Gå til innhold

Jump seat videos ENGM ENVA


Gjest Geir-Finstad

Anbefalte innlegg

Gjest Geir-Finstad

Hei godtfolk, jeg har surra sammen noen klipp som viser litt hva som foregår i cocpit. Dette er en flight fra ENGM til ENVA med 737NG, det er en del forklaringer her og hele serien med videoer er 4-5 stk, tror kansje noen av dere ihvertfall kan synes dette er av interesse.... Snurr filmer....:-)

 

[video:youtube]

[video:youtube]

[video:youtube]

[video:youtube]

[video:youtube]

Filmene kommer etterhvert, sitter og redigerer nå. :D

Her er en liten en fra ENGM-ENTC-ENGM så lenge....dette er litt mere tulle film, vi sikta på litt skyer med hgs etc...

[video:youtube]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Geir-Finstad

Husker ikke Tom, har gjort så mange slike turer, for og kunne lage litt filmer etterhvert....så har litt teflon hjerne ser du...nr to er på vei opp på nettet as we speak, og nr tre rendres og er straks klar for uppload.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Geir-Finstad

Dette er nye versjoner, men har vell hvert en annen versjon ute tidligere som du sier.... På FLG vil jeg vise litt video som dere aldri har sett tidligere, stikkord er L-39 med private opptak.Men dette kan desverre ikke legges ut på nett.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Geir-Finstad

Det er hyggelig folkens, takk for feedback... Steinar, det er en stund siden ja, uten at jeg gidder og ta en kjempe argumentasjon på acars, hgs og displayer...he he.. ha en flott aften..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...