Gå til innhold

Bangkok flyplass stengt?


Even Moe Egenes

Anbefalte innlegg

Jeg sitter og blomstrer i terminalbygget, jeg. En av de første beskjedene jeg fikk var at jeg for alt i verden ikke måtte forlate flyplassen. Det ser ut til at demonstrasjonene begynte mes det ennå var lyst; da jeg kom hit var det blitt mørkt...

 

Nå har jeg i alle fall klart å snike meg til en nett-tilkobling. Nå må jeg se om jeg ikke kan finne en stikk-kontakt i nærheten også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi oi oi, dette høres jo egentlig litt spennende ut. Hadde ikke hatt noe imot å være strandet i bangkok, men kanskje inne på flyplassen. Der er det vel ikke noe særlig å ta seg til.

 

Er en ivrig thailand-turist selv, og sist det var opptøyer var jeg der og så på. Ikke noe voldsomme opptøyer da, bare noen demonstrasjoner utenfor regjeringsbygget. Får håpe det har roet seg til sommeren, da skal jeg tilbake, og hvis flyplassen er stengt da...!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg leste nettopp på Dommedagbladet sine nettsider at det visstnok skal ha blitt kasta nokre granater og anna styr i terminalbygningen. Veit du noko om dette Gunnar?

 

Godt at dykk får mat. Å gå rundt svolten kan vera skummelt i slike situasjonar. Berre husk å få i deg næringsrik mat. Øl fungerar jo ganske bra til det formålet :grin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øl fungerar jo ganske bra til det formålet :grin:

 

"Thats the only way to travel" !:-)

 

Hadde 11 timer i Bangkok selv sist desember. Hadde heller gått for Kho Chang ja, så får fly være fly. Ser avisene skriver at de regner med ca 3 dager med aksjoner. Hæren og politiet blir neppe satt inn pga politiske årsaker..

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...