Members Ivar Hestnes Skrevet 1. november 2008 Members Del Skrevet 1. november 2008 Heisann folkens. Jeg og Tommy (TPV-71) har brukt masse tid på å lage en film. Håper Dere liker den The dream of flying Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A L Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Så sinnsyyyykt feeet film. den var ikke bare bra fordi du sp cockpiten i funksjon men redigeringen og alt..ja dette var bare fryd og gammen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Jørgen Brenna Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Det er var en rå film! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole Jespersen Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Fy F**n, det råeste jeg har sett. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvdan Hellenes Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Mesterlig laget Ivar og Tommy! Den kommer dere til å få mye skryt for fra simmiljøet ute i verden også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Åge Storli Berg Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Er nok en av de beste filmene jeg har sett. SYKE SATAN, nydelig film. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild Oldervoll Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Jeg er så imponert over den cockpiten Ivar, den er jo bare et helt utrolig mesterverk! Og noe så vakkert fortjener selvsagt en så godt produsert film! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Members Ivar Hestnes Skrevet 1. november 2008 Forfatter Members Del Skrevet 1. november 2008 Hyggelig at dere liker filmen Har vært mye arbeid med dette. Også for min del, selv om det er Tommy som har stått for all redigeringen. Han er jo bare helt rå til å fikse filmer Dette er første filmen hans der det kombineres FS-film og real. Synes at det ble et kult resultat jeg også. Kjempefornøyd. Håper dere likte Isak på begynnelsen :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Fredrik Sunde Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Er TPV-71 norske? :whistle: De har jo de råeste FS-filmene på youtube ever Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Members Ivar Hestnes Skrevet 1. november 2008 Forfatter Members Del Skrevet 1. november 2008 Han er finsk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvdan Hellenes Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Jeg hørte Isak nå når du sa det ja. :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audun Braastad Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Kjempebra laget! Både cockpiten og redigeringa Særlig filminga under landinga var veldig bra! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Nydelig film Ivar! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Moen Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Fy f... det var bra! Skikkelig misunnelig for å si det sånn :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Arild Hansen Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Aiaiai! Herlig Ivar. Det var utrolig proft utført! Må vel være en av de beste sim-videoer jeg har sett Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Bernes Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Fantastisk rå film, den Råeste simmen i Norges land.. Men ærlig talt, 4 hvite under landing :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Members Ivar Hestnes Skrevet 2. november 2008 Forfatter Members Del Skrevet 2. november 2008 hehe, av en eller annen grunn så ville flightdirector ha meg over glidebanen. Og når jeg stupte litt nedover så jeg fikk 2 hvite og 2 røde så hylte glideslope alarmen. Lurer på om det er noe tull med navdata for tromsø. Hyggelig at dere liker filmen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslak Iversen Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 hehe' date=' av en eller annen grunn så ville flightdirector ha meg over glidebanen. Og når jeg stupte litt nedover så jeg fikk 2 hvite og 2 røde så hylte glideslope alarmen. Lurer på om det er noe tull med navdata for tromsø. Hyggelig at dere liker filmen [/quote'] Helt normalt. Glidebanen i TOS er 4 grader. Dersom PAPI er kalibrert til 3 grader så er du under ILS GS på 2 røde/2 hvite. Veldig bra film! Får du ikke tak i en skikkelig sjekkliste? Simmen din fortjener noe bedre enn den du har nå. Og så må du slutte å fly redline på cruise! Fuel er dyrt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth Følstad Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Fantastisk bra laget. Jeg lurer på en ting. Jeg la merke til de norske flya du hadde som AI. Hvilke programmer har du brukt for å implementere AI’en. Selv har jeg bruk Trafic Tools under FS2004, men nå er jeg i FSX, og har ikke sett noen enkle programmer som kan hjelpe meg med å ”rigge” opp norsk flytrafikk, noe jeg savner utrolig mye. FSX blir ikke like morsomt uten norske flyplasser og flytrafikk med norske fly, spesielt når man er vant med FS2004 med full pakke og gjerne FSPassengers. Pr i dag driver jeg bare og ”samler” på fly og applikasjoner inntil jeg får tak i FSpassengers X. Så, det jeg lurer på er om du kan tipse meg og resten på forumet om hvor og hva jeg bør bruke for å få en brukbar simulator ut av FSX? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOS Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Fantastisk film Ivar. Dette var rett og slett ein draum å sjå på. :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend Brataas Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 det "sykeste" jeg har sett tror jeg helt rått skulle hatt en sånn i kjelleren ^^ Erlend Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Members Ivar Hestnes Skrevet 2. november 2008 Forfatter Members Del Skrevet 2. november 2008 hehe' date=' av en eller annen grunn så ville flightdirector ha meg over glidebanen. Og når jeg stupte litt nedover så jeg fikk 2 hvite og 2 røde så hylte glideslope alarmen. Lurer på om det er noe tull med navdata for tromsø. Hyggelig at dere liker filmen [/quote'] Helt normalt. Glidebanen i TOS er 4 grader. Dersom PAPI er kalibrert til 3 grader så er du under ILS GS på 2 røde/2 hvite. Veldig bra film! Får du ikke tak i en skikkelig sjekkliste? Simmen din fortjener noe bedre enn den du har nå. Og så må du slutte å fly redline på cruise! Fuel er dyrt! Da lærte jeg noe nytt. Takker Har ikke tid til å lære meg å bruke simmen skikkelig enda. Må bygge ferdig først Ganske tidkrevende, men snapper jo opp noe info her og der imens. Endel passasjerer ble også sterile da Vær-radaren stod på ved gate :grin: Heldigvis brenner vi bare simulert fuel, så vi bruker gjerne litt fuel vi :grin: Men en skikkelig sjekkliste er høyt på ønskelisten. Og også papirer for planleggingen av en flight Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Members Ivar Hestnes Skrevet 2. november 2008 Forfatter Members Del Skrevet 2. november 2008 Fantastisk bra laget. Jeg lurer på en ting. Jeg la merke til de norske flya du hadde som AI. Hvilke programmer har du brukt for å implementere AI’en. Selv har jeg bruk Trafic Tools under FS2004' date=' men nå er jeg i FSX, og har ikke sett noen enkle programmer som kan hjelpe meg med å ”rigge” opp norsk flytrafikk, noe jeg savner utrolig mye. FSX blir ikke like morsomt uten norske flyplasser og flytrafikk med norske fly, spesielt når man er vant med FS2004 med full pakke og gjerne FSPassengers. Pr i dag driver jeg bare og ”samler” på fly og applikasjoner inntil jeg får tak i FSpassengers X. Så, det jeg lurer på er om du kan tipse meg og resten på forumet om hvor og hva jeg bør bruke for å få en brukbar simulator ut av FSX? [/quote'] Nå bruker jeg FS 2004 enda. Så gode AI-pakker til FSX må noen andre tipse om tror jeg. AI`en jeg bruker til FS9 er en miks av litt forskjellig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Merch Grønmyr Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Veldig fin film dette Ivar! Den blir nok liggende i favoritt-mappa en stund ja. Flott cockpit da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.