Gå til innhold

Dagens julenøtt: Hvem/Hvor er jeg?


Sindre Holberg

Anbefalte innlegg

  • Svar 162
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive medlemmer

Trondheim hadde flyplass på Lade før' date=' og Værnes hadde to rullebaner, så jeg går for Værnes. [/quote']

 

Derfor prøvde jeg med Sola, vet utmerket at den ikke er nedlagt. Eller, tviler på at de legger ned en flyplass på 1 døgn.. Var der i går :grin:

 

Helge Sakkestad svarte jo Fornebu med en gang dette spørsmålet ble lagt ut' date=' så kan ikke være det? :S [/quote']

Det er det merkelige, Fornebu er den som stemmer mest, alikevell er det den som har blitt gjettet mest :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trondheim hadde flyplass på Lade før' date=' og Værnes hadde to rullebaner, så jeg går for Værnes. [/quote']

Riktig!!! :D

Kan innrømme at den kanskje var litt vanskelig :grin:

Jeg eksisterer ikke lengre. Jeg skiftet mitt eget navn en gang. Jeg hadde en flåte på bare 737 til slutt. Hvem var jeg?

 

 

Hvordan får du dette til?

Jeg er nedlagt. Jeg hadde to rullebaner. Flyplass nr 2 i denne byen i historien. Hvor er jeg?

 

Værnes er jo ikke nedlagt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Opprett ny...