Gå til innhold

FLG 09


Aleksander Maaland

Anbefalte innlegg

Fant ikke den gamle tråden.

 

Noen av de i OFKL her som kan fortelle når vi kan begynne å tenke på nyttig info:D? 3 måneder til nå og snart tenke på å åpne påmelding og betaling.

 

Tenker på at flyprisene etter hvert som ukene går nå stiger til høyder som er i overkant til prisene som er nå.

 

Dette FLGet kommer til å toppe de to andre.

 

EN ting: blir det simavtale med SAS i år også? Tenker på gratis omgangen å betaling omgangen?

 

Aleksander

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Geir-Finstad

Hei, jeg kan kansje legge til litt her.

 

Et slikt arangement krever mange sammarbeidspartnere, sivile, forsvaret mm. Etter at finnanskrisen satt inn, fikk vi som alle andre litt andre spille regler, sponsorer, sammarbeidspartnere etc, er alle presset. Vi fikk låne en Hercules C130 som dere skulle få overnatte i, dette ble stoppet etter at vi hadde fått bekreftelser på at det var go, så vi har jobbet som gale i kulissene for og komme opp med et alternativ til dere, som var gratis, som var meningen med Herken. Dette fikk jeg på plass i forrige uke, så nå er alle biter på plass. Vi har et team møte i morgen, for og koordinere, så vil vi komme med info i løpet av uken.

 

 

Jeg beklager at det har hvert mangelfull info, men som dere sikkert skjønner, vi har hatt en del og stri med.

 

Det har aldri hvert et alternativ på og avlyse, da vi gjør dette for og glede folk, men vi vil at det skal koste minst mulig, vi gjør ikke dette pga penger, tvert om. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Geir-Finstad

Dette har vi vurdert opp og ned i mente, klart man kan gjøre mye med cash, men vi ønsker at dette skal være et tilbud for alle sammen, også de uten ekstra cash... Dette er rett og slett et dugnads arbeide som vi er så heldige at vi har mulighet til og benytte, mange fine trofaste folk i fly/sim miljøet....uten dem, ingen FLG..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ahh, da venter jeg i spenning hva det nye alternativet er:D

 

Men stå på Geir, dere gjør en god jobb men ble litt bekymret siden det ikke har kommet info :crazy:

Men håper tingene glir på plass etter hvert slik at dette lanet blir det beste av alle 3.

 

Håper det blir noe sim flyvning i år da. Skjønner at dette krever masse planlegging å kontakter, så håper dere får det til:D!

 

Gleder meg til å treffe landets simmere;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette har vi vurdert opp og ned i mente, klart man kan gjøre mye med cash, men vi ønsker at dette skal være et tilbud for alle sammen, også de uten ekstra cash... Dette er rett og slett et dugnads arbeide som vi er så heldige at vi har mulighet til og benytte, mange fine trofaste folk i fly/sim miljøet....uten dem, ingen FLG..

 

And that is the spirit dear chap.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Geir-Finstad

Hei, det blir gratis overnattning i Offiser messa 200 m unna FLG, der har vi stor kapasitet, status pr nu er liggeunderlag modus, men jobber med Forsvaret for og få felt seger. Det vil jeg ganske sikkert tro går greit, men vi bekrefter når det er i boks med senger,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Geir-Finstad

Det vil bli aldersgrense for overnatting, men som sist så vil det bli mulighet for verge.

 

Prisen vil bli ca det samme som sist, målsettning er og gå i null.

 

Film er gull :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...