Werner Rafteseth Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helge Sakkestad Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Fine bilder av ett fint fly! LevelD? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Flotte bilder! Nå vet ikke jeg hvor denne maskinen fløy tilbake i tiden, men jeg må innrømme at jeg hadde håpet å se flyet lande på Fornebu! :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werner Rafteseth Skrevet 13. september 2008 Forfatter Del Skrevet 13. september 2008 Når du sier det Ivar, så hadde det vel vært artig å flydd til Fornebu igjen. Så hvorfor ikke? :grin: Og Helge, ja, det er Level-D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helge Sakkestad Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 WOW! Fine bilder! Savner Fornebu Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Eivind Oterhals Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Lekre bilder! Hadde Braathens SAFE en 767? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helge Sakkestad Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Hadde Braathens SAFE en 767? Ja, LN-SUV, som jeg driver med til Posky.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werner Rafteseth Skrevet 13. september 2008 Forfatter Del Skrevet 13. september 2008 De hadde vel to, LN-SUV og LN-SUW? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Eivind Oterhals Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 De hadde vel to' date=' LN-SUV og LN-SUW? [/quote'] Særiøst?! Litt Off Topic: Hvor fløy de da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werner Rafteseth Skrevet 13. september 2008 Forfatter Del Skrevet 13. september 2008 Har sett flere bilder av Braathens 767 på Stansted, så de fløy jo til London Mener jeg har lest på forumet her at de fløy noen turer mellom Oslo og Bergen også, men det vet jeg ingenting om selv Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christopher Andersen Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 I sommerprogrammet for 1985-86 brukte Braathens 767 mellom oslo og stavanger. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole Sannes Riiser Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Flotte og nostalgiske bilder her ja! Pen paint, hvor er den fra? Jeg ser du har samme problemet som meg her - engine textures forblir default, mens resten av flyet får SAS-teksturene. Kan noen forklare nærmere hvordan jeg vellykket installerer denne painten? I og med at det ikke fungerer å bare bruke repaint manageren... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristoffer Vinje Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Hadde det vært sånn farge og sånne skyer i FS... Himmel Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars B. Frostad Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Ja, Braathens SAFE hadde to stk. B767-200 maskiner (LN-SUV og LN-SUW) - kjenner ikke til alle rutene de gikk. Men var selv heldig nok, til å være pax på en av dem - og det på innenriksrute! Her er de to maskinene som var i BU-flåten: http://www.airfleets.net/flottecie/Braathens-history-b767.htm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Reid Ståle Klovning Skrevet 13. september 2008 Premium Medlem Del Skrevet 13. september 2008 et ord, vakkert! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Hahaha, herlig! Nå vil jeg se 767'ern foran terminal B på Værnes! :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werner Rafteseth Skrevet 14. september 2008 Forfatter Del Skrevet 14. september 2008 Flotte og nostalgiske bilder her ja! Pen paint' date=' hvor er den fra? [/quote'] Braathens S.A.F.E. til Level-D 767-300ER av Roger McFall (braathenssafe.zip på avsim). SAS til Level-D 767-300ER av Truls Petter Elven (ln-rcl_b767-383.zip på avsim). Takk for kommentarene gutter Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werner Rafteseth Skrevet 14. september 2008 Forfatter Del Skrevet 14. september 2008 Hahaha' date=' herlig! Nå vil jeg se 767'ern foran terminal B på Værnes! :grin: [/quote'] Ask, and you will get.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Truls Petter Elven Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Werner, ser at du flyr rundt med GE texturene, skal opplaste PW texturene til avsim i kveld jeg Ole, det er kjent bug i repaintinnstalleren til LDS, den innstallere bare GE motorene, ikke RR eller PW texturer eller henvisning til riktig modell.. Og samme gjelder pakke texturer også, desverre Skal pakke hele pakken i kveld og laste opp på nytt og legge inn på "gamle" måten... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werner Rafteseth Skrevet 14. september 2008 Forfatter Del Skrevet 14. september 2008 Høres flott ut, Truls Petter! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Holberg Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Fine bilder dette! Fårn vi`n på Kvernberget da? :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helge Sakkestad Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Kansje EFHK også? :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johan Luiggi Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 [ironi]LFKB og? [/ironi] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werner Rafteseth Skrevet 14. september 2008 Forfatter Del Skrevet 14. september 2008 Hehehe, tror jeg sier takk for meg enn så lenge, men ikke se bort i fra flere nostalgibilder fra meg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Hehe, knall Werner! Nå er jeg mettet, supre bilder! :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Burde vel egentlig bli flydd med FS98? Litt krøll å få LDS767 inn der, men men... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.