Gå til innhold

Julegave til flightsim.no


Christer Elde

Anbefalte innlegg

www.flightsim.no - den store nordiske møteplassen for flysimmere i Norden sliter økonomisk, står det på forsiden. Lite inntekter fra annonsering og høye priser for serverplass. Hvis det skal bli en årlig medlemsavgift må mange add-ons fjernes fordi det er "FREEWARE ONLY".

Derfor vil Flightsim.no, etter hva jeg ser få et dårligere tilbud hvis man krever medlemsavgift fra medlemmene.

For å unngå dette oppfordrer jeg alle medlemmer til å betale inn en "medlemsavgift" på eget initiativ.

PS: Hva med å åpne et fast Flightsim.no-fond

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gir gjerne en liten donasjon til flightsim.no, det skulle bare mangle.

Men Dag(håper du ser dette) jeg håper det blir anledning til å gi "nyttårsgaver" også. Skjønner det at jeg har veldig lite med penger nå for tiden( er student og alt det som det bringer med seg), og er nødt til å gå på sparebluss frem til jul. Men etter nyåret skal du se, for da får jeg penger og da skal jeg med glede donere et fint lite beløp som takk for disse sidene og i håp om at de fortsetter i/med samme gode kvalitet som til nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Apropos valuta ...

.. det nytter kanskje ikke så mye å stikke innom med ei flaske vin? [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image]

- neida - spøk... en liten slant til Flightsim.no er en selvfølge! Så mye som enkelte av oss legger ned av kroner for å få et utgangspunkt til FS, burde selvsagt gi litt for alle de fremragende mulighetene denne sida gir oss av tilleggsstoff.

Det er vel slike sider som gjør at vi kommer oss videre - er det ikke?? [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image]

God jul, Dag, og hjertelig takk for topp innsats!!

Stikker muligens innom og hilser på, tipper jeg!

BjørnarP

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Dag har jo som kjent lagt ut kontonummer og adresse på forsiden av flightsim.no, så nå er det bare å trå til! Dette er virkelig en nyttig side, så jeg har selvsagt bidratt med mitt allerede. [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] Dag burde få det omtrent...NÅ? God jul Dag! [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image]

Stig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lagt inn en liten betaling i nettbanken så mitt bidrag er på vei. Hvordan stiller du deg til en frivillig, fast, liten, månedlig innbetaling for kontinuerlig drift i 2002? Jeg er ingen revisor men jeg tror at at skattemyndigheter kan fatte interesse av slike inntekter. Dersom bidragene når en viss sum kan de bli både regnskaps-, moms- og skattepliktig. Men er det interessant med en slik type bidrag?

[ 07-12-2001: Endret av: Tore Sætre ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette om skatt er jeg ikke helt inne på. Det jeg har gjort er å lage en liten oppstilling som jeg har lagt med selvangivelsen og poengtert at dette er hobby. Etter som jeg har forstått er inntekt av hobby skattefritt, (Var det ikke en kjendis som drev med omsetning av hester på hobbybasis ?) og jeg har til nå ikke blitt skattet av dette.

Dette med en slik frivillig månedsinnbetaling kan jo selvfølgelig være interessant, og det er jo noe vi kan diskutere når vi er ferdige med juleinnsamling og julefeiring.

[ 07-12-2001: Endret av: Dag Johansen ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

quote:

Opprinnelig postet av Jarle Kristiansen:

Hva med også å få mere reklame inn på sidene...

Huff, heller mere penger til Dag.

Hva med å legge en teller et sted hvor det står hvor mye penger du har fått inn ? Eller vil det ødelegge?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trudde flightsim.no var gratis jeg.... [image]images/icons/shocked.gif" border="0[/image] [image]images/icons/shocked.gif" border="0[/image] [image]images/icons/frown.gif" border="0[/image] vil denne tjensten bli payware??? håper ikkke det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelper det å trykke en 5 - 10 - 20 ganger på samme annonse (den store) etter hverandre? Altså sånn at man går inn på den siden som reklameres for flere ganger? Eller må det være en annen IP eller noe annet lurt hver gang? [image]images/icons/confused.gif" border="0[/image]

Har nemlig trykket flere ganger på den store annonsen noen ganger.. Lurer på om dette er forgjeves eller ikke....

[ 16-12-2001: Endret av: Espen Søderstrøm ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...