A L Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Torp er vel Avinor sin? tipper Rygge jeg å Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Eivind Oterhals Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Banak? Lakselv? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christopher Andersen Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Torp!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helge Sakkestad Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Nei' date=' men helsinki er korrekt!Neste nøtt: En rullebane på 2500-3000(hehe :grin: ) og er en av få ikke drevet av Avinor. Hvor er jeg? [/quote'] Så helge fikk poenget? Jajajaja :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gert Andreas Barring Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Ørlandet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Holberg Skrevet 21. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2008 Nei' date=' men helsinki er korrekt!Neste nøtt: En rullebane på 2500-3000(hehe :grin: ) og er en av få ikke drevet av Avinor. Hvor er jeg? [/quote'] Så helge fikk poenget? Jajajaja :grin: Der fikk Aleksander Maaland poenget Torp er riktig, og Petter Tandberg fikk poenget Neste nøtt: Jeg var et selskap som fløy på kortbanenettet. Ble godt kjent etter en kapringshendelse. Eksisterer ikke lengre. Hvem er jeg? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helge Sakkestad Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Kato Air? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jann tore johansen Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Kato air? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Holberg Skrevet 21. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2008 Korrekt! Point til Helge Ny: Jeg er nedlagt. Jeg hadde to rullebaner. Flyplass nr 2 i denne byen i historien. Hvor er jeg? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helge Sakkestad Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Fornebu? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Petter Tandberg Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Tempelhof Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Holberg Skrevet 21. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2008 Nope Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christopher Andersen Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Forus?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Holberg Skrevet 21. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2008 Nope Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christopher Andersen Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 f*en :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre S. Lillehaug Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Hawaii ^^,^^, Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simon seim Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 er den i norge? isåfall tror jeg fornebu og hvis den er utenlands er det kansje tegel. (berlin) ivertfall etter at jeg var i berlin på vei ut mot schønefeld da jeg var der sa taxisjåføren at tegel og tempelhof skulle bli lagt ned fordi alle pengene skulle til utvidning av schønefeld som hun sa at var europas største noe som ikke er sant, men jeg tror ikke hun hadde så mye peiling på det for hun virket litt forsiktig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik - C Varvik Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Er nok Tegen, Berlin. Som legges ned når de skal ha alle Berlin flyplasser på samme sted. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Holberg Skrevet 21. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2008 Simen, du får kun sende inn et forslag om gangen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johan Clausen Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Tegel er ikke nedlagt endnu. Tempelhof er den eneste der er nedlagt. Tegel og vistnok også Schönefeld bliver dog, når den nye lufthavn i Berlin kommer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Holberg Skrevet 22. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2008 Det er ikke tysk, men flyplassen har vært litt aktuell i det siste Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christopher Andersen Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Kan det være den gammle flyplassen i athen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Holberg Skrevet 22. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2008 Nope At det skulle være så vanskelig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johan Clausen Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Bangkok, Don Mueang? Den gamle Bangkok Intl., som jo nu er indenrigslufthavn. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Holberg Skrevet 22. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2008 Nope Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johan Clausen Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Øst eller vest for London? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Holberg Skrevet 22. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2008 Øst for London Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Eivind Oterhals Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 London Stansted? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Holberg Skrevet 22. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2008 Nope Noen av de tidligere har vært inne på det. Les gjennom de tidligere svarene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enok Liknes Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Du var på Bygdøy. Arrh, glem det. Fornebu lå vel ikke på bygdøy. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.