Gå til innhold

FLYNYTT!!


Julian Barratt-Due

Anbefalte innlegg

Hva tror du om oss? At vi ikke har gjort det? Det første jeg gjorde i går da jeg var ferdig på skolen, var å dra ned i byen på Narvesen og kjøpe det, og jeg er så enig med deg, den artikkelen med Jan Meyer som testa flysimulatoren til Braathens på Fornebu, var bare Konge! Det var en god beskrivelse av flygingen han foretok fra ENTC til Bardufoss. Så jeg må også si: LØP OG KJØØØØØP!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

quote:

Opprinnelig postet av Daniel Gjerstad:

quote:

Opprinnelig postet av Lars Chr. Hansen:

Og for dem som er for lat til å løpe, kjøre osv.. så kan man abonere på Flynytt, noe jeg gjør, og da treng man bare traske bort til postkassa å hente det
"[smil]"

Lathans
"[smil]"
Vil nå ikke akuratt kalle ham det "[smil]"

 

Får det mye tidligere, mye billigere....bare fordeler "[smil]"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

quote:

Opprinnelig postet av Arild Oldervoll:

neida, men vet noen om man får det siste nummeret som er kommet ut visst man begynner å abonnere nå?

Jeg "meldte" meg på og abonnere på Flynytt i midten av uke 15. hadde det fredag i uke 15! altså den siste utg.! Så ja, det får du!

 

JAV "[Cool]"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som "hobbyredaktør" for Flynytt er det hyggelig å se positiv tilbakemelding her. Bladet er laget på frivillig basis (jeg har 1/2 stilling for nattarbeidende layout) av flyinteressert ungdom fra 17-70 år. Mange, som den mest engasjerte medarbeideren Jan Meyer i Trondheim, har bakgrunn i eller er fremdeles aktiv i flyging. Jan er "gammel" Sabre- og Albatross-pilot, og flyr stadig Cub og Safir. En annen er web-ansvarlig Harald Hagen i Stavanger, som er aktiv her på disse sidene, og i tillegg har PPL og flyr klubbfly. Det er mange andre gode medarbeidere også, Kay Hagby (holder oversikt over alle sivile norske fly) og Kent Sviggum (flygeleder i Bergen) har vært med helt siden jeg fikk låne redaktørpennen på tampen av 1998, for å nevne to av mange. For de datainteresserte lages bladet på hotellrom over "hele verden" på en bærbar Mac (nummer tre nå, en titanium Powerbook G4), og på en stasjonær G4DP midt i "final turn" på RWY25 i Bodø - samme byen som huser den eminente flightsim.no-høvdingen.

Send gjerne tips om stoff, eller (gode) bilder til flynytt@nak.no.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...