Gå til innhold

Fly savnet i Bergen


Ole Helberg

Anbefalte innlegg

Kjenner en del som er ansatt i selskapet, Helitrans er naboen til Værnes Flyklubb på Værnes.

 

Sendte en bekymringsmelding til en jeg vet flyr i selskapet, men etter en liten time kunne han konstantere at han har det bra.

 

Mine tanker går til de pårørende! Man preges igjen av en ulykke som kan minne mye om den som inntraff med en av klubbens fly for noen år tilbake. vi får vente spent på hva utfallet blir, men de fleste er vel enige om at de ombord hadde gitt lyd fra seg hvis de har vært i live.

 

Slike ulykker er ufattelige, rett og slett! :(

 

Som Stian sier, så har vi hatt noen inspirerende besøk i denne flymaskinen, hvor vi rett og slett har blitt sittende å drømme! Dette er en trist dag. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var trasige nyhende å lesa.

 

Får berre håpa at det var over raskt, og at dei ikkje vart sitjande fast i vraket og lide ein lengre død.

 

Mine tankar går til dei etterlatte av desse tre flygarane. Må dei kvile ifred. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt at flyvraket med de tre omkommne er funnet. Da vil vi kanskje få vite hva som har hendt i denne svært tragiske hendelsen. Det må være ett sterkt syn å se konturene av ett flyvrak på tv skjermene under letningen, ennå verre blir det når man må søke seg fram til de tre omkommne. :(

 

Vi får håpe de ikke rakk å på med seg hva som foregikk før mørket senket seg. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...