales fra meg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Knut Einar Sylte Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Kjøpte en pc hos de for en tid tilbake. Strålende fornøyd, og god service. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon Aarøen Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Har opplevd at varer herfra har kommet direkte fra underleverandører.. Ved et tilfelle resulterte dette i at én ordre kom i 4 separate foresendelser med et par dagers mellomrom mellom hver.. Uproblematisk for meg, men bor man langt fra posthuset eller kan ha litt strev med å rekke åpningstidene til dette pga jobb e.l. så kan det jo være litt masete.. Ellers alt positivt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enok Liknes Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Det er det som er med Amentio, de har ikke rare varelageeret selv, men selger som en såkalt "dropshipment". Dvs at varene blir sendt ut fra andre leverandører. Det som ofte kan være et problem med slike bedrifter er at ting kan ta tid. Noen ganger kommer varen sent andre ganger ikke. Det som jeg hadde vært mest redd for er visst en må reklamere på en vare, så vil nok dette ta mye lengre tid enn visst man handlet fra en lagerbutikk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius91 Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Har selv handlet der, anbefales Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas F. Tollefsen Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Bra nettbutikk. Fikk varene mine på et par dager. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.