Gå til innhold

FLG 09


Aleksander Maaland

Anbefalte innlegg

Geir: Kafeteriaen fungerte jo veldig godt i 07, håper det blir i år også. Isåfall har jeg et forslag jeg personlig synes er bra.

 

Hva med at man deler mat tidene i kafeteriaen inn i "soner" Slik at dere får mat inn til klokkesletter som passer med måltidene. F eks Når vi kommer på fredagen kan man selge noe enkelt, siden jeg regner med at de som kommer reisende spiser en eller annen plass. Men når man kommer til Lørdag. Så kan dere selge mat som passer til en litt normal frokost. Noe baguetter m ost å skinke å forskjellig, kanskje noe toast eller noe sånt. Å når klokka nermer seg 1-2 Så er det jo lunsj, da kan man f eks selge vafler,pannekaker eller noe enkelt. Å til middag ha noe som minner som en middag, Hva med å fylle en stor gryte med Lapskaus ? Og ti kvelds igjen en baguette fungerer fint til dette også. Så må man gjerne ha tilgang å få kjøpe noe snacks for å holde seg mett utover natten også. KAffe å brus har dere helt sikkert tenkt på allerede:D

 

Dette er mitt forslag å jeg vet ikke hvor mye av dette dere kan bruke med tanke på budsjettet.

 

Noen som har noen positive, negative tanker om dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoi! Er dagen etter 16årsdagen min dette! Passer ypperlig ;)

Skal se om jeg får overtalt muttern til å sende meg bort. Regner med jeg får lov også.

 

Maaland: Ikke dårlig forslag det! Men til frokost så går det jo ann å ha non' toastjern fremme, ha noen brød + litt ost og skinke eller noe og la folk årne det selv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Geir: Kafeteriaen fungerte jo veldig godt i 07' date=' håper det blir i år også.[/quote']

I beg to differ.. Jeg synes kafeteriaen på FLG '07 var trist. Høye priser med dårlig utvalg. Jeg foreslår at OFKL ser litt nærmere på dette med kaffé denne gangen, fordi måten det var ordnet på sist gang var dårlig mtp at flere hundre personer skulle serveres. Forøvrig er jeg helt klar over omfanget av at dette er et dugnadsarrangement og hva dette omfatter. Jeg ser heller reduksjoner i kaffeteriaen enn på visse andre deler av arrangemtet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Geir-Finstad

Fin tilbakemelding. Jeg får ikke fulgt med på alle slike ting under FLG, så jeg skal ta med dette videre inn i teamet. Jeg vet at Cocpit Builder seksjonen skal ha kaffe maskiner, men vet ikke hvordan de har tenkt til og legge opp dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Geir-Finstad

I forbindelse med test og forbredene MP til FLG, hvor mange er det som kunne tenke seg og bli med på en times test, dvs koble seg opp med fsx på en mp server og fly litt, slik at vi får gjort noen målinger.? klarer vi og fylle 50 stk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eivind Oterhals

Har desverre ikke muligheten for og være med på FLG09 :(

 

Vi som ikke er på FLG får vel guiden din allikevel Tom?

 

Mvh

Eivind

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen her som kunne tenke seg å holde et foredrag under FLG09 om det å ta bilder i FS2004/FSX og behandle disse. Det samme fordraget bør også inneholde noe om å lage film fra flysimulatoren og redigere litt. 1 times varighet eller så. Ta kontakt med meg på fs@flightsimlan.com så raskt som mulig :grin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke sikkert jeg orker å dra med meg stasjonær-PCen med simulatoren på, men jeg kommer da evt. med bærbar-PC + skjerm og kjører 100% ATC.

 

Hadde absolutt vært morsomt å treffe dere. Kanskje kan jeg tjene litt penger på det også. Jeg ser for meg en 2-siders reportasje fra FLG i avisa jeg jobber for. Åååh, de penga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og ett STOR ønske er; Foredrag om PMDG sin FMC, For dummies og VK 1. Dette hadde vært gull og ville samlet svært mye folk. Men det er svært viktig og ha en foredragsholder som er pedagogisk korrekt. Med dette mener jeg at vi kan ikke ha en person som farer over powerpointbildene og sier klikk her og klikk her, i lynets hastighet.Her er det viktig å begynne med hva er VNAV og LNAV... ;))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...