Tommy Bernes Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Heisann. Ser at det nå er satt opp alternativer for fs treff i både Trondheim, Bodø og Stavanger, så da lurer eg på. Er det noen interesse for at vi skal arrangere dette i Bergen en gang, det var jo virkelig hyggelig sist gang. Regner med at det kan la seg gjøre, Kanskje på Peppes på Zakken som sist? Mvh Tommy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Aleksander Milde Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Ja, gjerne med jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristoffer Rivedal Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Kunne vært artig å vært med på det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn-Martin.Nilsen Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Det hadde vært artig ja. Men når? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Bernes Skrevet 12. november 2008 Forfatter Del Skrevet 12. november 2008 Bra det er litt interesse for det, regner med det er flere som melder seg, må da få tid til å lese innlegget først :grin: Eeh, skal få sjekket opp og lagt fram noen datoer, i.o.m at eg bur et stykke utenfor Bergen (Austrheim) å må ta buss inn til Bergen, må eg ta det i betrakning, skal finne ut noe til imorgen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild Oldervoll Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Dette er jeg absolutt med på, men for min del ser jeg helst at det blir etter 15. desember, da jeg har ATPL-eksamene før dette Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Bernes Skrevet 15. november 2008 Forfatter Del Skrevet 15. november 2008 Kjekt om du har muligheten Arild Er kanskje en mulighet en gang i helgen 19-21 desember? eller hva sier dere? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild Oldervoll Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Det passer nok bra for meg i vertfall Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tord Øvrebotten Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Ja, det ser ut til å kunne passe for meg også dette her. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar van der Meeren Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Jeg kan tenke meg å stille, men tror at det må bli nærmere jul. (Ikke mange ledige helger nå....) :crazy: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Aleksander Milde Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Høres bra ut dette! Grattis med dagen, Gunnar! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Bernes Skrevet 18. november 2008 Forfatter Del Skrevet 18. november 2008 Grattis med dagen ja, Gunnar! Har du noen datoer det passer for deg da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar van der Meeren Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Takker begge to! :grin: Første ledige helgen min blir 13. og 14. desember. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paul Thomas Kvam Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Gratulerer med dagen Gunnar. :grin: Jo, jeg stiller også på FS-treff i Bergen når dette blir aktuelt. Det var veldig hyggelig sist da vi møttes på Peppes så jeg ser frem til en ny "samling". Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Bernes Skrevet 18. november 2008 Forfatter Del Skrevet 18. november 2008 Det høres bra ut, men kan eg si enten 13 eller 14 da? Hva sier dere? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paul Thomas Kvam Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 For meg passer begge datoer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild Oldervoll Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 13. passer også for meg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Bernes Skrevet 18. november 2008 Forfatter Del Skrevet 18. november 2008 Skal vi si 13. Desember da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Aleksander Milde Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Passer flott for meg! Ser ut som det blir litt flere folk enn i sist gang da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Øyvind Lunde Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Høres gøy ut. Er interessert. 13.des ser foreløbig bra ut for meg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tord Øvrebotten Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 13. er gode ting! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristoffer Rivedal Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 13. passer for meg også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tord Øvrebotten Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Puster litt liv i denne tråden igjen. Jeg håper dette kan bli noe av. Kunne sikkert vært en fordel å bestille bord om vi blir mange. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Bernes Skrevet 22. november 2008 Forfatter Del Skrevet 22. november 2008 Ja, det er håp om det ja.. Men er det noen som bor litt nærmere bergen som kan ta seg av det med bestilling av bord å sånt styr? Er Selv bare 17.. Kjekt om noen kunne ta seg av den bordbestillingen, som er litt eldre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir G Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Alder har ingeting å si... For en tid tilbake, vel da jeg var 13-15 kanskje, bestilte jeg bord på Peppes for et FS treff her i Bergen. Kjør på Tommy! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Bernes Skrevet 23. november 2008 Forfatter Del Skrevet 23. november 2008 Ja men da gjør eg det :grin: Forresten, blir du med? Hadde jo vert hyggelig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir G Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Kan ikke den 13. dessverre. Julefest i Os Aero Klubb, men dere får kose dere Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Bernes Skrevet 26. november 2008 Forfatter Del Skrevet 26. november 2008 Er det nå slik at det passer for alle sammen her, med den 13. des som dato for et fs-treff? Evt, når klokka? 15.00? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Lygre Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Ser i dag ut til at jeg og kan komme. 15:00 er bra for meg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Bernes Skrevet 26. november 2008 Forfatter Del Skrevet 26. november 2008 Høres bra ut! Da er vi foreløpig 10.. Cirka Artig om flere er med Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.